

ps. nie wiem czy dobry dział, ale nie jestem pewny co się zepsuło i gdzie to umieścić. A jako, że w okolicach silnika to wrzuciłem tutaj

Moderator: Moderatorzy
Nie do końca - płyn rombie sobie równiutko membranę w serwie i robi się czarny.Blazey pisze:Ale płyn hamulcowy jest wyraźnie rzadszy od oleju. I nie czarny
A to nie jest ta nieszczęsna ODMA? (odpowietrzenie skrzyni korbowej?)Pele pisze:mniej więcej gość szukał- tam,gdzie czerwona strzałka
Zbiorniczek to jest raczej NA pompie a nie obok.Pele pisze:a pompa hamulcowa jest chyba obok zbiorniczka z płynem
To jest uszczelka pokrywy zaworów a nie głowicy.Pele pisze:czy to miejsce uszczelki pod głowicą i to ona może również przepuszczać?
To na pewno najlepsze wyjście.Blazey pisze:Jeszcze raz: silnik do czysta i w trasę jak sucho. Samo wyjdzie.
Zacznie być czuć jak skończy się płyn - dużo go nie ubywa a ten skubaniec jest lepszy od oleju - mała kapka a plama się robi wielka.Blazey pisze:Przecież co chwilę traciłby hamulce. A to chyba czuć.
serwo jest zasilane tym przewodem co zaznaczony zostal na czerwono (zasilaja jest tez nim klapka podcisnieniowa od obiegu zamknietego klimy jak ktos ma klime) i cos tam jeszcze. Podcisnienie jest robione przez jakies urzadzonko do ktorego wlasnie wchodzi ten zaznaczony na czerwono wezyk. wyglada to tak jak na zdjeciuBlazey pisze:A do posiadaczy diesli: czym jest zasilane serwo w podciśnienie: z kolektora, czy z pompki na alternatorze? A może jeszcze jakoś?