Strona 1 z 1

Jak sprawdzic odmę i ew.wymienić??

: 19 gru 2009, 20:16
autor: roquo
Witam.
Mam escorta 1.4 efi 95r.Wariują mi obroty,nie trzyma przy podłączonym przepływomierzu jak się zagrzeje to muli i szarpie,przy odłączonym jako tako trzyma na 1300 obr.tylko że spalanie ok.15l.
Wymieniałem świece,przewody,filtry,przepływomierz ,byłem w boshu na badaniu komputera i nic.......Czytałem że może być to odma,moje pytaie jest takie:
-czy odma to ta puszka z napisem ford w górnym rogu po lewej stronie samochodu patrząc od przodu
-jak ją sprawdzić,czytałem że należy odłączyć i zaślepić jakieś rurki ale które??
-zawór przewietrzenia skrzyni korbowej znajduje się w tej puszcze
-jaki orienacyjny jest koszt takowej naprawy??

Szukałem na forum i w google ale nic odpowiedniego nie znalazłem,mam nadzieję ze mi pomozecie bo już nie mam sił do tego auta..

: 27 gru 2009, 20:49
autor: WieSiu
pomocy dla kolegi jak ktos wie jak !!!

: 27 gru 2009, 23:32
autor: bodzio82
roquo, sprawdz czy regulator cisnienia nie leje benzyną, moze przepona poszla i przelewa do kolektora ,wtedy bedzie wariowal na obrotach .
Sprawdzasz w ten sposob ze sciagasz z regulatora na listwie benzynowej taki przewod cienki ktory idzie w kolektor ,jak regulator przepuszcza paliwo to beda dziac sie takie chece.Oczywiscie nie ma pewnosci ze przyczyna jest regulator paliwa ale zawsze mozna sprawdzic .Co do odmy to raczej bardziej mozna postawic na zasyfiona przepustnice moze poprostu wyczysc przepustnice powietrza jakims preparatem i zobacz czy sie cos zmieni


O znalazlem masz tu cos do przeczytania o twoich problemachhttp://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... tart%3D100 [/code]

: 28 gru 2009, 08:38
autor: cidzej
a wtryski koledze nie "leją" ?? odłączaj pokolei wtryskiwacze i sprawdzaj czy jest roznica w pracy silnika - powinien przestac pracowac na ten gar, na ktorym odlaczyles wtryskiwacz - jesli mimo wszystko pracuje bez roznicy to prawdopodobnie wtryskiwacz leje paliwo

: 17 sty 2010, 12:15
autor: roquo
Długo nie zaglądałem,ale problemu nie rozwiązałem,co do regulatora ciśnienia paliwa to nie zabardzo rozumiem,mam odłączyć od kolektora i patrzeć czy jest reakcja?jak nie będzie znaczy się że jest zepsuty?
Co do wtryskiwaczy to na każdym cylindrze jest reakcja,ciśnienie sprężania równe,więc to raczej nie to.
Przepustnica,zawór powietrza dodatkowego przeczyszczone,brak reakcji.
Stawiał bym raczej na regulator ciśnienia paliwa lub ten zawór odmy.
Sprawdzę i dam znać.