wczoraj sie podpialem pod ecu silnika i mnialem bład za niski sygnal napiecia z sondy lamdba ,a w zamrożonej ramce odczyt z czujnika temperatury 18 STOPNI NA MINUSIE prawdopodobnie w tym momencie jak wywaliło ten bład myslicie czy czujnik temperatury płynu silnika ma związek z sonda lambda ,czy też w tym momencie napiecie gdzieś znika ?
dzis po podpieciu zero błedow a zamrozona ramka niestety zostaje bo nie da sie skasować chyba że może reset kompa zrobić ale sam nie wiem
auto na obecna chwile chodzi tragedia szarpie nierowno pracuje na jałowym wogole podwiesza obroty na 2 tys jak wcisne klika razy sprzegło to spadna na 900 i tak utrzymuje do nastepnego nacisniecia na pedał gazu
porazka normalnie
błąd sondy lambda niskie napiecie a odczyt temperatury
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23278
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ale że co,ta temperatura jest cały czas taka sama. Pomiaru dokonywałeś na zimnym i ciepłym silniku i czy rosła adekwatnie do rozgrzewania silnika ? Teoretycznie niskie napięcie na sondzie może być z tym powiązane,bo jak komp czyta taka temperaturę,to głupieję i może mniej reagować na sygnał sondy. Ale wydaje mi się też że sonda powinna wtedy mieć pod 1v bo teoretycznie powinno wtedy być włączone ssanie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
WieSiu, nie normalnie odczyt z czujnika jest prawidłowy ,w zamrożonej ramce cos takiego było ale może to jakiś historyczny zapis ,sonda jest do kitu ale dzis kupilem originalna uzywke w weekend montuje reset robie i sie okaże jak to smiga sonda z esa prosto z niemiec widac ze byla zmieniana wiec powinna gadac dobrze
- WieSiu
- Posty: 23278
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bodzio82, ale chyba powinno dac sie usunac bledy dziwna sprawa. Z niecierpliwoscia czekam na wiesci czy bedzie dzialac
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
jak zmienie sonde sróbuje zrobic zrzuty z ekranu z poszególnych odczytów może coś zrobi sie jaśniej w tym przypadku
sonda wymieniona były problemy z wykreceniem ale to z mojej winy tamta sonda mniała jakis inny zwoj na gwincie bo to nie od forda i cieżko było wykrecic ,na szczeście sie udało wykrecic jak i wkrecic nową
po tym zabiegu zrobiłem reset ecu
odpaliłem motor auto pochodziło na wolnych potem jazda w trase i
po paru kilometrach juz mi sie morda śmieje auto mimo włączonej klimy jedzie równo bez większego odczuwalnego spadku mocy mimo że wiatrak ciagle na 2 biegu bo opornica wentylatora do wymiany
wcześniej przy załączonej klimie escort sie nie mógł poradzić
do tego obroty sie ustabilizawały nie falują ,silnik nie ma ochoty zgasnać ,jestem mega zadowolony oby tak dalej
sonda wymieniona były problemy z wykreceniem ale to z mojej winy tamta sonda mniała jakis inny zwoj na gwincie bo to nie od forda i cieżko było wykrecic ,na szczeście sie udało wykrecic jak i wkrecic nową
po tym zabiegu zrobiłem reset ecu
odpaliłem motor auto pochodziło na wolnych potem jazda w trase i
po paru kilometrach juz mi sie morda śmieje auto mimo włączonej klimy jedzie równo bez większego odczuwalnego spadku mocy mimo że wiatrak ciagle na 2 biegu bo opornica wentylatora do wymiany
wcześniej przy załączonej klimie escort sie nie mógł poradzić
do tego obroty sie ustabilizawały nie falują ,silnik nie ma ochoty zgasnać ,jestem mega zadowolony oby tak dalej