Gdy jest zimny to gaśnie.... =/
Moderator: Moderatorzy
Gdy jest zimny to gaśnie.... =/
Witam!
Może ktoś z was wie czemu tak jest... odpalę bez problemu i po chwili się przełączy na gaz w miejscu chodzi (normalnie) trzyma 1200 obr/min,ale gdy podjeżdżam na luzie wtedy obroty automatycznie spadają i gasnie... ;( jest to może wina filtra od gazu? bo się tym nie bawiłem....
Może ktoś z was wie czemu tak jest... odpalę bez problemu i po chwili się przełączy na gaz w miejscu chodzi (normalnie) trzyma 1200 obr/min,ale gdy podjeżdżam na luzie wtedy obroty automatycznie spadają i gasnie... ;( jest to może wina filtra od gazu? bo się tym nie bawiłem....
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Przeczytaj choć by tutaj - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7530
Oprócz tego tematu - pokrewnych jest sporo.
Sprawdzałeś czy to samo jest na benie ?
Oprócz tego tematu - pokrewnych jest sporo.
Sprawdzałeś czy to samo jest na benie ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no to życze w takim razie długiej eksploatacji silnika w takich warunkach ...hunter147 pisze:przynajmniej przez minute po odpaleniu jeżdżę na benzynie po czym przełączam na gaz
LUDZIE OCKNIJCIE SIE ! CO WY NAJLEPSZEGO ROBICIE ?! czy waszym jedynym celem jest oszczednosc za wszelka cene ? naprawde te 2-3 kilometry na benzynie was z kasy nie odra a remont silnika to jest duuuuuzo wiekszy wydatek
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
dokóładnie jak pisze jamszoł. On ma zawsze rację bo wszystki silniki spalinowe które powstały na przełomie 1961-2009 sa jego pomysłu. On wie najlepiej
Ps. U mnie też jak się nie nagrzeje silnik i od razu na gaz przerzuci to gaśnie na dojeździe, potem trzeba długo hechłac. Jak troche pochodzi i sie rozgrzeje to problemu niema. Normalka przy gazie
Ps. U mnie też jak się nie nagrzeje silnik i od razu na gaz przerzuci to gaśnie na dojeździe, potem trzeba długo hechłac. Jak troche pochodzi i sie rozgrzeje to problemu niema. Normalka przy gazie
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie prawda ja je tylko poprawiam po fabrycebogdanatorx pisze:wszystki silniki spalinowe które powstały na przełomie 1961-2009 sa jego pomysłu. On wie najlepiej
Parownik odbiera ciepło z otoczenia - na tej samej zasadzie pracuje klima a przy reduktorach w migomatach jest elektryczna grzałka zapobiegająca zamarzaniu reduktora.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]