Strona 2 z 4

: 22 lip 2011, 18:07
autor: Yagr
Jamszoł, wąż się rozwidla.

: 22 lip 2011, 18:15
autor: kris
Yagr pisze:wąż się rozwidla.
dokładnie,na głównym jest trójnik i z niego odchodzi do dołu chłodnicy,główny idzie do góry.

taki

: 22 lip 2011, 22:33
autor: bodzio82
kris2629, to pewnie opaska jak tak mnialem na pocztku jak escorta kupilem ,myslalem ze pompa leje plyn i z braku czasu ciagle dolewalem az w koncu postanowilem zobaczyc co sie dzije odkrecilem oslone pompy wspomagania wzialem przedluzke z nasadka i dociagnalem opaske juz 2 lata spokoj nic nie leci jest sucho takze moze i u Ciebie opaska sie poluzniła

: 22 lip 2011, 23:25
autor: Jamszoł
albo skorodowała i puściła
inna wersja - popękany już od starości wąż tuż przy opasce i tam leci - ta wersja jest przeze mnie preferowana :mrgreen:

: 23 lip 2011, 05:18
autor: kris
Będę musiał to zrobić ,bo zaczyna mnie to już WK,z tą opaską może być problem,ponieważ szwaby wsadzali takie dziwne opaski spinane,a nasze mają łeb na klucz.

: 23 lip 2011, 10:37
autor: bodzio82
no u mnie jest normalny cybant na klucz 7 bo juz ktos tam grzebal wiec nie bylo wielkiego problemu ,wyglada na to ze pewnie bedziesz musial pompe wspomagania wywalic i drugi waz dac ,bo chyba nie ma mozliwosci zeby taka opaska puscila :???:

: 25 lip 2011, 15:31
autor: kupiec
no to teraz moja kolej :(
ubywa mi płynu chłodniczego (obecnie wody) tak ok 2 litrów na 200 km
nie widać żadnego wycieku, nie widać bo jak ktoś zna silnik diesla w escorcie to wie że tam nic nie widać :/
na postoju po 2 dniach płyn nie ubył, tylko podczas jazdy
uprzedzam tych to już by chcieli napisać żebym wlazł pod auto i sprawdził ale byłem, nie widziałem nic bo mam zasyfiony silnik olejem z powodu cieknącej miski olejowej i turbiny więc ciężko coś zauważyć od spodu a od góry to praktycznie niemożliwe
na bagnecie i korku wlewu oleju nie widać "masła" więc prawdopodobnie nie dostaje się woda do oleju
gdzie mam przyjrzeć się dokładnie i szukać wycieku wody? może ktoś też tak miał i podpowie jakiś newralgiczny punkt w dieslu gdzie jest to najbardziej prawdopodobne?

: 25 lip 2011, 15:47
autor: kupiec
MinisterQ pisze:Jak sprawdzałeś czy nie ma masła na bagnecie, to sprawdzałeś czy Ci nie przybywa oleju?
nie może przybywać bo mi go wręcz ubywa :( 1,5l na 5000 km ale to przez wycieki :(
MinisterQ pisze:Wyciek oleju z turbo może spowodować zejście tego silnika, ale o tym pewnie wiesz, i nie muszę mówić. :D
to wiem ale już zmieniałem turbinę, nie wiem gdzie kupić "dobrą" sprawdzoną :(

płyn ucieka tylko na ciepłym silniku czyli jakieś rozszczelnienia mogą być faktycznie na wężach, ale tam sie dostać :/

: 25 lip 2011, 18:19
autor: lordpablo
a może uszczelka pod głowicą :P

: 25 lip 2011, 21:48
autor: darcun4
Najprawdopodobniejsze są okolice pompy wody
Też bym się temu lepiej przyjrzał. Nawet dla pewności zalał do jakimś kolorowym Petrygo, oczywiście okolice te oskrobał, umył i codziennie oglądał.
W Sierce miałem coś takiego samego, gdzie właśnie tam był wyciek, a że silnik gorący, to płyn zdążył odparować ino "kolorek" pozostał na bloku silnika. Nic widocznego nie kapało.

: 25 lip 2011, 21:51
autor: kupiec
umyje silnik i sprawdzę

: 25 lip 2011, 22:43
autor: Mikosz
Może Ci ubywa z węża "kolanko" gdzieś miedzy silnikiem a rozrusznikiem. Miałem problem z dziurawym kolankiem. Gdzieś w temacie wystawiłem fotke. Pomogła wymiana kolanka od Lublina.

: 26 lip 2011, 14:41
autor: kupiec
muszę poszukać w Tychach myjni co myje silniki i dopiero wtedy będę widział wycieki

: 26 lip 2011, 14:47
autor: Yagr
kupiec, pojedź na myjnię z karcherami i sam sobie umyj tamte miejsce

: 26 lip 2011, 14:50
autor: kupiec
Yagr, wiem że tak można ale po pierwsze to z tego co wiem to nie wolno, a po drugie kolega kiedyś mył i nie dość że nie umył dokładnie to jeszcze kable pourywał