Lifty/siłowniki maski ?

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

BogdanROX

Lifty/siłowniki maski ?

Post autor: BogdanROX »

Witam

Z okazji gwiazdki myślę o jakimś drobiazgu dla swojego autka i trafiłem na takie lifty maski:
http://www.allegro.pl/item837405560_chr ... lifty.html
http://moto.allegro.pl/item832839802_fo ... y_jom.html

Jest jakaś różnica między "JOM" a "INXX" czy to jedna firma ? Co sądzicie o tych siłownikach i ich jakości ?

Niestety w wyszukiwarce nie znalazłem tematu, gdzie mogłem uzyskać odpowiedź na te pytania, albo takowego nie zauważyłem.
Albercik

Post autor: Albercik »

Chyba mam dajevu, ale dam się pochlastać, źe tego posta już czytałem... :mrgreen:

INXX'y miałem w Marei, a wcześniej w Bravo i połowa Bravo Brava Team Polska takie ma. Teoretycznie między Jom, a INXX nie ma róźnicy i niby to ta sama fabryka, ale przy jomach po dwóch tygodniach potrafi maska na głowę spadać...
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Ja mam INXX i instrukcja montażu jest do niczego, będę musiał je zamontować odwrotnie. Oto jak należy zamontowac te siłowniki:
Załączniki
ed76e0fb85634b2a.jpg
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

z tego co czytalem komentarze innych posiadaczy escorta, to silowniki INXX sa dosc slabe i trzeba koniecznie zamontowac dwa, a wystarczy kupic siowniki z klapy bagaznikia i juz jeden ogarnia sprawe bezproblemowo ;)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23278
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

radekbox, wg mnie lepsze 2 niż 1 mocny,za dużą siłą będzie punktowo i nie jestem przekonany czy czegoś nie pokrzywi z czasem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2785
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

ja mam INxx i dzaiłają do dziś. A montaż tak jak na fotce Bartka. Trzeba porzeźbić trochu,
Escort Cabrio RS
BogdanROX

Post autor: BogdanROX »

Arcadio pisze:ja mam INxx i dzaiłają do dziś. A montaż tak jak na fotce Bartka. Trzeba porzeźbić trochu,
Dokładnie, z instrukcji nie da się tego zamontować normalnie :D
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

WieSiu pisze:radekbox, wg mnie lepsze 2 niż 1 mocny,za dużą siłą będzie punktowo i nie jestem przekonany czy czegoś nie pokrzywi z czasem
wiesz, napisalem ze juz jeden utrzymuje, ale pewnie, ze zamontowac dwa i spokoj ;)
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

A ja mam od corsy ,zwykłe siłowniki z tylnej klampy(mysle ze od innego auta tez by dały rade),miałem te sopsyinoxy czy jak je tam zwał i wywaliłem .Nie pasowały mi ze wzgledy na ich delikatnosc,teraz mam te co mam ,pomaluje i beda wygladały git.

I niech ktos sprubóje opuscic maske do połowy na ty inox-ach by stała w miejscu no no i co zamyka sie a u mnie nie ,hehe i znowu jestem inny bo mam inaczej.
:mikolaj:
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2785
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

iglaxr3i pisze:niech ktos sprubóje opuscic maske do połowy na ty inox-ach by stała w miejscu no no i co zamyka sie a u mnie nie
Załączniki
113.JPG
Escort Cabrio RS
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

to nie jest połowa próbuj dalej,ale jest ładnie
:mikolaj:
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

iglaxr3i pisze:hehe i znowu jestem inny bo mam inaczej.
juz pare osob ma taki patent,a ja bede mial juz jutro :mrgreen:
BogdanROX

Post autor: BogdanROX »

iglaxr3i pisze: I niech ktos sprubóje opuscic maske do połowy na ty inox-ach by stała w miejscu no no i co zamyka sie a u mnie nie ,hehe i znowu jestem inny bo mam inaczej.
Przyznam ci rację, nie idzie opuścić na nich tak fajnie maski jak by się chciało, od razu opada na maxa :(
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

zalozylem silowniki z klapy escorta do maski i powiem tyle.
nic z tego.
1. silowniki z klapy z escorta sa za silne i predzej zlozymy klape na pol niz zamkniemy maske :mrgreen: (przynajamniej w mk7)
2. wersja z jednym silownikiem tez nie ma sensu, tak, jak wspomial WieSiu, za duzo sila na jeden punkt i po prostu szkoda maski (ale zamknac sie juz da)

moze, inni, co motowali silowniki mieli je juz w nienajlepszym stanie, bo u mnie dwa komplety, jedne zakupione, drugie podmienione z mojej klapy i efekt ten sam.

na dniach bede mial do dyspozycji xsare z oryginalnymi silownikami maski, takze sie podmieni na chwilke i sie zobaczy :smile:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ja próbowałem różne i siłowniki o mocy ponad 120 N s zbyt mocne - maske złożymy w pół a siłownik nie puści :mrgreen:
Muszą byc poniżej 100 N

Od tylnej klapy - od kombi - siłowniki mają 470 N
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ