Strona 2 z 2

: 19 mar 2011, 18:07
autor: Jamszoł
Mnie tez na kursie wciskał kit ale go non stop poprawiałem :mrgreen:
Cała reszta rozdziawiała gęby .
A kolega niech nie katuje silnika i zalewa olejem a nie byle czym

: 19 mar 2011, 18:07
autor: Yagr
driver98, ale tu nie chodzi o zmiane klas tylko jakości. Parametry lepkościowe powinny być takie jak producent zaleca.

: 19 mar 2011, 19:08
autor: S3ci0r
ja miałem półsyntetyka i za namową Jamszoła zmieniłem na syntetyka bo silnik ani nie brał oleju ani nie było wycieków i po wymianie nadal tak jest!

: 19 mar 2011, 19:17
autor: driver98
Dobra przekonaliście mnie,a nadchodzi pora na wymianę i będzie 10W/40.

: 19 mar 2011, 21:59
autor: cidzej
najlepszy olej na rynku to quaker

ale zanim zalejesz jakim kolwiek najlepszy olej na swiecie to sprawdz ktory spelnia normy przewidziane przez producenta ... napewno ford/motorcraft 10W40 je spełnia i moim zdaniem nie ma co ekperymentowac, bo to wbrew pozorom dosc tani olej (o ile nie kupujesz go w salonie forda)

: 20 mar 2011, 14:16
autor: driver98
Wielkie dzięki za wszelkie sugestie.

: 20 mar 2011, 19:05
autor: kupiec
ja zalewałem minerałem a teraz półsyntetykiem i jak ciekło tak cieknie a różnicy w odpalaniu/jeździe czy czymkolwiek nie widzę, szkoda kasy na oleje najwyższej klasy do starych diesli :)
to teraz se możecie pisać komentarze o mojej wypowiedzi ale ja mam to wiecie gdzie :) takie jest moje zdanie i go nie zmienię :)