Witam mam 4 letni gaz firmy LOVTEC i mam pare problemów i pytań.
1) Od jakiegos czasu gdy zatankuje i jezdze na gazie czyli przez 99% urzytkowania lampka odpowiadająca za gaz (zielona) mruga zamiast swiecic cały czas. Miałem jedną przygode na CPN-ie jak chciałem zatankowac a pracownik mi mowi ze butla jest pełna a ja na to ze nie mozliwe i włozył jeszcze raz i jakos poszło (moim zdaniem to wygladało jak by sie zapowietrzył.
2) Nie mam pojecia gdzie moge sprawdzic ile mam gazu w butli. Na przycisku mam aby (dotykowy przycisk) i lapmke pozakująca kolorami czy jest na gazie, benzynie, gazie/benzynie
a butke mam w kole i nigdzie tam jak widziałem nie ma licznika.
3)Czasem kolo 1ki -2ki szarpie mi lekko i tak samo rzadko ale rwie lekko przy płynnej jezdzie.
Problem z gazem (kontrolki, szarpanie)
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
odkręć to kółkjo/zaslepke taką dużą na środku butli - na na śruby najczęściej do odkręcania palcami i w większości wypadków jest zegar- tak wewnątrzPowerTrax pisze:a butke mam w kole i nigdzie tam jak widziałem nie ma licznika.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Powinna na nim byś śruba do regulacji kręć i patrz jak się zachowuje strzałka. A najlepiej jak masz kontrolkę rezerwy to wyjeździj gaz do zera zalej za 2dychy i kręć aż do momentu aż trafisz na miejsce w którym kontrolka akurat będzie się zapalać-myślę że 20zł czyli koło 9l na rezerwę gazu wystarczy
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Dzieki wielkie zaraz idę podłubać a jeszcze zapytam taką rzecz bo miałem raz tak ze gaz mi i strasznie jechał to w parowniku cos mu podkreciłem takim pokretłem z zabkami (srednica koło: 1cm) i teraz jje mi duzo gazu bo za 20 zł przejechałem 75km czyli koło 12/100km. Jak mam przekrecic to pokrętełko zeby jak najmniej zjadło?
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
12l gazu w cyklu miejskim to nie jest źle, moje 1.6 16V w mieszanym przy czym 75%trasy pije 11 więc jest dobrze ale możesz mu odrobinę tym samym pokrętłem zmniejszyć dawke gazu kręcąc CHYBA w prawo ale jeśli nie czuć za mocno gazu gdy silnik pracuje to dawka nie jest zbyt duża i pewnie bym tak zostawił
Choć najlepszym wyjściem było by pojechać do specjalisty, regulacja nie jest dużym wydatkiem
[ Dodano: Nie 14 Mar, 2010 ]
Choć najlepszym wyjściem było by pojechać do specjalisty, regulacja nie jest dużym wydatkiem
[ Dodano: Nie 14 Mar, 2010 ]
nie szkoda Ci zaworów??PowerTrax pisze:zeby jak najmniej zjadło?
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie