Światła dzienne
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
To zależy czy te światła mocno obciążają ten punkt pod maską, czy sprawdzają tylko czy jest napięcie a większy prąd idzie prosto z akumulatora?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Jak dla mnie skrzynka jest najbezpieczniejszym miejscem,w razie czego spali bezpiecznik a nie pół samochodu;ale to moje zdanie nie musisz się zgadzać z nimEscort-1996 pisze:...
Chodzi mi tylko o to, gdzie pod maską znaleźć odpowiedni punkt - bo rady, aby ciągnąć to aż ze skrzynki bezpieczników, to bzdura, moim zdaniem. ...
Mała zielona strzała na podtlenku
W skrzynce bezpieczników pod maską,ja mam podpięte pod bezpiecznik głównego zapłonu,czyli ten,który po przekręceniu kluczyka daje prąd na sterowanie.
[ Dodano: Sob 12 Paź, 2013 ]
To jest,któryś z tych trzech,już dokładnie nie pamiętam,weź sobie kontrolkę i sprawdź.
[ Dodano: Sob 12 Paź, 2013 ]
To jest,któryś z tych trzech,już dokładnie nie pamiętam,weź sobie kontrolkę i sprawdź.
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK
No wiem, że niby nie ma; mogę jeździć na światłach mijania (i z włączonym dodatkowo tylnym oświetleniem). To ja jednak wolę zamocować te diody.jaki przymus? gdzie jest napisane ,że trzeba mieć światła do jazdy dziennej?
Po co mam się przebijać? Przecież z definicji jakiś punkt, gdzie będę mógł się podłączyć z tymi diodami, znajdzie się. To po co mam ciągnąć te kable, "przebijać się", itd. - zamiast pomyśleć?szkoda Ci dać 0,5 m. kabla więcej? czy nie wiesz jak przebić się przez ściane grodziową?
2 "linijki diodowe" - wprawdzie jeszcze nie mierzyłem, ale ile one razem mogą ciągnąć? Ćwierć ampera? A niechby nawet pół...To zależy czy te światła mocno obciążają ten punkt pod maską, czy sprawdzają tylko czy jest napięcie a większy prąd idzie prosto z akumulatora?
Nie no - mam zamiar "zawiesić" na tym kabelku amperowy bezpiecznik.Jak dla mnie skrzynka jest najbezpieczniejszym miejscem,w razie czego spali bezpiecznik a nie pół samochodu;ale to moje zdanie nie musisz się zgadzać z nim
O, to-to! Duże dzięki.W skrzynce bezpieczników pod maską,ja mam podpięte pod bezpiecznik głównego zapłonu,czyli ten,który po przekręceniu kluczyka daje prąd na sterowanie.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dwie lampy pobierają razem ok 12W
Jazda na mijaniach w moim przypadku to koło 200W
Dla mnie jest to wielka różnica
Na tyle duża , że jeżdżę na ledach
Jazda na mijaniach w moim przypadku to koło 200W
Dla mnie jest to wielka różnica
Na tyle duża , że jeżdżę na ledach
Romuś a napisałeś koledze o jakim samochodzie mówisz ?W skrzynce bezpieczników pod maską,ja mam podpięte pod bezpiecznik głównego zapłonu
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Skoro szukasz glownego zasilania tych lampek,to ciagnij do skrzynki bezpiecznikow i zabezpiecz kabel nowym bezpiecznikiem. Nic nie pobieraj z komory silnika.Escort-1996 pisze:2 "linijki diodowe" - wprawdzie jeszcze nie mierzyłem, ale ile one razem mogą ciągnąć? Ćwierć ampera? A niechby nawet pół...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Jednak ze skrzynki? Tak mi się, choroba, nie chce jej nawet dotykać - bo jeszcze pamiętam, jak mnie wymęczyła przy przelutowywaniu... a będę musiał wiercić dziury, żeby ten kabel przeciągnąć, czy jednak jest jakiś gotowy "przesmyk" z kabiny (po stronie kierowcy) do komory silnika? Nie chciałbym ciągnąć kabla "dookoła", tj. przez drzwi itp.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ten jeden przewodzik możesz pociagnąć tam gdzie idzie cała wiazka z puszki bezpieczników w kierunku przedziału silnikowego
Zaczynasz od komory silnika bo tak jest łatwiej
Z komory silnika przechodzisz przez gródź do podszybia
Z podszybia wchodzisz do nadkola
Z nadkola wchodzisz do środka kabiny i jesteś 20 cm nad puszka bezpiecznikową
Mowa cały czas o lewej stronie samochodu
Żeby dostac sie do przejścia kabelków na odcinku nadkole - musisz ściagnać plastikowe nadkole - tam , gdy lukniesz w górę w prawo zobaczysz wiązke kabelków wyłażącą od strony podszybia i za moment wchodzącą do kabiny
Na koniec weź silikon i zapaćkaj wejście do kabiny
Ale nie tylko dookoła kabli
Ważny jest środek - czyli szczeliny między kablami
To tędy dostaje się woda i włażąc po kablach idzie prosto do skrzynki bezpiecznikowej
Potem widzimy efekty - zardzewiałej skrzynki
Wystarczy unieść lewy przód autka i nadkole zejdzie - nie potrzeba ściagać koła
Chyba , że masz na to ochote
Powodzenia
Zaczynasz od komory silnika bo tak jest łatwiej
Z komory silnika przechodzisz przez gródź do podszybia
Z podszybia wchodzisz do nadkola
Z nadkola wchodzisz do środka kabiny i jesteś 20 cm nad puszka bezpiecznikową
Mowa cały czas o lewej stronie samochodu
Żeby dostac sie do przejścia kabelków na odcinku nadkole - musisz ściagnać plastikowe nadkole - tam , gdy lukniesz w górę w prawo zobaczysz wiązke kabelków wyłażącą od strony podszybia i za moment wchodzącą do kabiny
Na koniec weź silikon i zapaćkaj wejście do kabiny
Ale nie tylko dookoła kabli
Ważny jest środek - czyli szczeliny między kablami
To tędy dostaje się woda i włażąc po kablach idzie prosto do skrzynki bezpiecznikowej
Potem widzimy efekty - zardzewiałej skrzynki
Wystarczy unieść lewy przód autka i nadkole zejdzie - nie potrzeba ściagać koła
Chyba , że masz na to ochote
Powodzenia
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Zwłaszcza w górnej części auta, lubi tam chrupac
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982