Uszczelka pod głowicą

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Kolego najpierw zauważ że problem tyczy się diesla a nie benzyny,a wiadomo że to coś zupełnie innego. A pojawiło Ci się to jak nastały niższe temperatury i większą wilgotność powietrza,jeśli tak,tzn że to normalne w aucie benzynowym. Wydziela się wtedy para wodna.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

prawda, ale temat odnosi sie kopcenia.
czyli nie ma sie czym martwi ze troszke dymi czasem na wolnych?
Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

A może uszczelka,lub uszczelniacze zaworowe ?
dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku »

Jamszoł pisze:Jeśli słychać cykanie i w tedy idzie na biało - to nie domyka się zawór :razz:
Sprawdź na którym cylindrze i będziesz wiedział , który jest do roboty (sprawdzić ciśnienie na tlokach) - zawór wydechowy .
Nie domyka i nie do końca spalona mieszanka paliwowo-powietrzna idzie w wydech.
Teraz mi się przypomniało że mechanior faktycznie coś mówił o regulacji zaworów. Możliwe więc że u mnie było to co mówił Jamszoł.
ODPOWIEDZ