Problemy z obrotami przy nagrzanym silniku

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Intruder D1
Posty: 156
Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Kontakt:

Problemy z obrotami przy nagrzanym silniku

Post autor: Intruder D1 »

Po dzisiejszej nocy pojawił się problem z obrotami. Odpaliłem silnik i wszystko było dobrze aż do momentu gdy temperatura urosła do połowy skali. Auto zgasło. Po kolejnym odpaleniu silnik zaczął skakać po obrotach ( od 900 do takich że prawie gaśnie około 200) i jak dodaje gazu to silnik się dławi a później wskakuje na obroty. Po paru godzinach zszedłem znowuż do auta i sytuacja się powtórzyła. Dodam że wcześniej było wszystko ok.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/27941 ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I KOMENTOWANIA :)
mlody1434

Post autor: mlody1434 »

mam ten sam problem tylko ze ja polamalem czujnik temperatury wody ten co podaje ja do steroiwnika i taki sam objaw na zimnym odpala normalnie dodaje gazu i sie dlawi na goracym po zgaszeniu i ponownej prubie odpalenia musze chechlac i dodawac gazu ford escort mk7
Benko

Post autor: Benko »

Witam aby nie zaśmiecać nowym tematem opisze mój problem tu ,gdyż też związany z obrotami .
Mam "esa "16 8v po kapitalnym remoncie silnika .Wczoraj zatrzymałem się na czerwonym świetle zdjąłem nogę z gazu silnik zgasł .Poroblem powrócił znowu gdy zatrzymałem się na światłach i zdjąłem nogę z gazu silnik zgasł >postanowiłem odłączyć kostkę od' zaworu pod ciśnieniowego' w prawym nadkolu jest taka puszka z kostkom i wężykiem nie wiem czy dobrze to coś nazwałem :oops: Silnik niby pracował ale jeszcze po jakimś czasie gasł po zdjęciu nogi z gazu aa
Czy może to silnik krokowy jest winien?
Lub cosik innego? :?:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Benko, to co odpiąłeś to najprawdopodobniej MAP sensor, podepnij to na powrót. Nie jest to żaden zawór a czujnik. Skoro miałeś generalkę to sprawdź czy wszystko jest tak jak trzeba popodpinane i czy nie zapomniano o wężyku od spodu do przepustnicy. Czy ten objaw zaczął się zaraz po generalce czy tez juz po tej generalce się długo utrzymuje? Czy sprawdzałeś błędy kompa?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Benko

Post autor: Benko »

Ten objaw zaczął się po remoncie silnika aa

[ Dodano: Czw 09 Cze, 2011 ]
Dziś mój esi po dodaniu gazu gaśnie po pompowaniu pedałem gazu obroty wracają do normy aa
Kurcze co jest ? Niedawno przeszedł kapitalny remont silnika nawet dobrze z garażu nie wyjechałem aaa
ODPOWIEDZ