Wysokie obroty - 1200/1300 obr/min

Moderator: Moderatorzy

Daniel-K

Wysokie obroty - 1200/1300 obr/min

Post autor: Daniel-K »

witam,nie daje sobie rady z moim fordem... silnik 1.6 cvh 8 zaworów,benzyna 91 rok.Jezdze z odlaczonym silniczkiem krokowym,na nowy narazie mnienie stac,a uzywane wkladalemi dalej to samo.Jak podlacze silniczek krokowy to obroty wzrastaja wysoko np 2000/2500 obr/min i powolutku opadaja a jak dodam gazu to dalej tak samo i tak w kolo macieju.Probowalem wielu rzeczy,resetow wymiany czujnika temperatury,czujnika przepustnicy,przepustnice czyscilem sprawdzalem czy lewego powietrza nie lapie... nie wiem co to moze byc.Czy winna moze byc pompa paliwowa ? jesli ktos spotkal sie z tym to prosze o pomoc.Ja wiem ze na forum jest sporo o tym ale te porady ktore tam sa nie pomagaja mi... bo chyba nie mozliwe zebym trafial na uszkodzone krokowce... moj sie przycina a tamte co sprawdzalem byly sprawne,z sprawnie dzialajacych silnikow.Pozdrawiam
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Może czujnik daje ci błędny odczyt do komputera i mając przekłamanie wzbogaca ci mieszankę, zobacz jak silnik chodzi na odłączonym czujniku
Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

Mówisz o czujniku temperatury powietrza ?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

nic ci nie syczy pod maską ?? :>
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

hmm... :) "syczy" wyrobiony napinacz paska rozrządu... ale czy cos innego ? to dobry krok :D jutro przyslucham sie i ewentualnie posprawdzam szczelność

[ Dodano: Nie 05 Gru, 2010 ]
Wszystko szczelne... nie wiem co tu moze byc nie tak...
ODPOWIEDZ