Strona 1 z 1
[MKVII]rs2000 amory sprężyny
: 31 sie 2010, 21:45
autor: majbiker
Muszę wymienić amory po 4 miechach jeden mi się poci .
Sprężyny i amory kupiłem nowe i dedykowane , a jednak cały czas auto jest minimalnie przegłębione na tył .
Ma ktoś pomysł co zrobić aby nie było lipy ? ,, anty klina ,, .
Przy obecnym zawieszeniu jak coś mam w bagażniku to przy 160/h już jest nie przyjemnie , a jak wyskoczy na muldzie to i tłumikiem przytrę .
Funkcję szukaj męczyłem !
: 31 sie 2010, 22:20
autor: Yagr
majbiker, a nie kupiłeś zwykłych springów a nie do RSa?
: 31 sie 2010, 22:29
autor: majbiker
Zdecydowanie do RS-a , to już drugi komplet dedykowany do RS-a i ciągle jestem nie zadowolony .
Poprzedni mój esaa też tak jakoś ni jak stał płasko . A ja chcę uzyskać klin , ale bez przesady .
Większość spotkanych esów stoi płasko .
Nie bardzo mam pomysł jak go uzyskać , jak widziałem ładny klin - to większe fele były z tyłu .
: 01 wrz 2010, 07:38
autor: Yagr
: 01 wrz 2010, 09:04
autor: majbiker
: 01 wrz 2010, 09:18
autor: kupiec
majbiker pisze:

No co? Zdziwiony?
: 01 wrz 2010, 10:04
autor: Yagr
: 01 wrz 2010, 10:38
autor: orion
żadnych tavrii , aby uzyskać fajny klin jak najmniejszym kosztem musisz zglebić przód a z tyłu zastosować oryginalne fordowskie sprężyny
: 01 wrz 2010, 10:41
autor: Yagr
ORION pisze:żadnych tavrii , aby uzyskać fajny klin jak najmniejszym kosztem musisz zglebić przód a z tyłu zastosować oryginalne fordowskie sprężyny
dla RSa w pełni zgadzam się ze zdaniem oriona

Tavriowe springi to już nie taka perfekcyjna jazda w zakrętach - bardziej się przechyla auto

Za to progi, krawężniki i inne niespodzianki codzienne na polskich drogach nie odbijają się negatywnie na spodzie auta

: 02 wrz 2010, 18:13
autor: majbiker
Ten efekt nie dla mnie
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 5011deb68a
może na tył dam większe fele , na razie szukam pomysłu .