Z powodu wyrobienia się kluczy w stosunku do stacyjki ( dwa z trzech się wyrobiły - został ostatni , czerwony ) czas wytargać wkład stacyjki i zanieś go ze wszystkimi kluczami do "KLUCZNIKA"
Kilka fotek i mały opis.
Odkręcamy osłonę kiery - dwa wkręty od góry i cztery od dołu , wszystkie z łbami pod klucz torksa .
Na pierwszym zdjęciu widać stacyjkę , immo oraz w lewo od immo - pod żółtym paskiem widać wtyczkę od taśmy przenoszącej sygnał do poduchy .
Zdjęcie 2 - odkręcamy śrubę M5 mocującą immo - wkrętak gwiazdkowy
Reszta wciśnięta jest na stacyjkę - wystarczy delikatnie zsunąć ze stacyjki .
Zdjęcie 3 - immo zdemontowane - widać przy okazji wajchę do otwierania maski i dochodzącą do niej linkę
Zdjęcie 4 - widok od góry - aparat między kierą a zegarami - widać otworek w który należy wetknąc - choć by gwoździa
Zdjęcie 5 - widok zdemontowanego immo
zdjęcie 6 - wciskamy klucz do stacyjki - przekręcamy stacyjkę w pozycję 1 (włącza się radio , zamykają się klamki- drzwi ) .
Wciskamy lekko w otworek u góry (ja wcisnąłem kluczykiem imbusowym 5 ) - wewnątrz jest zapadka , która zwalnia wkład a ten lekko sam odchodzi od stacyjki .
Zdjęcie 7 - zdemontowany wkład stacyjki - u góry na korpusie widać zapadkę , o której pisałem wyżej .
Może się komuś przyda taka fotorelacja .
Oczywiście - jak ktoś się czuje na siłach - można samemu naprawić .
Ja ze względu na słaby wzrok wolę wydać te 50 zł i mieć spokój .
Wkład stacyjki ESCORT MK7
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Wkład stacyjki ESCORT MK7
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 10:52 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 3 razy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]