Montaż elektrycznych szyb

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

kris, jestem abstynentem, ale napije się Coca Coli. Te gumki, do których wchodzą nity to jest słaby pomysł. Łatwo jest je zniszczyć.
kris

Post autor: kris »

Gajek pisze:kris, jestem abstynentem
ja też :grin:

może da się je wybić delikatnie jakimś cienkim wybijakiem? ;) musisz kombinować.
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Z bratem będziemy kombinować żeby to wyciągnąć. A da się jakoś inaczej przymocować ten siłownik?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23265
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nie trzeba ich wyciagac, wbij te resztki mocno do srodka i przy montazu wstaw nowe nity i po sprawie :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

To mam dalej się z tym nie bawić? Będzie to trzymało tak jak powinno?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23265
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Gajek, zrob tak zeby byly dziury na nowy nit (a nie wazne czy w gumkach beda smieci po starych czy nie) i dobierz odpowiednio gruby i dlugi nit i bedzie na 100% trzymac, najwazniejsze zeby dobrze ten nit dobrac (tu nie pomoge,mi sie to kiedys jako laikowi w tym temacie udalo, wiec pewnie Tobie tez sie uda)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Ok, dzięki. Szkoda, że wczoraj nie było cię, bo bym się nie męczył. Jutro kupię nity.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23265
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Gajek pisze:bo bym się nie męczył
tez to przechodzilem i te rozwiercanie to byla najwieksza udreka w calym tym interesie. Cala reszta to przyjemnosc. Dlatego szkoda nerwow, wazne zeby bylo miejsce na nowe nity.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Wielkie dzięki, uspokoiłeś mnie z tym. Dopiero w następny weekend wezmę się za to, bo tak to siedzę na uczelni albo w pracy do 15. Ile gdzieś trwa montaż tych siłowników?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23265
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

stawiam na 2 godziny na strone, mowie o zdjeciu starego silownika wraz z szyba i montaz nowego. Taki mniejwiecej czas obstawiam jak tego nie robiles jeszcze.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Jednak będę musiał wyciągnąć wszystkie nity, bo nie da się ich wepchnąć( za głęboko) . Kupię jutro wiertło fi 2 i myślę, że pójdzie tak jak napisał Jamszoł (maksymalne obroty wiertarki i wtedy przyłożyć do nita).
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Gajek, no to uważaj na wiertło ma dwójka bardzo łatwo pęka.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Wiem właśnie, wczoraj mi pękło jedno. Na szczęście było tępe i mam nadzieje, że nowe da rade i pójdzie w miarę szybko to rozwiercanie.

EDIT 20.01.12
Został mi tylko jeden nit do wyciągnięcia. Pomęczyłem je trochę wiertłami 2mm i 2,5mm oraz śrubokręt i młotek (najwięcej pomogło).

Możecie mi powiedzieć, który siłownik jest strony kierowcy? Mile widziane fotki

[ Dodano: Sob 21 Sty, 2012 ]
Włożyłem przekaźnik, bezpiecznik, guziki od szyb. Podłączyłem wtyczkę do siłownika na próbę i nic, nie chodzą. Przekaźnik pyka jak naciskam guzik. Jak odłączę siłownik to przestaje pykać. Co to może być?
zbysio007

Post autor: zbysio007 »

Podlacz wszystko jeszcze raz na sucho i posprawdzaj. Silniczki na 100% sprawne? Kable i polaczenia zrobione dobrze i nic luzno nie gania? Krok po kroku posprawdzaj, miernik do lapy i wio ;) Trzeba kombinowac poprostu.
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Silniczki podpięte na krótko, działają. Instalacje miałem fabryczną, sam nic nie dokładałem.

Co mogę pomierzyć? Wtyczki od siłowników i coś jeszcze?
ODPOWIEDZ