przepraszam ze tak długo,ale nie miałem sie kiedy za ta żmudną robotę zabrać
Złączka kierowcy i pasażera (kolory kabli od strony drzwi)
Pin 15 (biały/czerwony) – pozycja reset pierścienia nakładanego na wkładkę
Pin 16 (żółto/czerwony) – pozycja set pierścienia nakładanego na wkładkę
Przewód
czarny z tego pierścienia łączony jest gdzieś w wiązce drzwi do innej masy (pewnie tez do czarnego od centralnego zamka)
Pin 17 (czarno/żółty) – czujnik przy zamku informujący o domkniętych drzwiach
Masa do czujnika informującego o domkniętych drzwiach brana jest ze słupka A (nie ma niestety więcej informacji jak idzie kabel, ale prawdopodobnie idzie
pinem 5)
Pin 18 – (żółty) – reset podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)
Pin 20 (biały) – set podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)
Pin 6 (biało/fioletowy) – otworzenie centralnego zamka
Pin 7 (żółto/czarny) - zamknięcie centralnego zamka (bez podwójnego ryglowania)
Kabel czarny (
masa) z tego siłownika zamka opisany jest tylko ze idzie na słupek A (nie ma niestety więcej informacji jak idzie kabel, ale prawdopodobnie idzie pinem 5)
Kabel pomarańczowo/czarny (
zasilanie stale silownika) z tego siłownika opisany jest tylko ze idzie na bezpiecznik MK7 nr 35 20A (idzie prawdopodobnie
pinem 4)
Pin 13 MK6 (brązowo/czerwony) – światło obrysowe w drzwiach (czerwone), kabel ten idzie do stycznika otwarcia drzwi na słupku A odpowiadającemu danym drzwiom (czyli jest to masa) MK7 nie miało nigdy takiego oświetlenia
Prawdopodobnie
pin 12 MK6 (czerwony), zasilanie światła obrysowego w drzwiach (czerwone), idzie w tych wersjach na bezpiecznik 1 25A (ale zaznaczam ze tyczy się to wersji MK6, wiec skrzynki wtedy są inne niż w MK7) MK7 nie miało nigdy takiego oświetlenia. Nie znalazłem także informacji o tym ze w tylnych drzwiach bywało takie oświetlenie.
Złączka tylnych drzwi (kolor kabli od strony drzwi)
Pin 3 (czarno/pomarańczowy) – czujnik przy zamku informujący o domkniętych drzwiach
Pin 6 (lub 8 po 12/96) (żółto/fioletowy) – reset podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)
Pin 1 (lub 7 po 12/96) (biało/fioletowy) – set podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)
Pin 5 (żółto/zielony) – otworzenie centralnego zamka
Pin 4 (biało/czarny) – zamkniecie centralnego zamka bez podwójnego ryglowania
Przewód
masowy idzie na słupek A, nie ma więcej informacji (prawdopodobnie
pinem 2 jeśli masa to kabel czarny)
I na koniec jeszcze plik z widokiem złaczek (C2006 to tylne, dwa rodzaje, przed 12/96 i po 12/96, C2007 to przednie,we wszystkich MK7 takie same):
http://fordescort.pl/forum/pliki/widok_ ... ylnych.pdf