[MKVI] V-max 140 km/h
Moderator: Moderatorzy
[MKVI] V-max 140 km/h
Dziś zauważyłem że mój Escort nie chce jechać więcej niż 140km/h.
Silnik 1.4 - 75km - 93 rok HBK.
Wymienione świece, kable, olej, filtr oleju, powietrza, jedynie nie filtr paliwa..
Jedynie dziurawy wydech..
Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Silnik 1.4 - 75km - 93 rok HBK.
Wymienione świece, kable, olej, filtr oleju, powietrza, jedynie nie filtr paliwa..
Jedynie dziurawy wydech..
Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Re: [MKVI] V-max 140 km/h
A wiatr z której wiał strony ? Wczoraj i dzisiaj rano nieźle wiało .esRS pisze:Dziś zauważyłem że mój Escort nie chce jechać więcej niż 140km/h.
Silnik 1.4 - 75km - 93 rok HBK.
Wymienione świece, kable, olej, filtr oleju, powietrza, jedynie nie filtr paliwa..
Jedynie dziurawy wydech..
Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Wymień filtr paliwa , zobacz czy hamulce się nie grzeją .
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
po 1. w 1.4 nie wyciszniesz predkosci max na 5 biegu ! max jest osiagany na 4 biegu !
po 2. u mnie bylo identycznie i pomogla dodatkowa masa od klemy - aku do silnika
po 3. predkosc odczytales z licznika czy z GPS ??
po 4. to jeszcze moze byc problem z cisnieniem benzyny spowodowany albo slaba pompa paliwa albo zapchanym filtrem
ps. po co ci wiecej niz 140km/h w takim struclu ?? chcesz szybciej w raju sie znalezc ??
po 2. u mnie bylo identycznie i pomogla dodatkowa masa od klemy - aku do silnika
po 3. predkosc odczytales z licznika czy z GPS ??
po 4. to jeszcze moze byc problem z cisnieniem benzyny spowodowany albo slaba pompa paliwa albo zapchanym filtrem
ps. po co ci wiecej niz 140km/h w takim struclu ?? chcesz szybciej w raju sie znalezc ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
1. Filtr paliwa do wymiany (zazwyczaj ludzie o nim zupełnie zapominają, a paliwa w kraju jakie mamy, sami wiecie)
2. Nieszczelność wydechu lub jego zapchanie (KAT), w rzeczywistośći jedno i drugie ma wpływ na osiągi silnika, a konkretnie ich obniżenie. Wiem z autopsji. Pospawaj/wymień wydech, sprawdź KAT i ew wywal.
3. Jakość paliwa, siła i kierunek wiatru, bieg jak napisali koledzy też mają spore znaczenie.
4. Stan silnika - kompresje mierzyłeś, sprawdzałeś czy ECU nie ma błędów?
2. Nieszczelność wydechu lub jego zapchanie (KAT), w rzeczywistośći jedno i drugie ma wpływ na osiągi silnika, a konkretnie ich obniżenie. Wiem z autopsji. Pospawaj/wymień wydech, sprawdź KAT i ew wywal.
3. Jakość paliwa, siła i kierunek wiatru, bieg jak napisali koledzy też mają spore znaczenie.
4. Stan silnika - kompresje mierzyłeś, sprawdzałeś czy ECU nie ma błędów?
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
esRS, popieram Cie,ja nawet sobie nie wybrazam jak 1.3 moglby jechac tylko 140,bo moj jezdzil spokojnie 150-170 (170 to wiadomo nieczesto sie zarzalo,ale 160 raczej bez problemu i to na 5 biegu), mowie oczywiscie o licznikowych. Ale z drugiej strony moj Van wiecej jak 140 nie chce jechac,ale to jest inne nadwozie i inny silnik (60KM) i moze inna skrzynia.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a co rozumiesz przez nowy,bo ja bym zrozumial i mial jako taka pewnosc ze to nie wina hamulcow dopiero gdy zrobione: tarcze, klocki, przeowdy hamulcowe przod i tyl, zestaw do regeneracji zaciskow (gumki i oslonki), bebny,cala nowa zawartosc bebnow. Podnies auto i pokrec kazdym kolem,to bedziesz wiedzial czy Ci opor hamulce stawiaja. Oczywiscie grzanie sie hamulcow to tez dowod na to ze jest cos nie takesRS pisze:co do układu hamulcowego jest nowy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ale hamulce łatwo wyeliminować - żeby takie opory robiły to felgi muszą sie mocno grzac a to łatwo stwierdzić esRS, Jak będziesz te tłumiki robił to sprawdź tez ten katalizator
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
esRS, pewnie z odmy
Wymien filtr i do testow
Wymien filtr i do testow
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982