wygłuszanie wnętrza
Moderator: Moderatorzy
wygłuszanie wnętrza
koledzy mam pytanie jak wygłuszyć wnętrze samochodu na przykład żeby mniej było słychać silnik wewnątrz co myślicie o piance podłogowej takiej grubszej czy to ma sens lub macie inne propozycje żeby koszt nie był drogi
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Może być pianka , może też być specjalna mata filcowa .
Musisz wygłuszyć przede wszystkim przednią ściankę czyli to co masz przed nogami pasażera
Jeśli nie masz to jeszcze możesz wygłuszyć pokrywę silnika.
Masz wszystkie plastiki w nadkolach wewnętrznych ?
Musisz wygłuszyć przede wszystkim przednią ściankę czyli to co masz przed nogami pasażera
Jeśli nie masz to jeszcze możesz wygłuszyć pokrywę silnika.
Masz wszystkie plastiki w nadkolach wewnętrznych ?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2009, 21:15 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
jakiej gróbości ta pianka a może podwójnie ją dać a siliconem podklejać??
ciekawe czy to coś pomoże
ciekawe czy to coś pomoże

fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Ja będę zakładał podwójne fabryczne wygłuszenie na ścianę grodziową i podłogę, bo zostało mi z rozbiórki drugiego Esa.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Filc raczej NIE. Do samochodu nadają się jedynie materiały, które nie chłoną wody. Inaczej ogniska korozji gotowe.
Liderem jest tutaj firma DYNAMAT ( w googlach po tym haśle). Tylko stosując ich produkty potroisz wartość auta. Albo i lepiej...
Generalnie, jeśli gąbka, to zamkniętokomorowa, jeśli maty, to nie chłonące wody...
Bo wbrew pozorom, wygłuszenie auta, to ciężka sprawa (materiały nie mogą łapać wilgoci, być niepalne, muszą przy tym dobrze tłumić...)
Liderem jest tutaj firma DYNAMAT ( w googlach po tym haśle). Tylko stosując ich produkty potroisz wartość auta. Albo i lepiej...
Generalnie, jeśli gąbka, to zamkniętokomorowa, jeśli maty, to nie chłonące wody...
Bo wbrew pozorom, wygłuszenie auta, to ciężka sprawa (materiały nie mogą łapać wilgoci, być niepalne, muszą przy tym dobrze tłumić...)
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zgodzę sie , jeśli chodzi o podłogę czy w drzwiach.Filc raczej NIE. Do samochodu nadają się jedynie materiały, które nie chłoną wody.
Przed nogami na grodzi nie ma wody

Filc naj lepiej wygłusza .
Poza tym przecież orginalnie masz tam właśnie maty filcowe

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
I połowę ich musiałem wypierd... Znaczy wyciąć.. Dostałem piękne dywaniki "tuningowe" z ryflowanego alu 2 mm. Cudo. Ale tak mi się pod nimi wilgoć zebrała w tutejszej zimie, że skończyło się wyciąganiem całej wykładziny i suszeniem jej przez 4 dni w domu. Teraz wiem, ze chłonie to cholerstwo wodę jak gąbka. A z butów kierowcy, czy pasażera często coś skapnie, śniegu się naniesie. Akuratnie to jest bzdurne rozwiązanie forda.
Morgon, te maty jak najbardziej TAK. Są chyba nawet dwie ich wersje: miękkie i twarde. Tylko one uspokoją blachę ale nie będą tłumić tak, jak pianki i filc.
Morgon, te maty jak najbardziej TAK. Są chyba nawet dwie ich wersje: miękkie i twarde. Tylko one uspokoją blachę ale nie będą tłumić tak, jak pianki i filc.
Tam tak, ale pod nogi już nie. Oryginalnie jest tam guma/mata podklejona jakąś włókniną. I to mi zamokło, a guma ze racji wieku pokruszyła się pod pedałami. Wyciąłem. Musiałem, bo było tak mokre, ze mogłem wykręcać.
Oryginalnie to cała ta ściana jest wygłuszona właśnie tym czymś. A druga warstwa wygłuszenia powinna być od strony silnika.
Generalnie sporo hałasu przenosi się do kabiny, jak wydech jest zużyty. Ja po wymianie tłumików nie poznałem auta.
Dobrze dać coś na maskę.
Oryginalnie to cała ta ściana jest wygłuszona właśnie tym czymś. A druga warstwa wygłuszenia powinna być od strony silnika.
Generalnie sporo hałasu przenosi się do kabiny, jak wydech jest zużyty. Ja po wymianie tłumików nie poznałem auta.
Dobrze dać coś na maskę.
Maszt na dach i zrobić sobie wind - forda 
Niestety escort to nie ta klasa auta, by było w nim przyjemnie cicho. Choć i tak jest dobrze wytłumiony. Świadczą o tym pokrycia komory silnika i przedniej ściany kabiny oraz pianki w drzwiach pod tapicerką (większość aut ma tam po prostu płat folii). Wiele się nie zdziała...

Niestety escort to nie ta klasa auta, by było w nim przyjemnie cicho. Choć i tak jest dobrze wytłumiony. Świadczą o tym pokrycia komory silnika i przedniej ściany kabiny oraz pianki w drzwiach pod tapicerką (większość aut ma tam po prostu płat folii). Wiele się nie zdziała...
- wojtekcichy
- Posty: 22
- Rejestracja: 13 lip 2009, 23:15
- Lokalizacja: Rumia