wielki problem....z essim
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie pisałem o filtrze bo jak ja miałem śmierdzący filtr to nie miał mocy w ogóle a kloega pisze że jak się turbo załączy to leci normalnie. ale masz racje, też trza sprawdzić.
i sprawdź czy nie zapowietrza sie układ paliwowy.
i sprawdź czy nie zapowietrza sie układ paliwowy.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
a ja i tak się upieram że to pompa 
jak będziesz robił pompę to i wtryski ci ustawią. i sam tego nie zrobisz tylko musi być sprzęt odpowiedni. mówię o pompie i wtryskach.

jak będziesz robił pompę to i wtryski ci ustawią. i sam tego nie zrobisz tylko musi być sprzęt odpowiedni. mówię o pompie i wtryskach.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
przepraszam ale to ten co napisałeś : Mój Escort rozwija galaktyczną moc 65 koni i max moment 133 Nm przy 2500obrTigerbart pisze:A jak chcesz to sprzedam ci cały silnik 1.8 TD z układem paliwowym![]()
![]()



jestem uparty jak ciele że to pompa ( obym się mylił a Jamszoł miał racje)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:











jestem uparty dlatego że z własnego doświadczenia wiem że jak jest układ paliwowy zapowietrzony to cieżko odpala ale jak zapali to śmiga jak ta lala.
dlaczego upieram się na pompe? Już wyjaśniam bo może nie do końca czytałeś moje posty.
Moja pompa była u fachmana i rozmawiałem z nim o niej. Jest dawka rozruchowa paliwa i jest ciupke większa od dawki normalnej jaką później podaje. To się da ustawić i jedno i drugie. Jak załącza się turbina to ciśnienie powietrza zwiększa dawke paliwa. Kolega pisze że powyżej 2500 obr auto noramlnie chodzi czyli turbina "załącza" tą dwake paliwa.
Tak mi tłumaczył fachman od pomp. nie wiem czy to jasno napisałem ale to tak najprościej


Ja tam się nie znam za bardzo tylko pisze co on mówił.
co by wykluczyć zapowitrzenie układu proponuje założyć przezroczyste przewody paliwowe od filtra do pompy. i sprawdź po dłuższym postoju czy pompka ręczna jest miekka. powinna po 2-3 naciśnięciach zrobić się twarda. w opisach napraw i modyfikacjach zapodałem zdjęcia jak ja (znaczy mechanik) przerobiłem układ paliwowy. pomogło

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty