kurcze lipa mała jest... ;/ coś to podłączam ale nie działa;/ tzn alarm sie wlacza, ale zamków nie przekręca;/
próbowałem sie podpiąc w kable w dzwiach, ale nie działa;/
kumpel powiedział zeby znaleźsc główną centalke od centralnego;p i tam podłaczyc alarm...
jest na forum gdzies schemat podłączania alarmu w mkv z centralnym??
trzeb użyć 2 przekaźników do sterowanie
to już nie raz było pisane na forum
opcja szukaj na pewno znajdziesz
jakiej firmy alarm kupiłeś i jaki model
ma sterowanie zamkami + czy -
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
simo pisze:W fordzie nie ma centralki od centralnego
niestety mylisz sie simo, ja tez kiedys sie nie mylilem,poki do swojego cabrio nie zalozylem alarmu z centralka. Jesli jest podwojne ryglowanie to jest centralka i wtedy wpina sie do zielonego i niebieskiego kabla z centralki ale nadal steruje sie +
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mucka13, no to teraz ci złodzieje beda mogli alarm ukraść
A tak poważniej to kiedyś był zakład tanio montujący alarmy przy basenie na Rozbarku, a drugi tez tani to chyba na Brzezińskiej w bramie po prawej stronie jadąc od Witczaka... więc jak sobie nie poradzisz to możesz tam spróbować... Tych na Brzezińskiej trzeba jednak przypilnować bo potrafią zrobić do ale i spartolić jak im humor nie dopisuje....
Myslę że jednak sam sobie poradzisz
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ehh, nie mam juz siły do tego;/ za żadne skarby nie chce mi centralny sie krecic, a auto otwiera sie teraz srubokrętem.
na jutro jestem ustawiony z kolegom kolegi;p który montuje alarmy. bedziem robic razem wiec moze sie tego naucze;]
tego z brzeźinskiej znam;] to taki fuszernat;] a koło basenu to nie wiem.
Dlatego 350zł to nie była jeszcze zła stawka.jakbyś dobrze policzył ile czasu przez ten alarm zmarnowałes a mogłeś w tym czasie do pracy pójść i ta kwotę zarobić to mogło by się opłacić oddać komuś innemu.mam nadzieję tylko że nie zdarzyłes niczego zepsuć.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Z całym szacunkiem, ale pożałowałeś 350 na speca, który by ci to podłączył w trzy godziny, bo ford to bardzo proste auto. I teraz się męczysz jak wściekły. Jakbyś policzył sobie swój czas i nerwy, to już to przekroczyło to 350 zł...
Niemal WSZYSTKIE sygnały potrzebne do obsługi alarmu (zasilania - bo potrzebne dwa, masę, sygnał z krańcówek, blokadę silnika, kierunkowskazy można znaleźć w skrzynce bezpieczników. Jedyne przewody, które trzeba dociągnąć, to sygnał z klapy, przewody do syrenki i krańcówki maski (jeśli zabezpieczasz) oraz dwa przewody do centralnego zamka, ale te są zaraz przy skrzynce w lewym kickpanelu. Więc roboty jest niewiele.
Alarm za to kupiłeś rozsądnie. Dość przyzwoity krajowy produkt ze wszystkimi homologacjami. Tyle tylko, że znając AMT, alarm nie ma możliwości konfigurowania sygnału centralnego. Standardowo jest niskoprądowe sterowanie masą bez możliwości przepięcia i jak chcesz się spinać z centralnym sterowanym plusem, to musisz zrobić jakiś inwerter poziomów. Albo kupisz moduł TOP27 od AMT albo zrobisz go sam na dwóch przekaźnikach - mogą być małe, bo prądy są tam niewielkie.
Inwerter sygnału - z alarmu wychodzą ci impulsy masy do sterowania, ty potrzebujesz impulsy zasilania. Więc musisz zrobić mały układzik, najprościej właśnie na dwóch przekaźnikach, który po podaniu masy na wejściu, da zasilanie na wyjściu. To kwestia odpowiedniego pospinania. Można też zrobić na tranzystorach.