Strona 1 z 1

Potrzebna rozpiska pinów wiązki drzwiowej

: 20 lut 2011, 11:13
autor: andkar
Jak w temacie potrzebuję pełną rozpiskę pinów w wiązce drzwiowej, czyli rozpiska obejmująca wszystkie piny wiązki, jeśli ktoś ma jakiekolwiek informacje, to proszę o zamieszczanie ich tutaj, będę bardzo wdzięczny :D

: 20 lut 2011, 11:41
autor: Jamszoł
mam tylko schematy szybek i zamków
Jeszcze ktoś musiał by podrzucić schemat od lusterek i wszystkiego co z nimi związane

: 20 lut 2011, 12:12
autor: Yagr
Ja pamiętam, że kiedyś orion dawał link do jakiejś niemieckiej strony dotyczącej RS2000 i były tam rozpisane precyzyjnie wtyczki. Były tez na 100% rozpiski pinów tych okrągłych łączówek drzwiowych, przez które idą wszystkie kable.

: 20 lut 2011, 12:22
autor: WieSiu
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... t=rozpiska nie wiem na ile jest to poprawne....

: 20 lut 2011, 12:24
autor: Yagr
To dałem andkarowi wczoraj na sb ;)

: 22 lut 2011, 09:08
autor: andkar
Fotki wiązki jaką mam, co będę dodawać...

: 02 mar 2011, 09:24
autor: WieSiu
przepraszam ze tak długo,ale nie miałem sie kiedy za ta żmudną robotę zabrać :)



Złączka kierowcy i pasażera (kolory kabli od strony drzwi)

Pin 15 (biały/czerwony) – pozycja reset pierścienia nakładanego na wkładkę

Pin 16 (żółto/czerwony) – pozycja set pierścienia nakładanego na wkładkę

Przewód czarny z tego pierścienia łączony jest gdzieś w wiązce drzwi do innej masy (pewnie tez do czarnego od centralnego zamka)

Pin 17 (czarno/żółty) – czujnik przy zamku informujący o domkniętych drzwiach

Masa do czujnika informującego o domkniętych drzwiach brana jest ze słupka A (nie ma niestety więcej informacji jak idzie kabel, ale prawdopodobnie idzie pinem 5)

Pin 18 – (żółty) – reset podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)

Pin 20 (biały) – set podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)

Pin 6 (biało/fioletowy) – otworzenie centralnego zamka

Pin 7 (żółto/czarny) - zamknięcie centralnego zamka (bez podwójnego ryglowania)

Kabel czarny (masa) z tego siłownika zamka opisany jest tylko ze idzie na słupek A (nie ma niestety więcej informacji jak idzie kabel, ale prawdopodobnie idzie pinem 5)

Kabel pomarańczowo/czarny (zasilanie stale silownika) z tego siłownika opisany jest tylko ze idzie na bezpiecznik MK7 nr 35 20A (idzie prawdopodobnie pinem 4)

Pin 13 MK6 (brązowo/czerwony) – światło obrysowe w drzwiach (czerwone), kabel ten idzie do stycznika otwarcia drzwi na słupku A odpowiadającemu danym drzwiom (czyli jest to masa) MK7 nie miało nigdy takiego oświetlenia

Prawdopodobnie pin 12 MK6 (czerwony), zasilanie światła obrysowego w drzwiach (czerwone), idzie w tych wersjach na bezpiecznik 1 25A (ale zaznaczam ze tyczy się to wersji MK6, wiec skrzynki wtedy są inne niż w MK7) MK7 nie miało nigdy takiego oświetlenia. Nie znalazłem także informacji o tym ze w tylnych drzwiach bywało takie oświetlenie.




Złączka tylnych drzwi (kolor kabli od strony drzwi)

Pin 3 (czarno/pomarańczowy) – czujnik przy zamku informujący o domkniętych drzwiach

Pin 6 (lub 8 po 12/96) (żółto/fioletowy) – reset podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)

Pin 1 (lub 7 po 12/96) (biało/fioletowy) – set podwójnego ryglowania (w siłowniku zamka)

Pin 5 (żółto/zielony) – otworzenie centralnego zamka

Pin 4 (biało/czarny) – zamkniecie centralnego zamka bez podwójnego ryglowania
Przewód masowy idzie na słupek A, nie ma więcej informacji (prawdopodobnie pinem 2 jeśli masa to kabel czarny)


I na koniec jeszcze plik z widokiem złaczek (C2006 to tylne, dwa rodzaje, przed 12/96 i po 12/96, C2007 to przednie,we wszystkich MK7 takie same):

http://fordescort.pl/forum/pliki/widok_ ... ylnych.pdf