wielki problem....z essim
Moderator: Moderatorzy
- Postawie na tą pompe,bo u mnie było podobnie,autko nie miało tak jakby tego turbo,obroty jakieś takie dziwne raz duże a raz za małe,tak trochę szarpało auto,jak z większej prędkości hamowałem to auto potrafiło zgasnąć , tak mi obroty szybciutko spadały.
- postawie też na filtr paliwa - masz paliwo od pewnego gościa tak się doczytałem ! to tak jak ja,ale filtr po 3 miechach,jest do wymiany.- takie to paliwo chrzczone jest.
- Zgodzę się żebyś sprawdził na razie te podstawowe rzeczy,no a jak nie to pompka zawiniła.
ja dałem ostatnio 450 zł.za
regeneracje,razem z robotą
auto odstawiłem na 1 dzień.
- fura nie do poznania po 2 tys.na obrotomierz,wciskany jestem w fotel.
I jeszcze jedno zauważ czy nie kapie paliwo od spodu pompy - bo mi kapało na przewody od chłodzenia i tak je ( ropka ) rozjeb... że cały trójnik musiałem wymienić.
- postawie też na filtr paliwa - masz paliwo od pewnego gościa tak się doczytałem ! to tak jak ja,ale filtr po 3 miechach,jest do wymiany.- takie to paliwo chrzczone jest.
- Zgodzę się żebyś sprawdził na razie te podstawowe rzeczy,no a jak nie to pompka zawiniła.
ja dałem ostatnio 450 zł.za
regeneracje,razem z robotą
auto odstawiłem na 1 dzień.
- fura nie do poznania po 2 tys.na obrotomierz,wciskany jestem w fotel.
I jeszcze jedno zauważ czy nie kapie paliwo od spodu pompy - bo mi kapało na przewody od chłodzenia i tak je ( ropka ) rozjeb... że cały trójnik musiałem wymienić.
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no to ja jednak źle przeczytałemdaniel_66 pisze:jak jade to sie dlawi od 2,5 tys obr

no to faktycznie jednak bardziej filtr może być zapchany albo zapowietrzony układ paliwowy. w 90% układ się zapowietrza przez podgrzewacz paliwa. ja go wywaliłem.
sugerowałem się cały czas tym że powyżej 2500 obr jedzie normalnie. moja wina


Jamszoł jednak ty możesz mieć racje

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no to jak pisałem na początku też może być wina źle ustawionego rozrządu. dla pewności kup nowy ( koszt ok 250-300 zeta) i wymień sobie a jak nie masz kasy to jedź na regulacje ( ja płaciłem za przestawienie rozrządu 90 zeta).
ale dalej chodzi mi po głowie ta pompa
obym sie mylił 
ale dalej chodzi mi po głowie ta pompa


تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66 - nie wiem jak stoisz z mechanikami,ja np. mam swojego mechanika,jadę do niego i mówię co jest grane - on robi jakieś oględziny i mówi np.to jest złe albo do wymiany i za to nie bierze mi żadnej kasy,nie kiedy coś odkręci, albo dokręci i mam to za fri ! a więc polecam ci znalezć sobie swojego fachowca żeby był OK. - wiadomo że nikt tu nie szasta kasą żeby za dokręcenie jednej śrubki kasę wywalać.
Ja postawię dalej na tą pompę - bo masz takie podobne objawy jak ja miałem - tylko ten dym z wydechu mnie ciekawi,ja tak nie miałem,ale przy odpaleniu po np.całej nocce przy kopcił czarnym dymem - teraz tego nie ma - po regeneracji pompy.
Nie masz mocy tak jak piszesz,u mnie też tak było,teraz auto jest nie do poznania.
Zakombinuj tak żeby mechanik zrobił najpierw jakieś oględziny auta i wstępnie powiedział co morze być grane - a tak to odstawisz auto i po prostu będzie szukał usterki - a to morze dużo kosztować.
Ja postawię dalej na tą pompę - bo masz takie podobne objawy jak ja miałem - tylko ten dym z wydechu mnie ciekawi,ja tak nie miałem,ale przy odpaleniu po np.całej nocce przy kopcił czarnym dymem - teraz tego nie ma - po regeneracji pompy.
Nie masz mocy tak jak piszesz,u mnie też tak było,teraz auto jest nie do poznania.
Zakombinuj tak żeby mechanik zrobił najpierw jakieś oględziny auta i wstępnie powiedział co morze być grane - a tak to odstawisz auto i po prostu będzie szukał usterki - a to morze dużo kosztować.
to tak..... ja bylem u mechanika ktory sie zajmuje tylko dieslami ,i mowil zebym odstawil samochod ,to zrobia ogledziny i jak cos to beda dzwonic co jest padniete ...tez mysle ze pompa
i wtryski ,a ten dym to nie wiem czemu ,pewnie nie ma spalania na jednym tloku
nio nie wiem .....sie okaze w przyszlym tyg.






- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no to fajnie że sprawa się wyjaśniła.
proponuje jednak wymienić rozrząd jak nie jesteś pewny kiedy dokładnie był wymieniany. piszesz że cos ok.150000 tys, byl zmieniany. wiesz to na pewno czy tak powiedział poprzedni właściciel?
proponuje jednak wymienić rozrząd jak nie jesteś pewny kiedy dokładnie był wymieniany. piszesz że cos ok.150000 tys, byl zmieniany. wiesz to na pewno czy tak powiedział poprzedni właściciel?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty