Połączenie od przekaźnika świec żarowych do świecy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Połączenie od przekaźnika świec żarowych do świecy

Post autor: Mikosz » 05 lut 2012, 20:28

Czy w Waszych dieslach też macie gorąca nakrętke jak na zdjęciu poniżej gdzie zaznaczyłem kółkiem żółtym w czasie grzania świecy ??

Odpaliłem furacza i pod machą dotykając palcem na nakrętkę można się poparzyć. Jest gorący do czasu wyłączania świec żarowych... Nie wiem czy to tak ma być czy mam coś nie tak ??
Załączniki
Zdjęcie0353.jpg

Awatar użytkownika
driver98
Posty: 1412
Rejestracja: 28 lis 2007, 11:10
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: driver98 » 05 lut 2012, 20:32

Mikosz, To akurat jest kabel prądowy tz(+) jeśli robi ci się gorący to znaczy,że jest luz lub wdała się śniedź-wyczyść,posmaruj wazeliną i dobrze dokręć.
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK😎

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz » 05 lut 2012, 20:38

To akurat wystarczy :mrgreen: Tak domyśliłem że cos nie teges z tym. Tydzień temu własnie robiłem czyszczenie całej listwy ale nie do końca gdyż najgorsze jest to że nie da się odkręcić tej nakrętki, jest mocno zapieczona, nawet WD nie pomaga. Jak na chama to tam plastiki się łamią aaa Postaram w nowym tygodniu cos tym zrobić ;-)

mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 » 31 sty 2014, 15:57

Może ktoś zna odp na moje pytanie.
Kiedyś przy podgrzewaniu świec w moim MK6 1.8D, po około 25sekundach przekaźnik pstrykał. Od ponad roku nie ma tego pstryknięcia. Ciekaw jestem czy działa on dalej prawidłowo ? Jak go sprawdzić czy jest on sprawny ?

Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 676
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur » 31 sty 2014, 16:54

Zmierz miernikiem napięcie na świecach. Po przekręceniu kluczykiem na 2 pozycję będzie >10V z tendencją wzrostową, w pewnym momencie napięcie zniknie.

Z uszkodzonym przekaźnikiem, badź spalonymi świecami przez uszkodzony przekaźnik byś nie odpalił silnika przy obecnej aurze.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "

mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 » 02 lut 2014, 19:49

Jaszczur pisze:Zmierz miernikiem napięcie na świecach. Po przekręceniu kluczykiem na 2 pozycję będzie >10V z tendencją wzrostową, w pewnym momencie napięcie zniknie.

Z uszkodzonym przekaźnikiem, badź spalonymi świecami przez uszkodzony przekaźnik byś nie odpalił silnika przy obecnej aurze.
Dzięki Jaszczur, wychodzi na to, że wszystko w porządku, ale sprawdzę w wolnej chwili z ciekawości.
Co z Twoim dieslem sie dzieje ? Jest gdzieś jakiś temat ? Fajne mody robiłeś, ale temat wyleciał z forum czy coś takiego z tego co pamiętam...

Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 676
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur » 02 lut 2014, 20:08

Z moim dieslem wsio ok, tematy jego dotyczące znajdują się na innych forach.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "

ODPOWIEDZ