Obroty
Moderator: Moderatorzy
Obroty
Witam. Pojawił się taki problem z eskiem.
Gdy auto jest na luzie to obroty spadają do chyba 0 ;p tzn silnik chodzi ale tak ledwo co, dodam gazu, normalnie wchodzi na obroty. tylko gdy jest na luzie to wskazówka od obrotka opiera się na poczatku skali.
Prosiłym o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
Gdy auto jest na luzie to obroty spadają do chyba 0 ;p tzn silnik chodzi ale tak ledwo co, dodam gazu, normalnie wchodzi na obroty. tylko gdy jest na luzie to wskazówka od obrotka opiera się na poczatku skali.
Prosiłym o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
tzn próbowałem odkręcic krokowego, ale brakło mi dostępu. Z tym potencjometrem to nie wiem... już go kiedyś wykręciłem, a jak go wkręciłem to nie umiałem trafić na dobre położenie...
nie lepiej np cały wtrysk wyciągnąc??
dedukuje że z tymi 4 śrubami na górze zejdzie mi całość i bede mial lepszy dostep do krokowca ??
nie lepiej np cały wtrysk wyciągnąc??
dedukuje że z tymi 4 śrubami na górze zejdzie mi całość i bede mial lepszy dostep do krokowca ??
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mucka13, Ja Ci podpowiadałem , żebyś się najpierw dorwał do wtyczek a nie od razu targał pół silnika
Zacznij od tego przy czym jest naj mniej roboty inwazyjnej .
Wtyczkę masz przy krokowcu - wytargaj ją - umyj w środku "kontaktem" następnie znajdź drugą wtyczkę (idź po kablu) i zrób z nią to samo.
Jak to nie pomoże to dopiero bier się za rozkręcanie.
A przy okazji jak będziesz miał w ręku "kontakt" dorwij się do każdej wtyczki , która wpadnie Ci w oko pod maską - przyda się przed zimą
Zacznij od tego przy czym jest naj mniej roboty inwazyjnej .
Wtyczkę masz przy krokowcu - wytargaj ją - umyj w środku "kontaktem" następnie znajdź drugą wtyczkę (idź po kablu) i zrób z nią to samo.
Jak to nie pomoże to dopiero bier się za rozkręcanie.
A przy okazji jak będziesz miał w ręku "kontakt" dorwij się do każdej wtyczki , która wpadnie Ci w oko pod maską - przyda się przed zimą
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
hm. niech mnie gęś kopnie ale mućka ty masz chyba gaznik a nie wtrysk. CFi maja modul zaplonowy a nie aparat o ile to oczywiscie zdjecie twojej komory silnikowej bo wyglada jak od mkIV
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
to było przykładowe zdjęcie.
Siedze w robocie a esii stoji pod domem to nie mam jak zrobić zdjęcia swojego.
Ale ten wygląda jak mój
http://img30.imageshack.us/img30/1605/img2237b.jpg
To na bank nie jest gaźnik tylko mono ;]
[ Dodano: Wto 16 Lis, 2010 ]
Sprawa się wyjaśniła. Miałem dziś trochę czasu to wziąłem się za eska na serio
Po dokładnych oględzinach krokowca okazało się że ta blaszka
( rysunek ) jest złamana i nie styka jak się trzpień silnika wysuwa. Zalutowałem ją i jest ok. Tzn po odpaleniu obroty 1000, ale zauważyłem że po rozgrzaniu silnika i włączeniu nawiewu i radia obroty spadają do 300-400.
Nie zrobiłem resetu kompa jeszcze. Jak myślicie? reset pomoże??
Siedze w robocie a esii stoji pod domem to nie mam jak zrobić zdjęcia swojego.
Ale ten wygląda jak mój
http://img30.imageshack.us/img30/1605/img2237b.jpg
To na bank nie jest gaźnik tylko mono ;]
[ Dodano: Wto 16 Lis, 2010 ]
Sprawa się wyjaśniła. Miałem dziś trochę czasu to wziąłem się za eska na serio
Po dokładnych oględzinach krokowca okazało się że ta blaszka
( rysunek ) jest złamana i nie styka jak się trzpień silnika wysuwa. Zalutowałem ją i jest ok. Tzn po odpaleniu obroty 1000, ale zauważyłem że po rozgrzaniu silnika i włączeniu nawiewu i radia obroty spadają do 300-400.
Nie zrobiłem resetu kompa jeszcze. Jak myślicie? reset pomoże??
To nie fajnie;/
kupiłem na szybko takiego
http://allegro.pl/silnik-krokowy-ford-e ... 13210.html
mam nadzieje że bedzie sprawny,
idzie gdzieś dostać nowego do 1.4 mk5 ?
bo na allegro widziałem głownie do 1.6 mk5 i reszta z mk7??
kupiłem na szybko takiego
http://allegro.pl/silnik-krokowy-ford-e ... 13210.html
mam nadzieje że bedzie sprawny,
idzie gdzieś dostać nowego do 1.4 mk5 ?
bo na allegro widziałem głownie do 1.6 mk5 i reszta z mk7??