[MKV] Nie pali na benzynie ani na gazie
Moderator: Moderatorzy
[MKV] Nie pali na benzynie ani na gazie
Samochód w ogóle nie chce zapalić ani na benzynie ani na gazie. Widać że benzyna do mono-wtrysku dochodzi. Pompka się włącza rozrusznik kręci ale auto nie chce złapać. Mój silnik to 1.4 Benzyna/gaz.
Zimny silnik zapali ale jak się nagrzeje w ogóle nie chce zapalić.
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Sro 23 Mar, 2011 ]
No to jeszcze raz....
Zimny silnik zapali ale jak się nagrzeje w ogóle nie chce zapalić.
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Sro 23 Mar, 2011 ]
No to jeszcze raz....
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 21:52 przez Jebaniutki, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak masz ciepły silnik , to iskra na świecach się pojawia ?
Na pewno jest gaźnik a nie mono - wtrysk ?
Na pewno jest gaźnik a nie mono - wtrysk ?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 21:46 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
W takim razie - jeśli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową .
Możliwe , że to ona jest winna
Jak się rozgrzeje to przestaje dawać WN w kierunku aparatu zapłonowego.
Do samego aparatu zapłonowego bym się raczej nie przyczepiał - chociaż o ile pamięć mnie nie myli to przy aparatach zapłonowych lub w nich ( na płytce z "platynkami" ) jest kondensator - on też może chrzanić robotę
Możliwe , że to ona jest winna
Jak się rozgrzeje to przestaje dawać WN w kierunku aparatu zapłonowego.
Do samego aparatu zapłonowego bym się raczej nie przyczepiał - chociaż o ile pamięć mnie nie myli to przy aparatach zapłonowych lub w nich ( na płytce z "platynkami" ) jest kondensator - on też może chrzanić robotę
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
spr cisnienie paliwa, byc moze wtryskiwacz ci leje lub pompa siada/filtr zapchany
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
No tak a ja juz rozwijałem teorie .
Mono - zobacz co się dzieje przy czujniku położenia wału albo on jest brudny albo styki we wtyczce/gnieździe są zaśniedziale
Jeśli nie będzie z niego sygnału do kompa to będziesz miał brak iskry na świecach
Mono - zobacz co się dzieje przy czujniku położenia wału albo on jest brudny albo styki we wtyczce/gnieździe są zaśniedziale
Jeśli nie będzie z niego sygnału do kompa to będziesz miał brak iskry na świecach
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 21:57 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jebaniutki, pompa po przekręceniu kluczyka odpala na moment , potem się wyłącza i ponownie zaczyna pracować jak zaczynasz kręcić silnikiem
Ale jak czujnik polożenia walu niie zapoda sygnału do kompa , to komp powtórnie nie uruchomi pompki i nie zapoda prądu do cewki - nie będzie sterowania wtryskiem
Ale jak czujnik polożenia walu niie zapoda sygnału do kompa , to komp powtórnie nie uruchomi pompki i nie zapoda prądu do cewki - nie będzie sterowania wtryskiem
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 22:02 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak pompa po właczeniu stacyjki włączy się ale nie wyłaczy po chwili to albo ktoś ją zmostkował albo ECU się chrzani...
I niestety wracamy do kwestii przeczytania istniejących na temat tego silnika informacji, bo są na forum.
I niestety wracamy do kwestii przeczytania istniejących na temat tego silnika informacji, bo są na forum.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"