[MKV] Nie pali na benzynie ani na gazie

Moderator: Moderatorzy

Jebaniutki

[MKV] Nie pali na benzynie ani na gazie

Post autor: Jebaniutki »

Samochód w ogóle nie chce zapalić ani na benzynie ani na gazie. Widać że benzyna do mono-wtrysku dochodzi. Pompka się włącza rozrusznik kręci ale auto nie chce złapać. Mój silnik to 1.4 Benzyna/gaz.
Zimny silnik zapali ale jak się nagrzeje w ogóle nie chce zapalić.

[ Komentarz dodany przez: Yagr: Sro 23 Mar, 2011 ]
No to jeszcze raz....
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 21:52 przez Jebaniutki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jak masz ciepły silnik , to iskra na świecach się pojawia ?

Na pewno jest gaźnik a nie mono - wtrysk ?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 21:46 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jebaniutki

Post autor: Jebaniutki »

Dodam że przed chwilą zapalił, ale przejechałem jakieś 10km i znów to samo. Zaraz sprawdzę jak z tą iskrą.
Jebaniutki

Post autor: Jebaniutki »

xD Mono-wtrysk. Ale wyglądał mi na gaźnikxD Zresztą ojciec - poprzedni właściciel:P Mówił zawsze gaźnik więc myślałem że gaźnik.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

W takim razie - jeśli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową .
Możliwe , że to ona jest winna
Jak się rozgrzeje to przestaje dawać WN w kierunku aparatu zapłonowego.
Do samego aparatu zapłonowego bym się raczej nie przyczepiał - chociaż o ile pamięć mnie nie myli to przy aparatach zapłonowych lub w nich ( na płytce z "platynkami" ) jest kondensator - on też może chrzanić robotę
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

spr cisnienie paliwa, byc moze wtryskiwacz ci leje lub pompa siada/filtr zapchany
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

No tak a ja juz rozwijałem teorie . :mrgreen:
Mono - zobacz co się dzieje przy czujniku położenia wału albo on jest brudny albo styki we wtyczce/gnieździe są zaśniedziale
Jeśli nie będzie z niego sygnału do kompa to będziesz miał brak iskry na świecach
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 21:57 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jebaniutki

Post autor: Jebaniutki »

Pompa niby chodzi dobrze. Jutro cewkę przełożę bo chyba mam od starego escorta. Gdzie sprawdzić ciśnienie paliwa?? Tzn. w którym miejscu.
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

cidzej, wtedy nie było by problemu na gazie
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Jebaniutki

Post autor: Jebaniutki »

Kurcze sam już nie wiem:P Nie wiem można linki do serwisu aukcyjnego umieszczać ale dokładnie coś takiego mam:


Pozwoliłem sobie na lekkie przerobienie Twego posta :mrgreen: :mrgreen:
Załączniki
mono.jpg
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 22:01 przez Jebaniutki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jebaniutki, pompa po przekręceniu kluczyka odpala na moment , potem się wyłącza i ponownie zaczyna pracować jak zaczynasz kręcić silnikiem
Ale jak czujnik polożenia walu niie zapoda sygnału do kompa , to komp powtórnie nie uruchomi pompki i nie zapoda prądu do cewki - nie będzie sterowania wtryskiem
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 22:02 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jebaniutki

Post autor: Jebaniutki »

Jak przekręcę kluczyk to pompa pracuje a czy wyłącza i włącza ponownie muszę sprawdzić. Rano wszystko po kolei sprawdzę i dam znać.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14518
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jak pompa po właczeniu stacyjki włączy się ale nie wyłaczy po chwili to albo ktoś ją zmostkował albo ECU się chrzani...


I niestety wracamy do kwestii przeczytania istniejących na temat tego silnika informacji, bo są na forum.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zgadza sie - pompa pracuje na stałe w dwóch przypadkach :
Albo ktoś tam namodził albo komp pracuje awaryjnie .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

to moj blad, niedoczytalem o tym gazie :P
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ