Silnik LJF 1.6i EEC-IV EFI 103KM

Moderator: Moderatorzy

Illuminati75

Silnik LJF 1.6i EEC-IV EFI 103KM

Post autor: Illuminati75 »

Dane diagnostyczne silnika LJF 1.6i EEC-IV EFI 103KM. Może się komuś to przyda...

UWAGA! - w tym wątku przedstawiam kody błędów i schemat podłączenia podzespołów.
Wiele elementów jest wspólnych z innymi modelami silników więc aby nie dublować opisów danych podzespołów składowych tej jednostki napędowej, odsyłam do wątków:

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=8786 i http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=8734

Kody błędów

Kod błędu - Możliwa(e) przyczyna(y)
==============================================================================
10, - Kod rozkazu: Przechylić klapę przepustnicy
11, - Żaden błąd nie zapisany!!
12, Miernik masy powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym
13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym
14, Czujnik temperatury powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym
15, Potencjometr zaworu dławiącego Błąd w obwodzie elektrycznym
16, Miernik masy powietrza (Numer 2)
17, MAP/MAF Błąd w obwodzie elektrycznym
18, Zasilanie napięciowe Napięcie za niskie
19, Sterownik Błąd/błąd sterownika (ECU), Błąd KAM (KAM = pamięć adaptacyjna sterownika)
20, Zawór przepłukiwania kanistra Błąd podziału
21, Cewka zapłonowa Błędny sygnał
22, Miernik masy powietrza Napięcie za wysokie
23, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Napięcie za wysokie
24, Czujnik temperatury powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym
25, Potencjometr zaworu dławiącego Napięcie za wysokie
26, Miernik masy powietrza (Numer 2) napięcie za wysokie
27, MAP/MAF Błędny sygnał, Wartości pomiarowe za wysokie
28, Czujnik O2 (Numer 1) współczynnik składu mieszanki, Stosunek składu mieszanki zbyt tłusty
29, Czujnik O2 (Numer 2) współczynnik składu mieszanki, Stosunek składu mieszanki zbyt tłusty
31, Sterownik Błąd w sterowniku silnika
32, Miernik masy powietrza (Numer 1) błąd sygnału
33, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Napięcie za niskie
34, Czujnik temperatury powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym
35, Potencjometr zaworu dławiącego Błąd w obwodzie elektrycznym
36, Miernik masy powietrza (Numer 2) napięcie za niskie
37, MAP/MAF Błędny sygnał, Wartości pomiarowe za niskie
38, Czujnik O2 (Numer 1) współczynnik składu mieszanki, Stosunek składu mieszanki zbyt chudy
39, Czujnik O2 (Numer 2) współczynnik składu mieszanki, Stosunek składu mieszanki zbyt chudy
41, Miernik masy powietrza (Numer 1) błąd sygnału, Błąd podczas autotestu, powtórzyć test
42, Miernik masy powietrza (Numer 2) błąd sygnału, Błąd podczas autotestu, powtórzyć test
43, Potencjometr zaworu dławiącego Błędny sygnał, Błąd podczas autotestu, powtórzyć test
44, Potencjometr zaworu dławiącego Nie uaktywniony, Błąd podczas autotestu, powtórzyć test
45, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym
46, Zawór regulacyjny wolnych obrotów Maksymalna liczba obrotów nie została osiągnięta, Błąd podczas autotestu, powtórzyć test
47, Zawór regulacyjny wolnych obrotów Minimalna liczba obrotów nie została osiągnięta, Błąd podczas autotestu, powtórzyć test
48(CFI), Włącznik wolnych obrotów Błąd w obwodzie elektrycznym
48, Zawór regulacyjny wolnych obrotów Błąd w obwodzie elektrycznym
49, Czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Błąd w obwodzie elektrycznym
51, Klimatyzacja Uaktywniony
52, Włącznik przekładni W pozycji "D"
53, Regulacja oktanów (Numer 1), Zwarcie do masy
54, Regulacja oktanów (Numer 2), Zwarcie do masy
55, Oktan/ regulacja szybkości wolnych obrotów Błąd w obwodzie elektrycznym, Zwarcie do masy
56, Czujnik detonacji 1 Błąd w obwodzie elektrycznym
58, Moduł zapłonu Błędny sygnał
59, Potencjometr CO Błąd w obwodzie elektrycznym
61, Cylinder 1 Zły efekt, Słabe sprężania, Wadliwe świece zapłonowe
62, Cylinder 2 Zły efekt, Słabe sprężania, Wadliwe świece zapłonowe
63, Cylinder 3 Zły efekt, Słabe sprężania, Wadliwe świece zapłonowe
64, Cylinder 4 Zły efekt, Słabe sprężania, Wadliwe świece zapłonowe
65(4 C), Włącznik pedału hamulca Błąd w obwodzie elektrycznym
65(6 C), Cylinder 5 Zły efekt, Słabe sprężania, Wadliwe świece zapłonowe
66(4 C), Przełącznik nawrotny Błąd w obwodzie elektrycznym
66(6 C), Cylinder 6 Zły efekt, Słabe sprężania, Wadliwe świece zapłonowe
67, Czujnik temperatury paliwa Błąd w obwodzie elektrycznym
68, Zawór wastegate Błąd w obwodzie elektrycznym
69, Zawór wastegate Błąd w obwodzie elektrycznym
71, Impulsowy zawór powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym
72, Zawór ciśnienia doładowania Błąd w obwodzie elektrycznym
73, Zawór przepłukiwania kanistra Błąd w obwodzie elektrycznym
74(4 C), Pompa paliwowa Błąd w obwodzie elektrycznym
74(6 C), Przekładnia automatyczna Zawór dwudrogowy bieg 3./4.
75, Przekładnia automatyczna Zawór odcinający
76, Włącznik świateł hamowania Uaktywniony
77, Przełącznik nawrotny Uaktywniony
78, Wspomagany układ kierowniczy Nie uaktywniony
81, Zawór recyrkulacji spalin Błąd w obwodzie elektrycznym
82, Przetwornik ciśnienia recyrkulacji spalin Napięcie poniżej minimum
83, Przetwornik ciśnienia recyrkulacji spalin Napięcie za wysokie
84, Przetwornik ciśnienia recyrkulacji spalin Napięcie za niskie
91, Czujnik O2 Błąd w obwodzie elektrycznym, Element łączący źle włożony

Podzespoły, podłączenie:

Obrazek
ODPOWIEDZ