
centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
snake_90, i mógłbyś dać sobie pomóc - weź walnij jakieś foty tego zestawu, wtyczek itd... jak ktoś będzie miał wiedzę i ochotę to łatwiej mu będzie napisać np. "ta czarna długa wtyczka z 1 zdjęcia to do tego..." itp niż opisywać w referacie co i jak 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
W mkVII NIE MA sterownika zamka centralnego. Żeby było jasno - do samego centralnego z kluczyka - NIE MA. Wszystko odbywa się na zasadzie współpracy siłowników master. To, co masz, to radiosterownik fordowski, zespolony chyba z alarmem fabrycznym. W tej chwili bez zdjęcia i numeru nie jestem w stanie dokładnie tego określić. Jeśli nie masz do tego pilota, to sobie daruj tej sterownik. Zainstaluj sobie centralny z kluczyka i dołóż ewentualnie jakiś uniwersalny sterownik. Będzie łatwiej.
Hehe no mam jakąś tam fotkę może trochę słabo widać ale myślę, że tragedii nie ma
http://img242.imageshack.us/my.php?imag ... 004dbc.jpg
Inne może jeszcze dodam jak będę miał czas, przez najbliższe dwa dni nie da rady. Jakby ktoś chociaż mógł tylko opisać te wtyczki co widać na zdjęciu. A nie wiem jak to się stało, że temat trafił nie do tego działu 2x sprawdzałem
To może walnę jeszcze fotkę tego sterownika co przyszedł razem z resztą zestawu i zamki jakie były
http://img228.imageshack.us/my.php?image=pict0005e.jpg
http://img12.imageshack.us/my.php?image=pict0001dzl.jpg
Wiązki drzwiowe może nie widać zbytnio wtyczek ale w 2 są wtyczki do centralnego i głośników a w 2 drugich do samego centrala
http://img151.imageshack.us/my.php?image=pict0003w.jpg
http://img242.imageshack.us/my.php?imag ... 004dbc.jpg
Inne może jeszcze dodam jak będę miał czas, przez najbliższe dwa dni nie da rady. Jakby ktoś chociaż mógł tylko opisać te wtyczki co widać na zdjęciu. A nie wiem jak to się stało, że temat trafił nie do tego działu 2x sprawdzałem

To może walnę jeszcze fotkę tego sterownika co przyszedł razem z resztą zestawu i zamki jakie były
http://img228.imageshack.us/my.php?image=pict0005e.jpg
http://img12.imageshack.us/my.php?image=pict0001dzl.jpg
Wiązki drzwiowe może nie widać zbytnio wtyczek ale w 2 są wtyczki do centralnego i głośników a w 2 drugich do samego centrala
http://img151.imageshack.us/my.php?image=pict0003w.jpg
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, 19:26 przez snake_90, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz kompletną wiązkę kabinową na dwie poduchy, cienkie wiązki drzwiowe (bez wiązek lusterek elektrycznych), a ten sterownik ma tyle wspólnego z fordem, co ja z baletem (a kiepski ze mnie tancerz). To jakaś uniwersalna zabawka, do tego z jednym pilotem i to zdemolowanym. Zresztą jest na nim charakterystyczny napis w języku nieobcym i można było to podać wcześniej.
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale bez całkowitego demontażu kokpitu raczej tej wiązki nie wymienisz.
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale bez całkowitego demontażu kokpitu raczej tej wiązki nie wymienisz.
Ja tam może nie bardzo wiem co i jak ale czy zaraz muszę pół auta rozkręcać i coś wymieniać
ja tam puściłem tego kabla pod wykładziną na razie, ewentualnie mogę to zmienić ale jeśli nie ma potrzeby wpinać nigdzie reszty tych wtyczek to po co ruszać
Dowiedziałem się, że mam jeden taki kabelek jakby dolutowany i ucięty i mam go podłączyć do masy, tak więc jutro/pojutrze to sprawdzę. Aha czyli jak wypnę ten niby sterownik to centralny powinien działać normalnie tylko na zasadzie przekręcania kluczykiem? I tylko jedną wtyczkę należy podpiąć do skrzynki bezpieczników i z tamtąd będzie całe to zasilanie szło bo obok była jeszcze taka wąska wtyczka czarna od czego ona może być?
P.S. Wiem, że dla co niektórych są to trochę głupie pytania, ale jestem zielony w tych sprawach, bo dopiero zaczynam przygodę z autem także proszę o wyrozumiałość.


P.S. Wiem, że dla co niektórych są to trochę głupie pytania, ale jestem zielony w tych sprawach, bo dopiero zaczynam przygodę z autem także proszę o wyrozumiałość.
Rzuć po dywan, zamocuj na plaster lub taśmę klejącą do papieru, dodaj trochę gumy do żucia, obwiń drutem. Wszystko będzie działać poprawnie...
A wyjaśnij mi choćby taką rzecz: jak będą ci działać głośniki, jak przełożysz złączki w drzwiach ze starej wiązki na nową, które będą połączone TYLKO z centralnym? Bo przecież reszty nie trzeba podłączać i tak będzie dobrze...
A wyjaśnij mi choćby taką rzecz: jak będą ci działać głośniki, jak przełożysz złączki w drzwiach ze starej wiązki na nową, które będą połączone TYLKO z centralnym? Bo przecież reszty nie trzeba podłączać i tak będzie dobrze...
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
A ty znowu w swoim tonie zaczynasz?Blazey pisze:Rzuć po dywan, zamocuj na plaster lub taśmę klejącą do papieru, dodaj trochę gumy do żucia, obwiń drutem. Wszystko będzie działać poprawnie...

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Blazey coś strasznie się unosisz zamiast pomóc szczerze mówiąc. Kable poprowadziłem pod wykładziną gdyż mam mało czasu na cokolwiek a tym bardziej żeby rozkręcać pół auta. A jeśli chodzi ci o głośniki no patrz ale jakoś mi działają zarówno z przodu jak i z tyłu. Jeśli nie masz ochoty pomóc po prostu nie pisz nic przynajmniej nie zaśmiecisz mi tematu. Ja chciałem wiedzieć tylko co gdzie od centralnego trzeba podpiąć i od czego jest reszta wtyczek.
http://img2.imageshack.us/my.php?image=kable.jpg
4 podpiąłem do skrzynki bezpieczników reszta nie wiem od czego jest a ten zaznaczony na zielono idą tam 2 przewody jeden grubszy taki fioletowy a drugi cieńszy czarny. Czy trzeba z nimi coś zrobić bo na razie je zaizolowałem
http://img218.imageshack.us/my.php?image=wtyczki2.jpg
http://img520.imageshack.us/my.php?image=wtyczki1.jpg
Te wtyczki będą od tych poduszek czy od czegoś jeszcze??
http://img2.imageshack.us/my.php?image=kable.jpg
4 podpiąłem do skrzynki bezpieczników reszta nie wiem od czego jest a ten zaznaczony na zielono idą tam 2 przewody jeden grubszy taki fioletowy a drugi cieńszy czarny. Czy trzeba z nimi coś zrobić bo na razie je zaizolowałem
http://img218.imageshack.us/my.php?image=wtyczki2.jpg
http://img520.imageshack.us/my.php?image=wtyczki1.jpg
Te wtyczki będą od tych poduszek czy od czegoś jeszcze??
Takie przeróbki wykonuje się w dwojaki sposób: albo tylko dokłada się brakujące przewody, albo jeśli jest, wymienia się całą wiązkę. Co w przypadku jej posiadania jest najlepszym rozwiązaniem. A puszczanie dwóch wiązek kabinowych podłączanie ich trochę z tej, a trochę z tej, ta wtyczka tędy, a tamta tędy, to pierwszy krok do problemów. Ale to twoje auto i zrobisz co i jak chcesz. Tylko później się nie dziw.
A zrzucenie kokpitu to banalna sprawa, trwa to może ze 40 minut. A całość elektryki widać jak na dłoni.
A zrzucenie kokpitu to banalna sprawa, trwa to może ze 40 minut. A całość elektryki widać jak na dłoni.
Ok spoko ja ciebie rozumiem i jak będę miał czas zrobię jak należy po prostu chwilowo nie wyrabiam 
I jeszcze raz ponawiam pytanie do tego zdjęcia http://img2.imageshack.us/my.php?image=kable.jpg
Od czego są 1, 2, 3, bo 4 podpina się do skrzynki bezpieczników ale nie wiem od czego są te ucięte przewody i ta czarna mała wtyczka

I jeszcze raz ponawiam pytanie do tego zdjęcia http://img2.imageshack.us/my.php?image=kable.jpg
Od czego są 1, 2, 3, bo 4 podpina się do skrzynki bezpieczników ale nie wiem od czego są te ucięte przewody i ta czarna mała wtyczka