Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych Escort 1,3 Endura

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych Escort 1,3 Endura

Post autor: darcun4 »

Fotorelacja zrobiona na przykładzie auta kolegi Pawel85man który był wczoraj na spocie w Toruniu. Do końca się nie "zespotował" bo musiał wrócić trzeźwy do domu. W każdym razie po naprawie spot trwał jeszcze w najlepsze :mrgreen:
Jak zwykle opis załączników jest opisem co robimy.
Załączniki
7.Po całej robocie ustawiamy luz na zaworach..jpg
6.Widok nowego uszczelniacza..jpg
5.Fotka z bliska..jpg
4.Widok zdjętej sprężyny i pierdolników..jpg
3.Po zamocowaniu specjalnego przyrządu, naciskamy sprężynę i wyjmujemy dwa pierdolniki w kształcie półksiężyca..jpg
2.Po odkręceniu krokowego i zdjęciu linki gazu, zdejmujemy pokrywę zaworów..jpg
1.Silnik 1,3 w całej okazałości..jpg
Pawel85man

Post autor: Pawel85man »

Wymieniony olej, uszczelniacze i ustawiony luz zaworowy. No i silnik chodzi jak pszczółeczka, przestal szarpac przy zmianie biegu i obroty biegu jalowego sie wyrownaly :mrgreen: Polecam jezdzic na 2 dni albo z kierowca bo atmosfera jest zajebista :mrgreen:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Darek, a zaworów nie podpierałeś? ;)

Pawel85man, to że darcun to absolutna elita wiedzą wszyscy co go poznali ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Yagr pisze:Darek, a zaworów nie podpierałeś?
Chciałem ale jak ustawisz tłok w najwyższym położeniu, to zawór najwyżej się na nim oprze. Do środka cylindra raczej nie wleci.
Zablokowany