Interfejs diagnostyczny do forda
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
i te wszystkie wskazniki beda dzialac w niektorych Escortach ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Tak, ale tylko tech Escort / Mondeiich / ... jeżeli odpowiednie złącze diagnostyczne (co pozwoli na rozpoznanie PC).
Wszystkie silnik Zetec powinna działać. Nigdy nie byłem Zetec spełnione, którzy nie chcieli iść. Począwszy od 1992 roku.
2.9 24V Cosworth powinny zawsze działa. (Dołączyłem jako Cosw. Jeste z EEC IV, oraz z EEC V)
Nie można zdiagnozować RS2000 (starszej wersji urządzenia, bez diagnozy EEC IV) i starszych wersji 1.4 CVH.
Od około 1996 r. może być rozpoznany i 1.4 CVH.
Wszystkie silnik Zetec powinna działać. Nigdy nie byłem Zetec spełnione, którzy nie chcieli iść. Począwszy od 1992 roku.
2.9 24V Cosworth powinny zawsze działa. (Dołączyłem jako Cosw. Jeste z EEC IV, oraz z EEC V)
Nie można zdiagnozować RS2000 (starszej wersji urządzenia, bez diagnozy EEC IV) i starszych wersji 1.4 CVH.
Od około 1996 r. może być rozpoznany i 1.4 CVH.
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
2.9 24V Cosworth dziala na interfejscie OBDII. rocznik 1995 (produkcja 1994)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
dzialaja kody bledow, czyta na zywo ze wszystkich czujnikow i to by bylo na tyle a jak sprawdzac kody bledow ABS/TCS? jak kodowac nowe kluczyki przez interfejs ? (bo wiem ze taka opcja istnieje)Tomin pisze:ale protokół OBDII obsługuje tylko w bardzo ograniczonym zakresie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Witam!
Podłącze się do tematu, ponieważ od dłuższego czasu próbuję uzyskać informacje na temat podłączenia Essa na ropę do laptopa.
Mój pojazd to Ess 1.8TD z 1998 roku wersja Ghia. Na podstawie opisu wtyków Tomina stwierdzam, że w swojej furze mam EECV ponieważ mam piny 2 i 10 plus dodatkowe na zasilanie itp.
Zatem moje pytanie: czy jestem w stanie jakkolwiek podłączyć mojego ropniaka do kompa i w ten sposób go diagnozować?
pozdrawiam!
Podłącze się do tematu, ponieważ od dłuższego czasu próbuję uzyskać informacje na temat podłączenia Essa na ropę do laptopa.
Mój pojazd to Ess 1.8TD z 1998 roku wersja Ghia. Na podstawie opisu wtyków Tomina stwierdzam, że w swojej furze mam EECV ponieważ mam piny 2 i 10 plus dodatkowe na zasilanie itp.
Zatem moje pytanie: czy jestem w stanie jakkolwiek podłączyć mojego ropniaka do kompa i w ten sposób go diagnozować?
pozdrawiam!
Hi,
TD engines uses some derivate of EEC V unit and it uses pins 2/10 (Ford J1850 PWM).
You can connect 1.8 TD with my cable.
Of corse, you can read trouble codes,
but in those diesels there are no many informations, because there are no many sensors and actuators. I think there are some temperature sensors, TPS, ...
(Your car does not support OBDII protocol, so you can NOT use cables like ELM327.)
TD engines uses some derivate of EEC V unit and it uses pins 2/10 (Ford J1850 PWM).
You can connect 1.8 TD with my cable.
Of corse, you can read trouble codes,
but in those diesels there are no many informations, because there are no many sensors and actuators. I think there are some temperature sensors, TPS, ...
(Your car does not support OBDII protocol, so you can NOT use cables like ELM327.)
Witaj Tomin. Rozumiem, że jeśli mojego 1.8 RKC z 01/1997 odczytuje VCM Rotunda to i odczyta go w pełni Twój soft?
Czy dzięki Twojemu interfejsowi jest możliwość przeprogramowania komputera? Są lub będą jakieś zaawansowane opcje jak mapy komputera, hamownia, pomiar 0-100 lub 1/4 mili itd?
Pozdrawiam.
Czy dzięki Twojemu interfejsowi jest możliwość przeprogramowania komputera? Są lub będą jakieś zaawansowane opcje jak mapy komputera, hamownia, pomiar 0-100 lub 1/4 mili itd?
Pozdrawiam.
Mondeo MK3 2.2 TDCI
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB
Hi,
I did not understand 100% (some chars corrupted and google translate is confused ).
My soft uses the same protocol like VCM, so it is possible to read all PIDs, ...
But software for VCM is much richer then mine in types of functions.
Function like reprogramming of ECU is NOT supported in ForDiag.
I did not understand 100% (some chars corrupted and google translate is confused ).
My soft uses the same protocol like VCM, so it is possible to read all PIDs, ...
But software for VCM is much richer then mine in types of functions.
Function like reprogramming of ECU is NOT supported in ForDiag.
Tak, interfejs już mamy. Sprawdza się bardzo fajnie.
Na chwilę obecną uczymy się oprogramowania i tego co do nas mówi.
U mnie siedzi WDS na EECIV i można posprawdzać naprawdę dużo. Trochę więcej funkcji ma EECV w Scoprio kolegi. EECV w Focusie pozwalał na jeszcze więcej.
Chętnych z okolicy możemy zdiagnozować. Odczyt kodów błędów, testy KOEO i KOER i w miarę możliwości usuwanie usterek.
Info PW.
Na chwilę obecną uczymy się oprogramowania i tego co do nas mówi.
U mnie siedzi WDS na EECIV i można posprawdzać naprawdę dużo. Trochę więcej funkcji ma EECV w Scoprio kolegi. EECV w Focusie pozwalał na jeszcze więcej.
Chętnych z okolicy możemy zdiagnozować. Odczyt kodów błędów, testy KOEO i KOER i w miarę możliwości usuwanie usterek.
Info PW.
Mondeo MK3 2.2 TDCI
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB