Strona 1 z 2

MK7 SEDAN springi obniżające

: 18 mar 2011, 09:02
autor: clhseba
Mam pytanko do znawców tematu GLEBY :mrgreen:

czy do mk7 sedana są jakieś springi obniżające ? na allegro jak juz coś jest do do HB ewentualnie kombi jak to wygląda z SEDANEM ?

mam zamiar mojego Essiora troszkę obniżyć jakieś -30/40

: 18 mar 2011, 10:28
autor: Yagr
clhseba, w sedanie masz takie same springi jak w hbk ;)

: 18 mar 2011, 17:00
autor: clhseba
Yagr pisze:clhseba, w sedanie masz takie same springi jak w hbk ;)

czyli jak bym szukał sprężyn to szukac jak do HB 1,6 benzyna i powinny podejsc ?
oczywiscie mk7 :)

: 18 mar 2011, 17:08
autor: Yagr
Tak. Sprawdź tylko jeszcze rocznik.

: 18 mar 2011, 17:20
autor: clhseba
ok Dzięki :) i pifko :)

: 19 mar 2011, 18:00
autor: Tigerbart
No to teraz poczujesz różnicę w komforcie (pamiętam, że ci na nim zależało). Będzie twardo, za to bajka w zakrętach.

: 19 mar 2011, 19:16
autor: clhseba
Tigerbart pisze:No to teraz poczujesz różnicę w komforcie (pamiętam, że ci na nim zależało). Będzie twardo, za to bajka w zakrętach.

Już zapomniałem o komforcie :) WYGLĄD i prowadzenie reszta do ...

: 19 mar 2011, 19:19
autor: Tigerbart
Dlatego więc polecam ci rozprórki kielichów.

: 19 mar 2011, 21:58
autor: Mateklobez
A czy przy niewielkim obniżeniu (-30, -40) konieczna jest wymiana amortyzatorów, czy seryjne ujdą?

: 19 mar 2011, 22:02
autor: Tigerbart
Nie jest konieczna. Zalecane są gazowe. Natomiast przy większym obniżeniu zaczynają pracować w zbyt małym zakresie, w dodatku są już ściśnięte i dlatego teżzaleca się skrócone amortyzatory, lub po prostu zawieszenie gwintowane.

: 19 mar 2011, 22:40
autor: Mateklobez
Pytam ponieważ zauważyłem na allegro komplety 4 sprężyn do kombi za ~330 zł, więc raczej nie dużo, a mój teraz stoi jak przysłowiowa koza, więc pomyślałem póki co o samych sprężynach.

: 19 mar 2011, 23:02
autor: Tigerbart
jeśli masz seryjne olejowe to wytłuczesz je dośc szybko.

: 20 mar 2011, 00:01
autor: KULEK
A jak to się ma sportowe amory do zwykłych sprężyn??

Idzie coś w dół czy zostaje tak samo względem serii??

Bo mam takie cuś:

Obrazek

: 20 mar 2011, 00:23
autor: Tigerbart
no w teorii przy sportowych (skróconych) amorach seryjna sprężyna będzie bardzo trudna do zamontowania, bo trzeba ją ścisnąć, aby przykręcić amorek. Ściśnięta będzie źle pracować, lub wogóle z powodu zbyt dużej ilości zwojów. Ogólnie może być kupa a nie jazda.

: 20 mar 2011, 12:49
autor: Mateklobez
Czyli wniosek jeden: albo komplet albo wcale :)