Gdy jest zimny to gaśnie.... =/

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
hunter147

Gdy jest zimny to gaśnie.... =/

Post autor: hunter147 »

Witam!
Może ktoś z was wie czemu tak jest... odpalę bez problemu i po chwili się przełączy na gaz w miejscu chodzi (normalnie) trzyma 1200 obr/min,ale gdy podjeżdżam na luzie wtedy obroty automatycznie spadają i gasnie... ;( jest to może wina filtra od gazu? bo się tym nie bawiłem....
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Przeczytaj choć by tutaj - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7530
Oprócz tego tematu - pokrewnych jest sporo.
Sprawdzałeś czy to samo jest na benie ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
hunter147

Post autor: hunter147 »

właśnie na benzynie nie zgasł ani raz... dlatego przynajmniej przez minute po odpaleniu jeżdżę na benzynie po czym przełączam na gaz... i wtedy jest w porządku ;)
Awatar użytkownika
Mrowa
Posty: 877
Rejestracja: 12 paź 2008, 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mrowa »

moze poprostu za slabo go rozgrzewasz zanim przelaczysz na gaz ?
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

hunter147 pisze:przynajmniej przez minute po odpaleniu jeżdżę na benzynie po czym przełączam na gaz
no to życze w takim razie długiej eksploatacji silnika w takich warunkach ... :D

LUDZIE OCKNIJCIE SIE ! CO WY NAJLEPSZEGO ROBICIE ?! czy waszym jedynym celem jest oszczednosc za wszelka cene ? naprawde te 2-3 kilometry na benzynie was z kasy nie odra a remont silnika to jest duuuuuzo wiekszy wydatek
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie na darmo zrobili przy sekwencji przełączanie z beny na LPG przy 36 stopniach.hunter147, parownik Ci zamarza i silnik staje.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
bogdanatorx

Post autor: bogdanatorx »

dokóładnie jak pisze jamszoł. On ma zawsze rację bo wszystki silniki spalinowe które powstały na przełomie 1961-2009 sa jego pomysłu. On wie najlepiej :mrgreen:


Ps. U mnie też jak się nie nagrzeje silnik i od razu na gaz przerzuci to gaśnie na dojeździe, potem trzeba długo hechłac. Jak troche pochodzi i sie rozgrzeje to problemu niema. Normalka przy gazie :)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

bogdanatorx pisze:wszystki silniki spalinowe które powstały na przełomie 1961-2009 sa jego pomysłu. On wie najlepiej :mrgreen:
Nie prawda :mrgreen: ja je tylko poprawiam po fabryce :razz:
Parownik odbiera ciepło z otoczenia - na tej samej zasadzie pracuje klima a przy reduktorach w migomatach jest elektryczna grzałka zapobiegająca zamarzaniu reduktora.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ