Problem z podciśnieniem

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ja bym na Twoim miejscu wykorzystał już istniejące podłączenie się do kolektora ssącego :razz:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

A więc:

- w tym momencie zaślepiłem tamto podłączenie które było i jest w miarę ok wszystko. W miarę, bo coś mi się z wolnymi obrotami pokręciło. Ale dzisiaj to zrobię.
- założenie wkrętki do kolektora czy w inne miejsce, o którym była mowa wcześniej zrobię po niedzieli.

Teraz mam zajęcie z lampami i kombinacje z metaloplastyką do reflektorów, kombinuję też z brewkami. Tak więc temat na razie odkładam... Za kilka dni powrót. Prawdopodobnie jednak pomysł Jamszoła będzie mniej inwazyjny...
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Uriel75, please... nie zakładaj brewek! ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

TO na razie koncepcja Grzesiu. Muszę najpierw zrobić przód tak jak należy a wtedy będę myślał... Odradzasz mi jak rozumiem?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Uriel75 pisze:Odradzasz mi jak rozumiem?
DOKŁADNIE
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Wracając do moich problemów z podciśnieniem. Zrobiłem zdjęcia i opiszę co i jak:

Zdjęcie 1:
- w tym miejscu co jest zaślepione był podłączony budzik. Po zaślepieniu praca silnika wróciła do normy.

Zdjęcie 2:
- było pytanie dlaczego wężyk łączony. Ten co widać idzie do zegara. Brakowało 30-40 cm więc dlatego był łączony większą średnicą (jeden w drugi). Może z powodu średnicy ten problem?

Zdjęcie 3:
- pytanie do Jamszoła - w którym miejscu założyć ten trójnik? Oznaczony 1 czy 2?
Załączniki
podciśnienie 03 (wężyk do serva).JPG
podciśnienie 02 (wężyk).JPG
podciśnienie 01 (zaślepka).JPG
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Uriel mam pytanie do czego ci te wskazania z vaku?a pozatym jak przetniesz przewod od serwa to jak wepniesz trojnik to ciekawe jak zrobisz zeby było szczelnie jak to plastikowy przewód,bedziesz sie meczył moim zdaniem .Pozatym podciśnienie od serwa nie bedzie to dobrze działało ale rob se jak chcesz ja napisałem jak by było dobrze ...
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

I jestem między młotem a kowadłem. Jamszoł wspominał mi o tym trójniku - w końcu też grzebie w samochodach.

Dojdzie do tego, że jeden budzik będę miał nieczynny...
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

ja nie mowie że ktos sie zna czy nie zna ,ja robie to na codzien zwlaszcza jak sekwencje zakladam to czesto biore z kolektora tak jak napisalem wiec :mrgreen:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

I jestem między młotem a kowadłem. Jamszoł wspominał mi o tym trójniku - w końcu też grzebie w samochodach.
wątpię żeby Jurkowi chodziło o przewód podciśnieniowy do serwa ;) Tam bedziesz miał zmianę przy każdym hamowaniu ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Yagr, nawe jesli Jamszoł myślał o serwie to pewnie ze u Uriela jest taki kruciec który jest zaślepiony i wystarczy zdjac zaslepke i nałozyc przewód,na bank nie myślał o rozcinaniu tego przewodu od serwa :mrgreen: Uriel zle skumał czacze :mrgreen:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

U mnie jest inny kolektor więc nie zrobię fotek ale myślę że powinno to być podłączone w miejscu gdzie na rysunku jest korek (nr 7)...
Załączniki
kolektor dolotowy monowtrysk.JPG
kolektor dolotowy monowtrysk.JPG (5.99 KiB) Przejrzano 4767 razy
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Taaak?

To poczytaj co Jamszoł pisał mi na PW dzisiaj:
Jamszoł pisze: Trójnik - szybkozłącze pneumatyczne do tekalanów
Ale , żeby takie coś kupić , trzeba znać średnicę zewnętrzną - po pierwsze węża (tekalana ) od serwa do kolektora - jeśli masz sztywny tekalan to ok - jeśli masz wężyk gietki - zbrojony (gumowy) to odpada te rozwiązanie
No i musisz znać średnicę zewnętrzną tekalana co idzie na zegar a tutaj musiał bym widzieć jakie masz złącze przy samym zegarze , bo nie do każdego da się podłączyć tekalan
Yagr ja mam tam wąż jakiś chyba w tym miejscu. Ale to już nie dzisiaj - będę znów musiał demontować patelnię :evil:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Tak dokładnie - mówiłem o rozcięciu w pół tekalana idącego od serwa i wpiecie w to miejsce szybkozłączki trójnika od pneumatyki.
Ale jeśli tak jak yu wyżej widze , jest jakiś korek zaślepka w kolektorze to nie trzeba nic kombinować .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Rzecz w tym że z urielowum silnikiem to nic nie jest pewne ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ