Pilnie potrzebny blacharz

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12953
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Yagr pisze:jak później jeśli zajdzie taka konieczność odkręcisz belkę?
Yagr ma racje, co później? to jest problem. niech ci wyceni ile dodatkowo byś zapłacił za "poprawne" pospawanie i zrobienie odpowiednich wstawek.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
bronx

Post autor: bronx »

sprawę spawania obgadam z nim jutro
Na razie z racji pobytu w domu i braku małżonki która by mnie zagoniła do pracy
raczę się urokami buszowania po necie, a wiec i zamieszczę zdjęcia "zdrowych"
podłużnic :)
Załączniki
podlu1_Ania.jpg
podl2_Ania.jpg
podl3_Ania.jpg
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

bronx, jest różnica między wymianą podłóżnic a ich rekonstrukcją... u ciebie jest to drugie - ja miałem, dla pocieszenia, rekonstrukcje podproży ;) Tak czy siak moje zdanie sie nie zmienia - blacharz powinien ci to zrobić tak jak ci koledzy pisali. Nie powinien dospawywać do śrub.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
bronx

Post autor: bronx »

Pospawane przegląd przeszło :)
Za kilka dni wrzucę zdjęcia z tych samych ujęć dla porównania :)
Pozdro
ODPOWIEDZ