Demontarz przełącznika zespolonego a airbag
Moderator: Moderatorzy
Demontarz przełącznika zespolonego a airbag
Witam, muszę wymienić przełącznik zespolony. Mam pytanie jak go zdemontować krok po kroku zeby nic nie spierniczyc. W kierownicy mam poduche wiec pewnie trzeba się delikatnie z nia obejść. Proszę o pomoc jak to zrobic.
ps. czytałem w archiwum ale konkretnie nie jest nic napisane, same wzmianki gdzie pozostaje się domyślac
z góry dzięki
ps. czytałem w archiwum ale konkretnie nie jest nic napisane, same wzmianki gdzie pozostaje się domyślac
z góry dzięki
- WieSiu
- Posty: 23265
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
na szczescie w escorcie przekrecenie kluczyka nawet jak nie ma poduszki nie spowoduje koniecznosci zaplacenia 50zl za wylaczenie kontrolki. Uklad sam sie naprawia (kurde, jakie to madre rozwiazanie niespotykane w innych autach z wiadomych przyczyn )
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982