Strona 1 z 1

Pompa wtryskowa- problem

: 07 cze 2010, 16:11
autor: Elmo24
Witam! Mam problem z pompą wtryskową- zaczęła mi gdzieś przeciekać. naprawa kosztuje jakieś 350 zł. Zastanawiałem się co mi się bardziej opłaca: naprawa czy wymiana na jakąś pompę z innego forda ze szrotu. A może być pompa boscha? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

: 07 cze 2010, 23:05
autor: kupiec
MinisterQ pisze:Jeśli brać pompę, to bierz boscha
ale to nie takie proste bo musisz mieć inne wtryski. bosch może i mniej awaryjny ale lucas jest wydajniejszy.
co do pompy ze szrotu (myślisz że ile zapłacisz za nią?) to bym się bał że też długo nie pochodzi. lepiej wydać te 350-500 zeta za regeneracje i mieć pewność że pośmigasz kolejne 200tyś km.

: 08 cze 2010, 02:22
autor: Jaszczur
Wtryski to przecież już nie jest taki problem jak pompa, poza tym i tak najprawdopodobniej trzeba je będzie ustawiać po regeneracji starej.
No, ale w sumie fakt że pewności nie ma żadnej co do pompy ze szrotu.

: 17 lut 2011, 00:08
autor: Jastrzab_1_8D_92
Witam, skoro temat pompy , to dopytam tutaj ...
W moim przypadku dochodzi do dość dziwnego zjawiska podczas odpalania , przy zimnym silniku.Auto potrafi czasami odpalić i zgasnąć po ok 2-3 sekundach pracy, następne kręcenie ...i zaczyna odpalać(trzęsie się i kopci przy czym obroty kręcenia rozrusznika wzrastają i niekiedy po ok 10 sek takiego kręcenia odpali), po czym następuje coś w rodzaju zalania silnika benzynowego (przestaje kopcić i się trząść "załapywać" przy kręceniu rozrusznikiem), w następnej kolejności kończy się akumulator , dalsza historia już jest znana...
Obstawiam pompę wtryskową, w moim przypadku jest pompa Bosch-a, czy może to inny powód i nie trzeba jej wyciągać do regeneracji?
Silniki 1,8 diesel nigdy nie słynęły z dobrego odpalania przy ujemnych temperaturach, doliczyć to dość dziwne zjawisko jakie występuje i odpalenie escorta to mały wyczyn :)
Alternatywą jest grzałka silnika , ale nie zawsze mam dostęp do prądu , dlatego moje pytanie.
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Jastrząb

: 17 lut 2011, 10:22
autor: WieSiu
Jastrzab_1_8D_92 pisze:Auto potrafi czasami odpalić i zgasnąć po ok 2-3 sekundach pracy, następne kręcenie ...i zaczyna odpalać(trzęsie się i kopci przy czym obroty kręcenia rozrusznika wzrastają i niekiedy po ok 10 sek takiego kręcenia odpali)
u mnie wlasnie tak sie zachowywal jak gdzies lapal powietrze na przewodach paliwowych od filtra do pompy wtryskowej,albo w podgrzewaczu paliwa (nie wiem czy przy pompie bosch takie cos wystepuje). Wywalilem podgrzewacz, dalem elastyczne przewody paliwowe od filtra do pompy i po sprawie, ani razu nie bylo problemu z odpalaniem