Bardzo dobrze, że ten opis się pojawił, gdyż mam 5 nowych przekaźników i teraz wiem gdzie je umieścić
- opóźnienie 20 sek
- spryski szyb
- elektryka szyb
- podgrz szyby przedn
- 6-cio stopniowa reg wycieraczek
Oświetlenie wnętrza - 20 sekund.
Moderator: Moderatorzy
No to zadanie dla ambitnych Szukam teraz takich informacji:
- funkcja diod wkładanych w obok przekaźników
- funkcja mostków B1 - B3 w rogu skrzynki
- różnice między przekaźnikami białymi, a brązowymi i niebieskimi w tej samej obudowie
- różnice w poszczególnych wersjach skrzynek bezpieczników.
Mnie się nie udało tego znaleźć. A przyznam, ze szczególnie te przekaźniki mnie nurtują. Sam zrobiłem sekcję białego i brązowego i poza kolorem innych różnic nie zanotowałem (ten sam prąd cewek, te same oporności, ten sam rozmiar styków, ta sama konstrukcja wewnętrzna, iny kolor plastiku).
- funkcja diod wkładanych w obok przekaźników
- funkcja mostków B1 - B3 w rogu skrzynki
- różnice między przekaźnikami białymi, a brązowymi i niebieskimi w tej samej obudowie
- różnice w poszczególnych wersjach skrzynek bezpieczników.
Mnie się nie udało tego znaleźć. A przyznam, ze szczególnie te przekaźniki mnie nurtują. Sam zrobiłem sekcję białego i brązowego i poza kolorem innych różnic nie zanotowałem (ten sam prąd cewek, te same oporności, ten sam rozmiar styków, ta sama konstrukcja wewnętrzna, iny kolor plastiku).
Żółty przekaźnik odpowiada za opóźnienie gaszenie światła w podsufitce więc jak wysiadasz z auta i zamykasz, w środku światło zgasi sie po 20 sekundach a w środku zgasi nawet wcześniej niż 20 sek jeśli przekręcamy kluczyk w pozycji na zapłon ??
Na skrzynce jest puste miejsce ale widzę że jest zmostkowane kawałkiem metalu, łączy środek z dolną dziurką... Tak ma być czy wyrywać ?? Po wyjęciu co się stanie ??
Na skrzynce jest puste miejsce ale widzę że jest zmostkowane kawałkiem metalu, łączy środek z dolną dziurką... Tak ma być czy wyrywać ?? Po wyjęciu co się stanie ??