1.8 Zetec 115PS RKC przepustnica + przepływomierz
Moderator: Moderatorzy
1.8 Zetec 115PS RKC przepustnica + przepływomierz
Witam, czytam już trochę na temat tych wszystkich prostych sposobów na podniesienie mocy.
Chciałbym prosić o potwierdzenie lub zaprzeczenie tego co wiem lub nie wiem:)
1. przepustnica z Mondeo MK2 2.0 16v pasuje p&p i jest większa od seryjnej z RKC
2. przepływomierz lub sama obudowa z Monde MK1 i/lub 2? Oczywiście silnik 2.0 16v
3. Po wymianie przepustnicy i obudowy przepływomierza nie trzeba nic stroić, teoretycznie powinno być lepiej? W praktyce sprawdziłbym to na hamowni.
Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie tego co napisałem. Każda informacja na temat dodatkowych modyfikacji 1.8 RKC mile widziana:)
Pozdrawiam.
Chciałbym prosić o potwierdzenie lub zaprzeczenie tego co wiem lub nie wiem:)
1. przepustnica z Mondeo MK2 2.0 16v pasuje p&p i jest większa od seryjnej z RKC
2. przepływomierz lub sama obudowa z Monde MK1 i/lub 2? Oczywiście silnik 2.0 16v
3. Po wymianie przepustnicy i obudowy przepływomierza nie trzeba nic stroić, teoretycznie powinno być lepiej? W praktyce sprawdziłbym to na hamowni.
Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie tego co napisałem. Każda informacja na temat dodatkowych modyfikacji 1.8 RKC mile widziana:)
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2009, 21:49 przez bobson, łącznie zmieniany 1 raz.
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
tu masz wszystko o podniesienu mocy http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7004
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
z przeplywomierzem nie musisz nic robic bo masz od mondeo mk1 w wersji od 1,6 do 2,0 w mondeo. jesli bys chcial zmienic na mk2 to musial bys zmienic przeplywke oraz wiazke kabli do przeplywki w ktorej jest wtyczka zaokroglona od mk2 a nie tak jak mk1 prostokatna.a takze zmienic czujnik temp silnika bo wtyczka tez jest inna niz w esie .zmienic tez kompa,listwe wtryskowa .a co do przepustnicy to do konca nie wiem.wiem ze w mondeo mk1 2,0 benzyna jest in nej konstrukcji(podobnej lecz nie tej samej. a tak wogole to zostaw tego bolida w spokoju daj mu zyc tak jak go stworca stworzyl (oryginal forever:))chcesz emocji kup sobie rakiete.pozdro
piter
Poczytałem trochę po forach...
1. Przepustnica 1.8 130/Mondeo 2.0 55mm
2. Ciągle nie wiem jak jest z tą obudowa przepływomierza, moja jest na pewno w środku zwężona, w mondeo mk1 2.0 jest bez zwężki podobno?
3. Jak wymienię przepustnice i/lub obudowę przepływki włożyłbym jeszcze wałki. Tylko które? Te z 130PS czy może Monde 2.0 zetec silvertop?
4. Komp seryjny. Takie zmiany powinny zmienić ogólnie silnik RKC na 130PS pomijając natrysk oleju...
Ktoś może coś poradzić, potwierdzić? Ktoś tak bawił się z silnikiem 1.8 115?
Z góry dziękuje za poważne porady.
1. Przepustnica 1.8 130/Mondeo 2.0 55mm
2. Ciągle nie wiem jak jest z tą obudowa przepływomierza, moja jest na pewno w środku zwężona, w mondeo mk1 2.0 jest bez zwężki podobno?
3. Jak wymienię przepustnice i/lub obudowę przepływki włożyłbym jeszcze wałki. Tylko które? Te z 130PS czy może Monde 2.0 zetec silvertop?
4. Komp seryjny. Takie zmiany powinny zmienić ogólnie silnik RKC na 130PS pomijając natrysk oleju...
Ktoś może coś poradzić, potwierdzić? Ktoś tak bawił się z silnikiem 1.8 115?
Z góry dziękuje za poważne porady.
Mondeo MK3 2.2 TDCI
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB
masz tak samo jak jak mondeo bo twoj przeplywomierz jest z mondeo mk1 i mk2 (sorki za pomylke n wczesniej napisalem ze przeplywke masz tylko i wylacznie od mk 1 a tez pasuje do mk2) masz zapewne numery na przeplywce 93-BB-12B579-BA AFH-60-02A to sa numery przeplywki mondeo.a co do zwezki czyli scianki z dziurka w srodku to bez sensu sie tylko naszukasz bo masz mondeo przeplywke .bobson pisze:2. Ciągle nie wiem jak jest z tą obudowa przepływomierza, moja jest na pewno w środku zwężona, w mondeo mk1 2.0 jest bez zwężki podobno?
piter
w mondeo zetec masz tez obudowe ze zwezka czyli ze scianka w ktorej jest dziura na dwa przwody(druciki) . w mondeo st 170 jest inny przeplywomierz ale on jest pod 170 KM a u ciebie ten co masz to w zupelnosci styka jak chcesz go podkrecic na 136KM .i raczej zmiana obudowy nic ci tu nie da poniewaz jest i tak w srodku tak oplywowa scianka ze te powietrze ktore zasysa ci to spokojnie prze niego leci i raczej nie poprawi to jakis super efektow. ta cala wymiana
piter