Bity Es z przeznaczeniem na części
: 08 lut 2011, 01:16
Po wielu tygodniach głębokich przemyśleń, czy zmienić auto, czy może inwestować w Esa postanowiłem, że zostaję przy Fordzie. Ciężko było mi podjąć taką decyzję, ponieważ bardzo dużo rzeczy w moim samochodzie nadaje się do wymiany, lecz myślę, że jest to dużo bardziej ekonomiczne rozwiązanie.
Dobra, koniec wstępu, teraz konkrety:
Jak wygląda sprawa z wyrejestrowaniem samochodu, który chcemy aby u nas został. Dokładniej. Mam zamiar kupić jakiegoś Esa po wypadku, z przeznaczenie tylko i wyłącznie na części, gdyż nie mam zamiaru kupować nowych części, za dużo mam do wymiany. Po prostu chce mieć rozbitka, trzymać go w garażu i w razie jakiejś awarii przełożyć z niego do mojego obecnego samochodu. Ale z tego co się orientuję, takie auto trzeba ubezpieczać, a to już nie bardzo mi się opłaca. Więc jaki jest najprostszy sposób aby zrobić tak jak chcę?
Kolejna sprawa. Troszkę brak mi mocy oraz silnik spożywa mi troszkę za dużo oleju. Mam na myśli swapa. Najlepiej na 1.8 bo 2.0 są podobno dość paliwożerne. Nie będzie problemów z dokumentami po zmianie silnika? I przy okazji.
Co dodatkowo, oczywiście oprócz silnika i skrzyni, należy zmienić przy takim swapie?
Jakoś na allegro nie mogę znaleźć silnika lub bitego essa 1.8 130KM. Jakie oznaczenie ma taki silnik?
Kolejne pytanie. Mniej więcej ile wynosi spalanie takiego silnika? Chyba WieSiu ma taki tylko MK5 jeśli dobrze się orientuję?
No i na samym końcu, jeśli ktoś miałby takiego rozbitka w całości to w najbliższym czasie z miłą chęcią bym przygarnął. Najlepiej z niedaleka, ponieważ wiadomo, problemy z transportem itp.
Z góry dzięki za przeczytanie moich wywodów oraz za ewentualną pomoc
Dobra, koniec wstępu, teraz konkrety:
Jak wygląda sprawa z wyrejestrowaniem samochodu, który chcemy aby u nas został. Dokładniej. Mam zamiar kupić jakiegoś Esa po wypadku, z przeznaczenie tylko i wyłącznie na części, gdyż nie mam zamiaru kupować nowych części, za dużo mam do wymiany. Po prostu chce mieć rozbitka, trzymać go w garażu i w razie jakiejś awarii przełożyć z niego do mojego obecnego samochodu. Ale z tego co się orientuję, takie auto trzeba ubezpieczać, a to już nie bardzo mi się opłaca. Więc jaki jest najprostszy sposób aby zrobić tak jak chcę?
Kolejna sprawa. Troszkę brak mi mocy oraz silnik spożywa mi troszkę za dużo oleju. Mam na myśli swapa. Najlepiej na 1.8 bo 2.0 są podobno dość paliwożerne. Nie będzie problemów z dokumentami po zmianie silnika? I przy okazji.
Co dodatkowo, oczywiście oprócz silnika i skrzyni, należy zmienić przy takim swapie?
Jakoś na allegro nie mogę znaleźć silnika lub bitego essa 1.8 130KM. Jakie oznaczenie ma taki silnik?
Kolejne pytanie. Mniej więcej ile wynosi spalanie takiego silnika? Chyba WieSiu ma taki tylko MK5 jeśli dobrze się orientuję?
No i na samym końcu, jeśli ktoś miałby takiego rozbitka w całości to w najbliższym czasie z miłą chęcią bym przygarnął. Najlepiej z niedaleka, ponieważ wiadomo, problemy z transportem itp.
Z góry dzięki za przeczytanie moich wywodów oraz za ewentualną pomoc