Strona 1 z 1
padl nawiew powietrza (auto z klima)
: 15 maja 2010, 16:30
autor: piter
witam .dzis podczas jazdy padl mi nawiew powietrza calkowicie,nie dziala zaden bieg,na cieplym czy zimnym pow.wlacznik klimy tez sie nie swieci ? od czego zaczac?co sprawdzic?
: 15 maja 2010, 16:32
autor: Damian
Bezpieczniki sprawdziles

: 15 maja 2010, 16:34
autor: piter
bezpiecznik sprawdzilem w skrzynce bezpiecznikow i jest ok.kiedys cos tam slyszalem o skrzynce bezpiecznikow i z tego co wiem mam ta nowsza
: 15 maja 2010, 16:42
autor: Illuminati75
Gdzieś w którymś temacie Jamszoł opisywał tę walkę z wiatrakami. Albo napisz do Niego albo poszukaj tematu. Prościej chyba zapytać...
[ Dodano: Sob 15 Maj, 2010 ]
Pamiętam, że robił jakieś obejście przewodem, opisywał opornice. Ale gdzie to było to nie pamiętam. Szukaj...
: 15 maja 2010, 16:54
autor: piter
pamietam tylko gdzie jest Jamszol?
: 15 maja 2010, 17:42
autor: Damian
Niejestem specem ale slyszalem o czyms takim jak bezpiecznik termiczny powinien byc gdzies w okolicach silnika dmuchawy moze to on
: 15 maja 2010, 18:27
autor: Jamszoł
Nygusy - aż tyle jest tych tematów w opisach napraw i modyfikacji , że znaleźć nie można ?
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2480
: 15 maja 2010, 18:28
autor: Illuminati75
: 16 maja 2010, 14:24
autor: piter
a wiec dzis sprawdzilem czujnik ktory to zanajduje sie na obudowie wentylatora rzn zrobilem podmianke i lipa.w obudowie plastikowej wiatraczka nawiewu sprawdzilem ta opornice czy jak to tam sie zwie co ma dwie sprezynki i nie sa przepalone.nie wiem co kminic dalej?czy ktorys bezpiecznik przy akumulatorze odpowiada za prace nawiewu pow w kabinie?dodam ze nawet nie swieci sie podswietlenie panelu nawiewu i tej zielonej kontrolki co klime sie wlacza
: 16 maja 2010, 17:36
autor: Jamszoł
piter, czytałeś mój temat ?
Jak dałeś na "krótko" napięcie na opornice - to wiatrak ruszył ?
Czy tego nie sprawdzałeś - przecież nie podjadę do Ciebie , żeby sprawdzić
Działaj - czytaj dokładnie mój temat
Linka masz wyżej
: 16 maja 2010, 20:28
autor: piter
Jamszoł pisze:piter, czytałeś mój temat ?
Jak dałeś na "krótko" napięcie na opornice - to wiatrak ruszył ?
Czy tego nie sprawdzałeś - przecież nie podjadę do Ciebie , żeby sprawdzić
Działaj - czytaj dokładnie mój temat
Linka masz wyżej
pewnie ze czytalem Twoj temat i zrobilem w ten sposob ze nie robilem nic na krotko tylko wyjolem stara opornice i wsadzilem druga i nic.ale wesz co chyba doszedlem co to jest takiego.najprawdopodobniej skrzynka bezpiecznikow bo jak wypiolem wtyczke obok przekaznikow to bylo w jednym miejscu przypalone tak okopcone.wyjme ja i przelutuje teraz pleas o pomoc jak sie naprawia takie zimne luty i te cale przelutowanie?czy moze zamowic druga skrzynke z identycznego auta jak moje?
: 16 maja 2010, 20:36
autor: andkar
: 16 maja 2010, 20:44
autor: Jamszoł
piter pisze:jak sie naprawia takie zimne luty
Każdy lut poprawiasz - przelutowujesz - rozgrzewasz stary lut , jak jest go mało - dokładasz nieco cyny
: 16 maja 2010, 21:26
autor: Illuminati75
Jamszoł pisze:piter pisze:jak sie naprawia takie zimne luty
Każdy lut poprawiasz - przelutowujesz - rozgrzewasz stary lut , jak jest go mało - dokładasz nieco cyny
Nie tylko - jest to stop lutowniczy i choćby nie wiem co - kalafonia! Lut, czyli stop, w czasie grzanie - musi błyszczeć, nie być matowy!
Ważna uwaga by nie dopuszczać do zimnych lutów. Lutując lutownicą transformatorową najpierw odciągasz lutownicę od miejsca lutowania, a następnie puszczasz "spust".
Mały poradnik lutowania...

: 16 maja 2010, 23:05
autor: piter
dzieki za porady jutro przystapie do naprawy i napisze jak poszlo
[ Dodano: Pon 17 Maj, 2010 ]
a wiec dzis postanowilem zamowic identyczna skrzynke bezpiecznikow taka jak w moim esie te same parametry itp za 40 zl (sprawna) natomiast ta moja stara skrzynke jak bede miec wiecej czasu to ja na spokojnie przelutuje i bede miec zapas
