zmiana koloru escorta

Moderator: Moderatorzy

pd

zmiana koloru escorta

Post autor: pd »

witam, przymierzam się do zmiany koloru escorta z ciemnej śliwki (afuj) na czarny metalik...
jaki to może być koszt oraz do kogo na terenie Łodzi polecacie się zgłosić?
macie sprawdzonych lakierników?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

kolega Tigerbart teraz zmienia kolor
Tigerbart pisze:malowanie całości auta + dodatki (np. lampy czy daszek) - szacowany koszt 4000zł
poczytaj sobie jego temat w naszych autach to będziesz miął więcej szczegółów

a tu kolega Kacper podaje stronke gdzie sam robi fure http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... &start=180
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Lakierowanie całości w moim przypadku - polakierowanie lakierem wg kodu na tabliczce znamionowej (zwykły, nie metalic) ok. 7000zł ze zrobieniem blacharki (wszystkie drzwi, maska, błotniki, klapa, podłużnice, itp). Z tym, że to jest warsztat na poziomie ASO - wykonywali naprawy gwarancyjne Opla.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Ja dodam ze swojej strony że można znaleźć lakierników, którzy robią takie rzeczy poza firmą w której pracują, ot, takie fuchy... Ceny są oczywiście niższe niż te "warsztatowe". Miałem znajomego któremu całe auto malował taki właśnie fachman za niespełna 2000. W tej cenie było wszystko związane z lakierowaniem (przygotowanie auta do malowania, lakierowanie, polerka itp) całość trwała 1,5 tygodnia i było to nieźle zrobione. Takich okazji jest trochę tylko przestrzegam przed łapaniem ich "bo tanio". Szukajcie kogoś sprawdzonego/poleconego przez znajomych i najlepiej zerknijcie na jakąś jego pracę czy jakość wam odpowiada!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Mi proponowali w garażu - mechanik/blacharz - 700zł za całe auto.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

KacpeR pisze:Mi proponowali w garażu - mechanik/blacharz - 700zł za całe auto.
No właśnie, i wcale to nie musi tragicznie wyglądać, choć nie przeczę że może. Trzeba po prostu sprawdzić taką okazję żeby nie okazała się "okazją" ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Falconx

Post autor: Falconx »

lakier bezbarwny 3l ( z utwardzaczem wyjdzie razem 4,5 l ) 300 zł
baza ( zmiana koloru , linia tanich lakierów ) 4l - 800 zł
filer ( podkład wypełniająco -gruntujacy ) 3l 200 zł
papiery scierne , taśmy itp. 200 zł
To takie wstępne wyliczenie ( lakieruje już jakieś 10 lat ) - powiedzcie mi jak można polakierować cały samochód za 1000 zł , skoro koszt materiałów jest większy ???
Pewnie można , tylko jakimi materiałami ??
Za takie coś biore od 3-5 tyś + koszt blach itp. drobiazgów , czas jakieś 3-4 tyg. ponieważ pracuje i robie to po godzinach .
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

A cabrio za ile byś maznal ? Całego oczywiście ale tylko robota na 100% mnie interesuje,więc malowanie po zdemontowaniu wszystkiego (było by wszystko wyciągnięte). Cabrio wiadomo to mniej roboty,bo odpada paly dach że słupkami.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zerknijcie gdzie kolega Falconx mieszka i wszystko bedzie wiadomo skad takie ceny. tutaj nawet "garażowi" majsterkowicze sobie życzą jak dobry warsztat w innej części kraju ...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
mikruss

Post autor: mikruss »

Falconx ja mam tylko pytanie - po kiego kkija 8-9 litrow farby jak innym potrzeba max 3-4 na auto :cool:
Falconx

Post autor: Falconx »

mikruss pisze:Falconx ja mam tylko pytanie - po kiego kkija 8-9 litrow farby jak innym potrzeba max 3-4 na auto :cool:
Lakier metalizowany jest 2 warstwowy i dlatego kładzie sie 3 warstwy bazy ( czasami i wiecej jak lakier ma dużo perły w sobie i słabo kryje )i 2 bezbarwnego .
Ja podalem ceny mniej wiecej materiałów do tego dochodzi koszt robocizny .
Ceny lakierów różnia się w zależności jakiej firmy materiałow używasz . W jednej firmie masz w danym kolorze np 3 odcienie a w innej z tego samego kodu koloru wychodzi np 7 odcieni i łatwiej jest dobrac odcień i nie ma różnicy w kolorze .
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

może ktoś mi poradzi co zrobić z błotnikiem w lodówce? prawy błotnik był malowany i to że kolor nie pasuje (biały ale inny biały niż reszta auta :d) to pikuś tylko chodzi o to że jakoś źle położony jest i chwyta wszyskie brudy :/ już pastowałem i polerowałem i nadal "wciąga" brud. przy każdym myciu muszę dokładniej ten błotnik myć i polerować. po 2 miesiącach bez polerowania ten błotnik jest szary :/
można czymś malnąć czy trzeba oddać do lakiernika?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Falconx

Post autor: Falconx »

Jak chcesz mieć spokój to oddaj do lakiernika
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

a jeżeli mam dostęp do pistoletu i kompresora to samemu nic nie moge zrobić żeby to miało ręce i nogi? nie oczekuje że będzie to jak z salonu ale żeby chociaż tak nie brudziło się.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

kupiec pisze:już pastowałem i polerowałem
Napisz jak to robiłeś ?
Po kolei .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ