(MKVII) RS200 Nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

majbiker pisze:Skoro imo to czarne przy stacyjce
ciekawe kto Ci takich bzdur naopowiadał, tam jest tylko czytnik z kluczyka, a sam immo jest albo w kompie albo za deska rozdzielcza po prawej stronie.

Zla instrukcje mialem,bo od escortow po 1998 i tam zle Ci podalem, bezpiecznik nr 15 to nie jest od lambdy u Ciebie, u Ciebie nr 15 jest od lamp przednich.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Jamszoł pisze:Immo blokuje kompa , który nie podaje napięcia na skrzynkę bezpiecznikową
Niestety chyba musisz obejść immo - czyli elektronik samochodowy będzie potrzebny
nic takiego nie robi komputer, komputer jedynie odcina przekaznik pompy (to mozna obejsc latwo) oraz nie steruje wtryskami gdy nie wykryje kluczyka (blokada wtryskow latwo sie nie obejdzie), nie dziala wtedy tez rozrusznik (latwo obejsc), takze komputer niczego nie odcina, tylko te 3 rzeczy. Na gazie bez oryginalnego kluczyka auto by pojechalo :)

a teraz sprawdzilem i przekaznik ktory wyciagnales odpowiada dystrybucje pradu na caly elektroniczny osprzet silnika.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie tylko - zapodaje prąd do skrzynki - a ta zapodaje prd do czujnika położenia wału a ten jak nie poda impulsu do kompa to też nie będzie iskry :mrgreen:
WieSiu pisze:Na gazie bez oryginalnego kluczyka auto by pojechalo :)
Tak ale w starszych generacjach - przy sekwencji to się nie uda :mrgreen:


Zobacz ile rzeczy jest podłączone pod ECU - zaznaczone na żółto
Załączniki
EEC4.JPG
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 20:54 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Jamszoł pisze:Tak ale w starszych generacjach - przy sekwencji to się nie uda
no to wiadomo.
Jamszoł pisze:Nie tylko - zapodaje prąd do skrzynki - a ta zapodaje prd do czujnika położenia wału a ten jak nie poda impulsu do kompa to też nie będzie iskry
przeciez wlasnie to napisalem - caly osprzet elektroniczny silnika (czujniki, regulatory, zasilanie EDIS itd.)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

OK o tym samym myślałem ale inaczej gadałem - choć komp poprzez skrzynkę i przekaźniki steruje pompą
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

WieSiu pisze: Na gazie bez oryginalnego kluczyka auto by pojechalo :)
No to jutro próba na sekwencji .
Co z czym mostkować , co do czego podłączać aby silnik zagadał .
WieSiu pisze:sam immo jest albo w kompie albo za deska rozdzielcza po prawej stronie.
Może właśnie imo mi padło dlatego dioda nie miga . Jak to sprawdzić ?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

majbiker pisze:Może właśnie imo mi padło dlatego dioda nie miga . Jak to sprawdzić ?
nie tak latwo... najlatwiej to sprawdzic w ktorych miejscach dochodzi zasilanie a w ktorych nie (na komputerze,bo immo albo jest we nim albo i tak do komputera podpiete).

pisalismy tez ze na sekwencji sie nei da, da sie tylko na 1 i 2 generacji
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 21:23 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jamszoł pisze:Tak ale w starszych generacjach - przy sekwencji to się nie uda :mrgreen:
WieSiu pisze:Jamszoł napisał/a:
Tak ale w starszych generacjach - przy sekwencji to się nie uda


no to wiadomo.
majbiker pisze:No to jutro próba na sekwencji .
majbiker, czytaj ze zrozumieniem
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

WieSiu pisze:
nie tak latwo... najlatwiej to sprawdzic w ktorych miejscach dochodzi zasilanie a w ktorych nie (na komputerze,bo immo albo jest we nim albo i tak do komputera podpiete).
Czyli od czego zacząć sprawdzanie ?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

zacznij od naprawienia tych swiecacych kontrolek, sprawdz tak jak gdzies juz pisalem mase z akumulatora na silnik. Jak to nie pomoze,to nie wypinaj bezpiecznikow a odpinaj po kolei jakies urzadzenia, np lapmy odlaczaj, potem czujniki przy silniku, potem komputer odlacz, przy ktoryms urzadzeniu powinno sie naprawic wg mnie. Wtedy bedzie latwiej szukac. Zacznij od tych przednich lamp jak wynika z bezpiecznika
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

majbiker, od zdobycia rozpiski pinów na ECU ;) A potem miernik w łapę i jechane ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Yagr pisze: od zdobycia rozpiski pinów na ECU
a nie ma tego na skrinie co dałem do góry ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

WieSiu pisze: Zacznij od tych przednich lamp jak wynika z bezpiecznika
Ten bezpiecznik chyba nie jest od przednich lamp bo na obrazku bezpiecznika widnieje ikona ( silnika ) .

Ta sama ikona jest pod nr. 7 , 13,16,33 .
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł pisze:a nie ma tego na skrinie co dałem do góry ?
a faktycznie, są tam nr pinów ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Oki
jutro bebeszę ECU
Jak wykombinować na którym pinie ma się pojawić napięcie po przekręceniu stacyjki w 2 pozycji , a kiedy gdy kręcimy kluczykiem na max. ?
Obrazek
ODPOWIEDZ