Strona 1 z 1

Wspomaganie-zabuczało wylal sie plyn

: 28 lis 2010, 10:20
autor: pawcio-85
...Czesc Wam.....
Odpaliłem essiego 2 dni stał ..... pochodził i nagle coś zawyło tak jak odkurzacz pochodzil chwile zgasilem .... wjechalem do garazu .... pompa w nim nigdy nie huczała ani głośno nie chodziła .. widzę że strzelił jakiś przewód zakończony rurką i tam jesc chyba ten przeciek .... oto zdjęcie troszkę nie wyraźne on jest tam w głębi taki aluminiowy


co sie moglo stac wspomaganie nie dziala caly plyn mi sie wylal
To strzeliła jakaś rurka metalowa która wchodzi do jakiegoś trzpienia .... to jakiś metalowy kawałek rurki na końcu zakończony jest gwintem .....
Czy jest to mozliwe ze zatarłem pompę ??

: 28 lis 2010, 10:36
autor: Jamszoł
Pompa zawyła bo się zapowietrzyła .
Raczej nie powinna się zatrzeć - musiała by być długo na chodzie na sucho.
Rurkę musisz wymontować i albo wymienić albo naprawić
Przyczyna - albo zmęczenie materiału albo miałeś wodę w układzie i zamarzła .
Dopóki wóz odpalałeś co dziennie - było ok , ale gdy zostawiłeś wóz na dwa dni woda zdążyła zamarznąć .
Nie wiem , czy masz garaż ogrzewany ale jeśli jesteś w stanie jakoś go dogrzać to zrób to - zlej do koca olej ze wspomagania i zalej nowym - oczywiście idąc tym tokiem myślenia (woda w układzie )

: 28 lis 2010, 11:23
autor: WieSiu
po co zalewac nowym olejem,skoro jest wyciek :p jak wyciek zostanie naprawiony to i tak będzie trzeba wlać nowy olej

: 28 lis 2010, 11:28
autor: Jamszoł
Może nie dopisałem dość wyraźnie
Oczywiście , że dogrzać teraz i teraz zlać to co zostało a zalewać po naprawie lub wymianie rurki :mrgreen:
Dla mnie to była oczywista oczywistość :mrgreen: :mrgreen:

: 28 lis 2010, 14:57
autor: pawcio-85
jutro się za to zabiore ale zauważyłem że ten przewód ma swój początek w tej rurce która jest na zdjęciu .... i ona na zakończeniu przy układzie kierowniczym właśnie jest odczepiona ... za co jest ta rurka odpowiedzialna ??

: 28 lis 2010, 16:17
autor: iglaxr3i
Ta rórka to chłodzenie płynu wspomagania,nie wiem poco jest w układzie chłodzenie na ale cóz ,mozesz zamontowac rórke bez chłodzenia ,pasuje tak samo jak org.jest tylko krótsza i mniej płynu bedziesz musiał wlac.

Rórka na 2 zdjeciu idzie od pompy w kierunku zderzaka tam jest ułozona w spirale i wraca nad skrzynia do maglownicy.

Sa dwa mocowania przewodów wspomagania do maglownicy
1 na wcisk - posrodku przewodów w maglownicy jest sruba ,która je trzyma w urzadzeniu
2 wkrecane- oby dwa przewodu wspomagania sa wkrecane do maglownicy w sposób podobny do przewodów hamulcowych .

opis masz poto by sie nie zakrecic i nie płacic 2 razy