Pobór prądu na bezpieczniku 21
: 04 lip 2010, 14:00
Mam mały problem. To znaczy częściowo naprawiony ale trzeba znaleźć rozwiązanie. Otóż.
Rano nie mogłem zakręcić silnikiem. Pierwsze o czym pomyślałem to o tym, że być może popełniłem błąd przy podłączaniu lusterek i np. cały czas działało podgrzewanie. Ale nie...
Okazało się, że występuje pobór prądu na bezpieczniku nr. 21. Dokładnie 440mA, a po upływie 10 sekund (dokładnie) spada pobór do 370mA. Na tym bezpieczniku jest podłączona zapalniczka, radio, zegar i oświetlenie wnętrza. Żadne z tych urządzeń niby nie kradło prądu więc...
Okazało się, że oświetlenie bagażnika. Wyjąłem żarówkę i spadło do 5mA. Czyli ok bo tyle powinien brać zegarek. Ale. Coś mi tu nie gra. W którym miejscu jest wyłącznik oświetlenia bagażnika?
Śmieszne to, ale... naprawdę nie wiem. Co steruję tą żarówką? Styki od tylnej klapy (raczej nie) więc co?
Rano nie mogłem zakręcić silnikiem. Pierwsze o czym pomyślałem to o tym, że być może popełniłem błąd przy podłączaniu lusterek i np. cały czas działało podgrzewanie. Ale nie...
Okazało się, że występuje pobór prądu na bezpieczniku nr. 21. Dokładnie 440mA, a po upływie 10 sekund (dokładnie) spada pobór do 370mA. Na tym bezpieczniku jest podłączona zapalniczka, radio, zegar i oświetlenie wnętrza. Żadne z tych urządzeń niby nie kradło prądu więc...
Okazało się, że oświetlenie bagażnika. Wyjąłem żarówkę i spadło do 5mA. Czyli ok bo tyle powinien brać zegarek. Ale. Coś mi tu nie gra. W którym miejscu jest wyłącznik oświetlenia bagażnika?
Śmieszne to, ale... naprawdę nie wiem. Co steruję tą żarówką? Styki od tylnej klapy (raczej nie) więc co?