Strona 1 z 5
1.6i 90KM
: 26 paź 2009, 15:49
autor: Massi
Witam jestem tu nowy

niegdyś miałem escorta V 1.3

teraz przyszedł czas na IV i takie pytanie w silniku 1.6i 90KM zawory się reguluje czy nie?? bo jak jadę to takie cykanie słychać na ciepłym silniku.
: 26 paź 2009, 15:59
autor: Massi

i czy wtrysk też sie da jakoś wyregulować bo łyka ok 12l na 100.... tylko że mam felgi 15/195.. da sie coś z tym spalaniem zrobić?????? bo lata pięknie tylko nie wiem czy poprzedni właściciel coś grzebał czy tak tu poprostu jest.
[ Komentarz dodany przez: leszek: Pon 26 Paź, 2009 ]
KOLEGO !!!!
To ze jesteś "nowy" nie zwalnia Cię z przestrzegania regulaminu !!!
Edytuj posty !!Nie pisz jednego pod drugim bo bedzie ostrzezenie !!!
: 26 paź 2009, 19:17
autor: cidzej
Massi, a ten twoj sprzet ma katalizator/sonde lambda ??
co do zaworow to jest to zapewne CVH a tam hydraulika odpowiada za kasowanie luzu zaworowego wiec albo popychacze sie wyrobily, albo dzwigienki albo wałek już zjeżdzony
poza tym to jak jezdzisz, ile kilometrow na raz, te 12L to miasto czy trasa ... wypowiadaj sie bardziej konkretnie, bo jezeli jezdzisz 5 kilometrow w jedna strone, a potem po 8 godzinach szkoly czy pracy spowrotem 5km w druga strone do tego w miescie i o tej porze roku to ja bym sie cieszyl, ze tylko 12L pali jak na 1.6
: 26 paź 2009, 22:38
autor: Massi
katalizator jest. dziennie robie ok 60/70km w odcinkach po ok 10/15km i jeżdżąc w godzinach szczytu. I spalanie oczywiście miasto. Jak jest troche luzu jak wracam z pracy to tak do 140 go rozpędzam. Pytam o to spalanie bo podobne miałem w Preludzie. a tam więcej koniów i litrów.
: 26 paź 2009, 23:09
autor: kupiec
Massi, ja miałem 1,6i tylko że z 81r i powiem ci że jak brachol podkręcił mi go to też spalał nawet 15 l ale latał jak odrzutowiec

po spaleniu opon i tankowaniu 2 razy w tygodniu brachol znowu mi go przestawił że latał jak awionetka ale w mieście 8-9 l zjadł a na trasie 6-7 czyli jest to kwestia regulacji

: 26 paź 2009, 23:31
autor: Massi
kupiec to weź go zapytaj gdzie on tam grzebał że takie zmiany i napisz

: 26 paź 2009, 23:32
autor: kupiec
jutro szegółową odpowiedź dostaniesz bo ja zielonego pojecia nie ma

: 26 paź 2009, 23:33
autor: Massi
OK dzięki wielkie

: 27 paź 2009, 08:53
autor: Yagr
kupiec, ale ty chyba miałes gaźnik a Massi ma juz chyba k-jetronic....
: 27 paź 2009, 09:08
autor: kupiec
Yagr ja miałem wtrysk.
Co do spalania to kolego Massi to była (chyba) regulacja na przepustnicy. otwierała się bardziej przepustnica jak się nie myle. taka duża śruba była od strony podszybia.
tylko że to silnik z 81 roku więc może się nieco różnić od twojego.
: 27 paź 2009, 11:09
autor: Massi
Noo ja mam troche inny wieczorem wrzuce foto.

wsadziłem do warsztatu wczoraj samochód na wymiane wahaczy a kretyn jeszcze nie zrobił i coś przez telefon walil że nie mógł odkręcić śruby od drążka reakcyjnego coś tam pociął kurw kretyn a ja za godzine musze być w pracy. chyba go

jak coś zrypal.
: 27 paź 2009, 12:46
autor: Pele_FKP
90KM to mechaniczny wtrysk
: 27 paź 2009, 12:49
autor: Yagr
90KM to mechaniczny wtrysk
gdyby miał k-jetronic'a to silnik wyglądałby jak ten z fotografii kupca - ja myślę że to '90 i tam jest EFI, ale bez fotki to można się tylko domyślać... Co do mocy to nic pewnego, różne głupoty ludzie nawet w dowodach rejestracyjnych znajdowali

: 27 paź 2009, 13:02
autor: Pele_FKP
Tak, ten ze zdjęcia jest na mechanicznym, z tego co czytałem info na necie to miały one 90KM
EFI miały 105KM
: 27 paź 2009, 17:40
autor: Jamszoł
Massi pisze:dziennie robie ok 60/70km w odcinkach po ok 10/15km i jeżdżąc w godzinach szczytu.
Massi pisze:Jak jest troche luzu jak wracam z pracy to tak do 140 go rozpędzam.
Massi pisze:łyka ok 12l na 100.
W takim razie - to normalne spalanie .
na trasie spali mniej jak będziesz jechał przysłowiowe 90km/h
Poza tym piszesz , że jak jest pusto , co pewnie nie zdaża się codziennie.
Po mieście w korkach może łyknąć nawet 14.
!,8 czy 2,0 będzie palić mniej.