(MKVII) RS200 Nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
(MKVII) RS200 Nie chce odpalić
Ostatnio po po dobie postoju padł mi aku . Odpaliłem się przez kable .
Teraz nie chce odpalić .
Po przekręceniu kluczyka rozrusznik milczy . Czy pompka paliwa pracuje ? , nigdy jej nie słyszałem .
Po wyjęciu kluczyka delikatnie świecą się wszystkie kontrolki - gdy nacisnę hamulec gasną .
Od czego zacząć
- alarm blokuje , prądy wariują
- imo. blokuje prąd
- skrzynka bezpieczników
- rozrusznik umarł
- stacyjka umarła .
Nie mam kanału aby rozrusznik na krótko zewrzeć . Nie bardzo mam pomysł od czego zacząć .
Na których kablach w stacyjce po przekręceniu kluczyka płynie prąd , a na którym tylko do rozrusznika ?
Teraz nie chce odpalić .
Po przekręceniu kluczyka rozrusznik milczy . Czy pompka paliwa pracuje ? , nigdy jej nie słyszałem .
Po wyjęciu kluczyka delikatnie świecą się wszystkie kontrolki - gdy nacisnę hamulec gasną .
Od czego zacząć
- alarm blokuje , prądy wariują
- imo. blokuje prąd
- skrzynka bezpieczników
- rozrusznik umarł
- stacyjka umarła .
Nie mam kanału aby rozrusznik na krótko zewrzeć . Nie bardzo mam pomysł od czego zacząć .
Na których kablach w stacyjce po przekręceniu kluczyka płynie prąd , a na którym tylko do rozrusznika ?
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jeśli w aucie jest immobilizer fabryczny to zwarcie kabelkow przy stacyjce nie zakręci rozrusznika,bo go włącza komputer po identyfikacji klucza. Przy stacyjce nie ma - !!! Jest stały + i 3 kable odpowiadające położeniom stacyjki. Jak zachowuje się kontrol przy zegarku od immobilizera po przekreceniu kluczyka ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Po przekręceniu kluczyka pojawia się prąd na kontrolkach , światła , radio , dmuchawa - wszędzie niby jak zawsze . A jak dioda przy zegarku - wcześniej migała , jak kluczyk przekręcałem to słyszałem dźwięk , teraz dioda nie świeci i jest cisza . Po wyciągnięciu kluczyka delikatnie świecą kontrolki , po naciśnięciu hamulca gasną .WieSiu pisze:j Jak zachowuje się kontrol przy zegarku od immobilizera po przekreceniu kluczyka ?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zobacz zdjęcia jak wygląda immo - odkręć czytnik , przeczyść styki elektryczne wtyczki i sprawdź czy nie zacznie działać poprawnie .majbiker pisze: A jak dioda przy zegarku - wcześniej migała , jak kluczyk przekręcałem to słyszałem dźwięk , teraz dioda nie świeci i jest cisza
Co do stacyjki foto i opis wstawione przy okazji montowania automatu do włączania światełek - poczytaj - popatrz
Ściągnij sobie zdjęcia i powiększ w np. Podgląd obrazów i faksów ( windowsa programik )
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=15
Co do samego rozrusznika - poczytaj tu :
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=6450
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Zastanawia mnie to że jak wyjmę kluczyk to nadal kontrolki się świecą , tylko troszkę słabiej .
Mogę je zgasić wciskając pedał hamulca .
Wydostałem skrzynkę bezpieczników i po rozebraniu jej zobaczyłem to
1. http://w522.wrzuta.pl/obraz/5epe6YM51Km/dsc04863
2. http://w522.wrzuta.pl/obraz/5xJ1oSgcWZ8/dsc04869
3. http://w522.wrzuta.pl/obraz/5mMMJfxdxHw/dsc04870
Zamówiłem nową skrzynkę w ASO cena 778 zł , nr 96AG-14A073-EB , 1040301 .
Mam nadzieje że problem leżał w skrzynce .
Gdzie namierzyć imo . wiem ze pod deską . I jeśli to imo padło to jak je wyeliminować ?
Mogę je zgasić wciskając pedał hamulca .
Wydostałem skrzynkę bezpieczników i po rozebraniu jej zobaczyłem to
1. http://w522.wrzuta.pl/obraz/5epe6YM51Km/dsc04863
2. http://w522.wrzuta.pl/obraz/5xJ1oSgcWZ8/dsc04869
3. http://w522.wrzuta.pl/obraz/5mMMJfxdxHw/dsc04870
Zamówiłem nową skrzynkę w ASO cena 778 zł , nr 96AG-14A073-EB , 1040301 .
Mam nadzieje że problem leżał w skrzynce .
Gdzie namierzyć imo . wiem ze pod deską . I jeśli to imo padło to jak je wyeliminować ?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Wygląda na to , że jednak skrzynka .
Ewidentnie kapie Ci woda na skrzyneczkę .
Podnieś no lewe przednie koło do góry ; zdemontuj je ; zdemontuj nadkole plastikowe ; u góry po prawej stronie wychodzi wiązka kabli z podszybia i po 10 - 15 cm wchodzi do wnętrza woza - w środku wiązka skręca pionowo w dół i wchodzi do skrzynki.
Tędy - po wiązce cieknie woda na skrzynkę .
Musisz zanabyć jakiś sylikon ( np. masę uszczelniającą Boll-a ) i wcisnąć między kable na przejściu z nadkola do wewnątrz kabiny .
Ewidentnie kapie Ci woda na skrzyneczkę .
Podnieś no lewe przednie koło do góry ; zdemontuj je ; zdemontuj nadkole plastikowe ; u góry po prawej stronie wychodzi wiązka kabli z podszybia i po 10 - 15 cm wchodzi do wnętrza woza - w środku wiązka skręca pionowo w dół i wchodzi do skrzynki.
Tędy - po wiązce cieknie woda na skrzynkę .
Musisz zanabyć jakiś sylikon ( np. masę uszczelniającą Boll-a ) i wcisnąć między kable na przejściu z nadkola do wewnątrz kabiny .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
majbiker, skrzynka do przelutowania, moim zdaniem da się ja odratować o ile po rozebraniu płytek nie ma jakichś popalonych ścieżek. Trochę dużo jak za nówkę
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
o ja cie !!!! no normalnie dramat !!!! za 780 pln mozna by murzynka w afryce przez meisiac wyzywic a ta skrzynka to jest bezproblemowo do uratowania
nie masz co z kasa robic ?? to za koncowke bandreoli tej ceny (czyli 80 zl) kupisz sobie lutownice, cyny, odsysacz, miernik i jeszcze zostanie na kilka czteropaków piwa i w jeden dzien zrobisz nawet jak dopiero bedziesz sie uczyl na tej skrzynce lutować.
a te 700 pln sobie zachowaj na bardziej szczytny cel ...
ps. szkoda ze nie wrzucilem zdjec swojej skrzynki ... ta to jak nowka z salonu
ps. 2 Wiesiek jak ten temat zobaczy to sie usmieje - po pierwsze za to, ze za 780 pln to by na allegro z 10 skrzynek kupil uzywanych i co najmniej co druga - trzecia by byla sprawna, po drugie za ta cene to by elektryk ze 4 skrzynki naprawil, po trzecie poprawianie lutów i ewentualnie naprawa ścieżek w czymś tak wielkim, wygodnym i praktycznie nie wymagajacym wprawy jak skrzynka escorta jest proste jak budowa cepa i jedyny problem to fakt iż trzeba nad tym posiedziec ze 4 godziny.
nie masz co z kasa robic ?? to za koncowke bandreoli tej ceny (czyli 80 zl) kupisz sobie lutownice, cyny, odsysacz, miernik i jeszcze zostanie na kilka czteropaków piwa i w jeden dzien zrobisz nawet jak dopiero bedziesz sie uczyl na tej skrzynce lutować.
a te 700 pln sobie zachowaj na bardziej szczytny cel ...
ps. szkoda ze nie wrzucilem zdjec swojej skrzynki ... ta to jak nowka z salonu
ps. 2 Wiesiek jak ten temat zobaczy to sie usmieje - po pierwsze za to, ze za 780 pln to by na allegro z 10 skrzynek kupil uzywanych i co najmniej co druga - trzecia by byla sprawna, po drugie za ta cene to by elektryk ze 4 skrzynki naprawil, po trzecie poprawianie lutów i ewentualnie naprawa ścieżek w czymś tak wielkim, wygodnym i praktycznie nie wymagajacym wprawy jak skrzynka escorta jest proste jak budowa cepa i jedyny problem to fakt iż trzeba nad tym posiedziec ze 4 godziny.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jesli tylko tak wyglada skrzynka,to jest w dobrym stanie i spokojnie da sie naprawic i bedzie wiele lat dalej chodzic.
Ale ogolnie 780zl za nowa skrzynke z salonu to i tak nie jest drogo
a co do immo,to narazie nie rob nic poki nie naprawisz skrzynki (wymienisz).
Ale ogolnie 780zl za nowa skrzynke z salonu to i tak nie jest drogo
a co do immo,to narazie nie rob nic poki nie naprawisz skrzynki (wymienisz).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ORION, ale jak na niektóre ceny forda z kosmosu to jest tanio wiem bo sprawdzam czasem jak drogie potrafią być rzeczy. Chłodnica 1200-1600zl,nagrzewnica 1200zl,oczywiście do scorpio. Ale nie zmieniajmy tematu.
Mam nadzieję że koledze naprawi się auto. Może ma farta i to akurat to było przyczyną.
Mam nadzieję że koledze naprawi się auto. Może ma farta i to akurat to było przyczyną.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982