Zderzak tylny - klejenie czy wymiana na nowy
Moderator: Moderatorzy
Odgrzewam sojowego kotlecika.
Dziękuje za rady. Większość odpowiedzi decydowały na nowy zderzak niż kombinowanie z klejeniem czy szpachlowaniem.
Osiedlowy lakiernik oraz mój ojciec radzili żebym sprzedał zamiennikowy zderzak który kupiłem rok temu a na popękanym oryginalnym po szpachluje i pomaluje bez zdejmowanego zderzaka. I tak sie stało a nowy zamiennik trzymałem na balkonie 11 miesięcy. Nie zgodziłem na sprzedaż.
Po jakimś czasie na oryginalnym w dwóch miejscach popękało tak jak mieli niektórzy chłopaki wyzej. Na urlopie w końcu za to sie zabrałem. Wywaliłem oryginała i w innym dniu będzie poćwiartowany gumówką. Zamontowałem zamiennikowy zderzak. O matko nie spodziewałem że to będzie gorzej wyglądać Producent spartolił, byle jak zrobiono te gwinty na śruby bo wystaje parę centymetrów przez co między lewą lampą a zderzakiem jest szpara Musiałem wiercic 4 dziury po bokach aby trzymały błotnik oraz prostokątną dziure na lampe oświetlającą rejestrację. Burdel był w garażu.
Na drugi raz nie popełnię tego błędu. Kupować oryginał w dobrym stanie do malowania.
Jak patrzę na allegro że sprzedawcy dalej sprzedają takie badziewia a kupujący ludziska nie są świadomi że czekają ich masa nerwów i klnięc oraz litry potów...
Temat uznaję za zamknięty
Dziękuje za rady. Większość odpowiedzi decydowały na nowy zderzak niż kombinowanie z klejeniem czy szpachlowaniem.
Osiedlowy lakiernik oraz mój ojciec radzili żebym sprzedał zamiennikowy zderzak który kupiłem rok temu a na popękanym oryginalnym po szpachluje i pomaluje bez zdejmowanego zderzaka. I tak sie stało a nowy zamiennik trzymałem na balkonie 11 miesięcy. Nie zgodziłem na sprzedaż.
Po jakimś czasie na oryginalnym w dwóch miejscach popękało tak jak mieli niektórzy chłopaki wyzej. Na urlopie w końcu za to sie zabrałem. Wywaliłem oryginała i w innym dniu będzie poćwiartowany gumówką. Zamontowałem zamiennikowy zderzak. O matko nie spodziewałem że to będzie gorzej wyglądać Producent spartolił, byle jak zrobiono te gwinty na śruby bo wystaje parę centymetrów przez co między lewą lampą a zderzakiem jest szpara Musiałem wiercic 4 dziury po bokach aby trzymały błotnik oraz prostokątną dziure na lampe oświetlającą rejestrację. Burdel był w garażu.
Na drugi raz nie popełnię tego błędu. Kupować oryginał w dobrym stanie do malowania.
Jak patrzę na allegro że sprzedawcy dalej sprzedają takie badziewia a kupujący ludziska nie są świadomi że czekają ich masa nerwów i klnięc oraz litry potów...
Temat uznaję za zamknięty
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Mikosz pisze:Jak patrzę na allegro że sprzedawcy dalej sprzedają takie badziewia a kupujący ludziska nie są świadomi że czekają ich masa nerwów i klnięc oraz litry potów...
ja kupowalem przedni podrobe do swojego bylego mk7 i pasowal bardzo dobrze. Widocznie ten co Ty kupiles i co teraz sprzedaja,to jakies beznadziejne jakosciowo produkty. No i bylo tez tak ze ja kupilem najdrozszy z podrob (z pianka na calosci jak w oryginale i obejrzalem sobie go przed zakupem we wroclawskiej firmie.
tez sobie odbierasz cala przyjemnosc, poskacz sobie po nim, powyginaj,zobacz jaki skubany jest teraz twardy. Szkoda ze w zimie taki nie jest...Mikosz pisze:Wywaliłem oryginała i w innym dniu będzie poćwiartowany gumówką
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ja eż mam zamiennik z żywicy z tyłu, twardy nie da się go spasować, musiałem z jednej strony brutanie wklepać pas głębiej żeby zderzak dochodził równo, też z jednej strony odstawał od lampy, no i po całym dniu spasowywania... pękł przy dokręcaniu, dobrze, że nie widać tego, tak czy siak, jakbym widział gdzieś w moim kolorze dobry zderzak oryginał brałbym od ręki a ten wypier***
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
WieSiu, no to miałeś farta że pasowało wogóle a ja szczęścia nie miałem. Niestety kupiłem wadliwy zderzak. Zrobiony beznadziejnie.
elnino, witamy w klubie. Jest dokładnie jak opisujesz. Jak bede miał czas i brak nerwów to spróbuje jakoś poprawić ten badziew, denerwuje mnie te odstawanie i bok wybrzuszony.
Jak kupować to tylko oryginały w kolorze lub do malowania a jeśli komuś zależy na zamiennikowy to najlepiej osobiście bo wysyłają byle jakim stanie. Silne nerwy wymagane.
elnino, witamy w klubie. Jest dokładnie jak opisujesz. Jak bede miał czas i brak nerwów to spróbuje jakoś poprawić ten badziew, denerwuje mnie te odstawanie i bok wybrzuszony.
Jak kupować to tylko oryginały w kolorze lub do malowania a jeśli komuś zależy na zamiennikowy to najlepiej osobiście bo wysyłają byle jakim stanie. Silne nerwy wymagane.
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
no ja tam nie kupowalem z zywicy a ze zwyklego czarnego plastiku. a co nie ma na tyl zderzakow z plastiku ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
są z plastiku ale za 268zł, a z żywicy 148 jak dobrze pamiętam, gdybym wiedział... dołożyłbym tą stówę, a tak... prędzej czy później przyjdzie zaś kupić zderzak bo ten pękł już przy montażu. a odebrałem osobiście i wyglądało cacy, dopóki nie zdjąłem starego
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Niebawem będę miał łataną podobną dziurę, tylko bardziej wżartą w zderzak. Jeśli do tego czasu nie znajdziesz sposobu, powiem Ci jak to będzie u mnie robione. W Magucie znajomy załatał mi zderzak, który był troszkę pokiereszowany i nawet odłamany. Trzyma się dobrze, wygląda oryginalnie. Wiem, że bawił się coś z żywicą, ale nei tylko. Coś tam jeszcze z tym robił. Myślę, że zima i skoki temperatur dużo zweryfikuje, ale do tej pory jeżdże i nie ma żadnego śladu.
[+]: 1995 Escort 1.4 5D HB 75KM E95
[+]: 1995 Escort 1.4 5D HB 75KM E95
[+]: 1995 CC 0,7 3D HB 31KM E95
[+]: 1995 Escort 1.4 5D HB 75KM E95
[+]: 1995 CC 0,7 3D HB 31KM E95
znaczy z przodu też mam małą wyrwę, ale to standardowo zrobię czyli lekko nawiercę wokół pęknięcia, zakleję żywicą, pokryję włóknem, a z zewnątrz cieniutko szpachlą
problemem dla mnie jest ta pianka, bo nie wiem czy kawałek jej wyciąć i jakimś cudem później wkleić czy oderwie się cała czy co z nią będzie... po prostu ta pianka mnie całkowicie zatrzymała
problemem dla mnie jest ta pianka, bo nie wiem czy kawałek jej wyciąć i jakimś cudem później wkleić czy oderwie się cała czy co z nią będzie... po prostu ta pianka mnie całkowicie zatrzymała
- S3ci0r
- Posty: 4782
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
jak masz zamiar kleić żywicą to tylko epoksydowy epidian 53 żadne inne badziewie z casto czy obi - poliestrowe g.... piankę możesz wydłubać za pomocą szczotki na wiertarce a ubytki po zaklejeniu uzupełnić pianką montażową. jak coś to mam epidian 53 i utwardzacz z1
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty