Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

Moderator: Moderatorzy

SpecMan

Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

Post autor: SpecMan » 16 mar 2005, 11:04

Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie po dłuuugiej przerwie.
Ja z dwoma rzeczami.
Pierwsza radosna to że gośc od blacharki i lakiernictwa kończy dopieszczac mojego ukochanego Essiego, nie mialem go 3 tygodnie ale bylo warto, mam nowe wstawki korka wlewu paliwa, ranty błotników tylnych, nowe progi, zrobiona podłogę. Facet siedzial i za prawie darmoche (800zł z malowaniem) wyciął rdzę, potem pocioł wstawki wstawił i zakleił cyną, potem wrównał, zabezpieczył antykorozyjnie, wyszpachlował i bedzie malował.
Najwazniejsze jest to ze oprócz łączenia punktowego gośc mi wszystko zacynował czyli nie trzeba było tyle szpachli to raz a dwa to to ze cyna nie gnije i łatwo się ja szlifuje. Ale to robią tylko koneserzy bo to żmudna i pracochłonna robota (facet siedział przy moim ponad 50godzin tylko cynując), teraz odbieram maszyne, potem na specjalnym urządzeniu produkcji tez tego goscia przewarcam auto na bok (taka kołyska) i konserwuje cała podłogę od A do Z, mysle ze na 2-3 lata bede mial w miare spokój chyba ze gdzies indziej wyskoczy rdza ale to jest nie do przewidzenia, niestety. Wiec to jest dobra nowina.
Zła to taka ze zawiozłem auto sprawne a tu bęc i nie chce palić u goscia w warsztacie.
Co jest grane, napewno nie rusza pompa po włączeniu zapłonu i teraz nie wiem czy to przekaznik a jesli to jak wyglada i gdzie jest, czy moze bezpiecznik i to ktory. A czy jest mozliwe zeby pompa padła, a jesli tak to chociaz powinien zadziałac przekaznik?
W kazdym badz razie nie wiem co jest grane, prosze o pomoc.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Wojtek

ORION

Post autor: ORION » 16 mar 2005, 11:59

Miałem identyczny problem po blacharce. Problem jest z uderzeniowym czujnikiem odciecia zasilania pompy paliwowej. Masz go po stronie kierowcy w dolnej czesci przedniego słupka. Trzeba go wcisnąć albo gość go może odkręcił i leży na boku a on działa tylko w pionie. Widze że robiłeś to co ja pare miesiecy temu u mnie narazie wszystko ok rdzy nie widać.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2005, 12:55 przez ORION, łącznie zmieniany 1 raz.

Maniurka78

Post autor: Maniurka78 » 16 mar 2005, 12:48

Również miałem taki problemik po tej kołysce i tak jak pisał Orion winowajcą był ten włącznik uderzeniowy.

Grzegorz

Post autor: Grzegorz » 17 mar 2005, 16:16

Tak, bez paniki to tylko wyłącznik wstrząsowy. Wciśnie sie go i będzie OK.

SpecMan

Post autor: SpecMan » 17 mar 2005, 17:28

Tak własnie bez paniki.Faktycznie to był ten cholerny wyłącznik, bardzo dziekuje za info.
W sumie to mi bardzo ulzyło, po nocach spac nie moglem ale jest juz dobrze. Dziekuje raz jeszcze i serdecznie Pozdrawiam. Wojtek

Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford » 17 mar 2005, 19:31

A swoją drogą to dobrze, że coś takiego jak wyłącznik jest w naszych Esiach.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT

tomi

Post autor: tomi » 19 mar 2005, 12:10

Takie niby głupstwo a ile człowiek się nadenerwuje. Pewnie nie jeden mechanik by tak szybko na to nie wpadł :roll: . Dobrze że jest to forum :lol:

Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 2668
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

Post autor: Mateklobez » 13 sie 2019, 22:09

Odświeżam, żeby nowego tematu nie zakładać ;)
Do jakiego auta to blenda?
95ABF423A40ABW
Obrazek
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
http://motospamerzy.pl

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20595
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

Post autor: WieSiu » 14 sie 2019, 10:10

Orion pod nazwą escort?
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 2668
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

Post autor: Mateklobez » 14 sie 2019, 11:31

A, no tak, zapomniałem o Orionie :D
Tak a propos, listwa w której jest zamek klapy jest na rynku wtórnym niedostępna, jedynie w komplecie z klapą... Muszę znów szroty poodwiedzać.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
http://motospamerzy.pl

ODPOWIEDZ