Bandaż/taśma do naprawy tłumików
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Bandaż/taśma do naprawy tłumików
jak w temacie - miał ktoś z czymś podobnym doczynienia ?? warte zachodu ?
przerdzewiala mi rura laczaca kolektor z katalizatorem i sama taka nowa przyjemnosc kosztuje 160pln plus robocizna - chwilowo nie mam czasu ani kasy tego naprawiac wiec chce sie poratowac półśrodkiem na jakies 3 miesiace. warto w to wchodzic czy dac se spokoj ?
przerdzewiala mi rura laczaca kolektor z katalizatorem i sama taka nowa przyjemnosc kosztuje 160pln plus robocizna - chwilowo nie mam czasu ani kasy tego naprawiac wiec chce sie poratowac półśrodkiem na jakies 3 miesiace. warto w to wchodzic czy dac se spokoj ?
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 13:11 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
kur... juz sobie zabandażowałem jak sie wczolgalem pod auto i oczyscilem rure to sie okazalo, ze juz jest niemal do polowy peknieta .... szlag by to ... teraz musze szybko podjechac do tlumikarza moze to zaspawa bo inaczej zgubie tlumiki po drodze
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
to nie tak prosto bo to rura laczaca kolektor z rura od katalizatora - takie przedluzenie kolektora. taka rure zalatwiaja na zamowienie jako gotowca .... za 160pln
poza tym mam zle doswiadczenia ze spawania kolektora w escorcie z dwoch (bo taki jak ja mialem nie wystepowal w zamiennikach) - mniej wiecej co 2 miesiace gdzies musialem zajechac zeby poprawili spaw bo zaczynal pierdziec
poza tym mam zle doswiadczenia ze spawania kolektora w escorcie z dwoch (bo taki jak ja mialem nie wystepowal w zamiennikach) - mniej wiecej co 2 miesiace gdzies musialem zajechac zeby poprawili spaw bo zaczynal pierdziec
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bo skoro czesto to sie nie psuje (mi jeszcze w zadnym sie nie uszkodzil),to po co robic zamienniki. A najwyrazniej Twoj byl tym nielicznym wyjatkiem Pewnie oryginal kosztowal/kosztuje z 700-1000zlcidzej pisze:bo taki jak ja mialem nie wystepowal w zamiennikach
A 160zl... do ktorego z 2 Twoich fur ? W sumie i tak nie jest tak drogo.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
do laguny
nie w tym rzecz, ze sie nie psuje tylko to byl slynny kolektor do 1.4 z zamontowanym dodatkowym tlumikiem czesto mylonym na szrocie z katalizatorem i dlatego nawet uzywki kosztowaly majatek. teraz takie cudo orion sprzedaje za 20 złoty, ale mnie to nie potrzebne
ja nie mam szczescia do wydechow - w kazdym aucie mam z nimi problemy przygode z escortem zaczalem od urwania kolektora, w lagunie na dzien dobry tlumik mi spadl z wieszaka i na tzw spiacym policjancie go polamalem a byla noweczka ...
nie w tym rzecz, ze sie nie psuje tylko to byl slynny kolektor do 1.4 z zamontowanym dodatkowym tlumikiem czesto mylonym na szrocie z katalizatorem i dlatego nawet uzywki kosztowaly majatek. teraz takie cudo orion sprzedaje za 20 złoty, ale mnie to nie potrzebne
ja nie mam szczescia do wydechow - w kazdym aucie mam z nimi problemy przygode z escortem zaczalem od urwania kolektora, w lagunie na dzien dobry tlumik mi spadl z wieszaka i na tzw spiacym policjancie go polamalem a byla noweczka ...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to rzeczywiscie porazka kup se diesla to nie bedzie talk gnilo Auta z LPG niestety do siebie to maja,ze wszystko szybciej gnije,ale to na pewno juz od dawna wiesz. Dobrze w takim razie ze do laguny robia zamienniki
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
tym razem poszedl komplet tlumikow firmy Bosal - mam nadzieje, ze to troche trwalsze bedzie
z ta trwaloscia na lpg to duzo jednak zalezy od jakosci tlumika. moj stary natrzaskal nissanem 210 tys km w niespelna 5 lat na LPG i jeszcze ani jednego tlumika nie wymienial
z ta trwaloscia na lpg to duzo jednak zalezy od jakosci tlumika. moj stary natrzaskal nissanem 210 tys km w niespelna 5 lat na LPG i jeszcze ani jednego tlumika nie wymienial
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
zgadzam siecidzej pisze:z ta trwaloscia na lpg to duzo jednak zalezy od jakosci tlumika
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nawet na zwykłych tłumikach długo sie pobiega jeśli się wie o co loto
Przy spalaniu LPG wytwarza sie sporo wody
A ta kasuje dość szybko tłumiki - szczególnie końcowy.
Wystarczy w najniższym punkcie tłumika wywiercić wiertłem otwór (wystarczy fi 5) i problem mamy z głowy - tłumik starczy na długie lata
Przy spalaniu LPG wytwarza sie sporo wody
A ta kasuje dość szybko tłumiki - szczególnie końcowy.
Wystarczy w najniższym punkcie tłumika wywiercić wiertłem otwór (wystarczy fi 5) i problem mamy z głowy - tłumik starczy na długie lata
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]