Strona 4 z 7

: 16 lut 2006, 14:24
autor: Patryk
oki, dzieki bardzo, jak tylko bede mial wiecej czasu to sobie cosik takiego zmajstruje i dokladnie przetestuje swoja bestie :P i jeszcze taka proscba, WieSiu zerknij na maila bo tam Ci jedno pytanko wyslalem :mrgreen:

: 18 lut 2006, 11:27
autor: Sebastian
Cześć mam takie małe pytanko co do testera zrobiłem podłączyłem :lol: i :shock: zapaliła się dioda :idea: :| czekam i :| czekam i jak się zapaliła :idea: tak nie gasła :idea: :cry: czyż bym coś zle podłączył :roll: czy wszystko siadło :( :cry: możesz mi coś poradzić :?: :?: :?: :mrgreen:

: 18 lut 2006, 11:32
autor: Sebastian
Zaznaczam że pali jeżdzi do momętu gdy się zagrzeje potem jak by miał dość przy dodawaniu gazu dławi się parska szarpie szczela chodzi jak typowa rajdówka jak by był opóżniony zapłon :x :shock: :?

: 20 lut 2006, 20:51
autor: pytonix
Witam. Zrobilem test w Fordzie i po odczytaniu kodu bledu wyszlo mi 5 migniec (odstep pomiedy mignieciami to ok 1 sek.) i uzyskalem w ten sposob 4 powtorzenia. Nastepnie 2 migniecia (odstep to powyzej 1 sek.) i uzyskalem 2 powtorzenia. Jaka to usterka??

: 20 lut 2006, 23:30
autor: WieSiu
pytonix, chyba cos zle opisales, pierwsza cyfra jest pokazywana przez ilosc migniec z krotszymi odstepami, potem nastepuje ciut dluzszy odstep i powstaje tak samo druga cyfra, kody sa zawsze 2 cyfrowy, potem jest jeszcze dluzsza przerwa i pokazuje nastepny kod.

Sebastian, wyglada na to ze podlaczyles nie w ta kostke co trzeba :) sproboj ta druga, ja pamietam ze tak tak kiedys mialem,bo sie pomylilem

: 22 lut 2006, 15:38
autor: Sebastian
:D wiem zauważylem wczoraj.... i wymigało na odpalonym 57 i 27 :shock: :roll: ale na zgaszony silniku czarną magię wymiguje....Przekręcam zapłon :idea: pulsacyjny delikatny 15s :idea: pulsacyjny 4s :idea: 2s :idea: 4s :idea: 2s :idea: 6s :idea: 1s :idea: 6s :idea: 2s :idea: 4s :idea: 2s :idea: 6s :idea: :roll: :roll: :mrgreen: WIESZ MOŻE CO TO MOŻE ZNACZYĆ!!!!!!!!!

: 22 lut 2006, 15:58
autor: Sebastian
WIESZ MOŻE COŚ O CZUJNIKU :?: MAP :?: CO TO WOGóLE JEST BO MAM TAM PODOBNO ZA WYSOKˇ CZĘSTOTLIWOSĆ DO TEGO WIESZ MOŻE GDZIE JEST MIERNIK PRZEPŁYWU POWIETRZA I CO TO ZNACZY NIEREGULARNY SYGNAŁ ZAPLONU CZY TO MOŻE BYĆ JAKIŚ PRZEKAZNIK W KOLUMNIE KIEROWNICY BO TAM WŁAŚNIE SŁYSZE JAKIEŚ KLIKANIE TRAFI MNIE JAK NIE ZROBIE GO NA DNIACH :roll: :roll: :roll: :roll: :twisted: :mrgreen:

: 22 lut 2006, 16:05
autor: WieSiu
czujmnik MAP to czujnik podcisnienia, wystepuje gdy nie masz przeplywomierza, jesli masz przeplywomierz,to MAP nie ma. (zalezy jaka wersje silnika masz i jaki rocznik auta), jesli masz przeplywomierz,to jest on zaraz za puszka filtra powietrza (na grubym przewodzie powietrznym). A co to znaczy,ze jest nieregularny sygnal zaplonu to nie wiem, ale moze ustanie gdy zajmiesz sie ktoryms z tych wymienionych wyzej przeze mnie elementow.

: 22 lut 2006, 17:55
autor: pytonix
Witam. Wydaje mi sie ze jest usterka o numerze 55. Gdzie ta usterke szukac??

: 22 lut 2006, 18:01
autor: Sebastian
na pierwszej stronie w 1 wiadomości wejdz w tester

: 22 lut 2006, 18:09
autor: Sebastian
1992r po sierpniu 1,4 na jedno punkcie możesz zorjętować czy w tej wersji jest..../???? czujnik podciśnienia czy przepływomierz??????? a dla ciebie pytonix jak byś nie znalazl kod 55 Dopasować kabel, z uziemieniem, wyjąć złącze, powtórzyć test przy pracującym silniku. :wink:

czy to ta wtyczka ?

: 24 lut 2006, 12:27
autor: fido
witam
w koncu mam troche wolnego czasu i moge zajac sie miom fordzikiem, chodzi mi o zrobienie testera ale nie wiem dokladnie czy to jest ta wtyczka zaczolem szukac i znalazlem ja kolo kielicha z przodu pod edisem (chyba to sie tak nazywa) ale czy napewno jest to ta wtyczka, zrobilem kilka zdjec telefonem ale nie wiem czy dobrze bedzie widac, dodam ze na wtyczce nie ma zadnych oznaczen pionow, a nie chciallbym sie podpinac do czegos zeby nie spalic sobie czegos w aucie, przewody maja kolor brazowo zielony, brazowo niebiesko, brazowy
z gory wielkie dzieki
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z1.jpg[/img]
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z2.jpg[/img]
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z3.jpg[/img]
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z4.jpg[/img]
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z5.jpg[/img]
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z6.jpg[/img]
[img]http://fido_b.w.interia.pl/pliki/zf/Z7.jpg[/img]

: 25 lut 2006, 01:17
autor: WieSiu
to na 90% jest ta wtyczka, poza tym tam moze byc tylko jeszcze jedna i sprawdzilem ta zla kiedys przez przypadek u siebie i gdy do niej wlozylem tester nic zlego sie nie stalo :) wiec mozesz smialo probowac.

: 25 lut 2006, 11:59
autor: pytonix
Sebastian, Ale gdzie tej usterki szukac w Fordzie??? :wink:

: 28 lut 2006, 17:59
autor: WieSiu
pytonix, rzeczywiscie opis usterki jest niejasny :(

w tym watku znalazlem jeszcze inne wytlumaczenie kodu 55 (prosze dokladnie przegladac ten temat,to tutaj wszelkie informacje o kodach sa dostepne tylko trzeba przewinac na inna strone tematu !!! ):

"Zwarty do masy przewód regulacyjny prędkości biegu jałowego. Odłączyc przewód obsługowy i powtorzyc procedure samodiagnostyki"

moze zwarles nie to zlącze co trzeba???? (np to drugie, ktore jest obok złącza diagnostycznego), bo dla mnie to jedyne wytlumaczenie