Strona 1 z 1

Potrzebuje schemat przewodow podciśnienia.

: 25 paź 2009, 22:36
autor: tomasse
Witam wszystkich :)
Mam mały problem zmoim rsem.. mianowicie niedawno swapowalem silnik do mojego cabrio i z efektow bylem bardzo zadowolony (pomijajac fakt zeprzestal sie prowadzic) do momentu jak nie okazalo sie zepadlauszczelka podglowica :\ Uszczelka juz wymieniona. przy okazji glowica zrobiona ale jest problem, auto juz nie jedzie jak jechalo :( kiedy dodam mocno gazu auto zamiast jechac to tak dziwnie hmm, jakby chcialo jechac ale cos je trzyma... sprawdzalemjuz wszystko i nie wiem co to moze byc, doszedlem do wniosku, ze moze pomieszalismy podcisnienia i cos jest nie chalo przez to bo autko odpala idealnie pracuje rowniutensko ale przyspieszenie jest beznadziejne :\ Maktosmoze schemat podlaczen podcisnien w rsie? jesli tak to bede baaardzo wdzieczny :))


pozdrawiam wszystkich :)

: 25 paź 2009, 22:59
autor: ELpYndoL
dotykaliscie rozrzadu ?? w sensie czy aby napewno jest ustawiony tak jak był poprzednio :twisted:

: 26 paź 2009, 00:00
autor: tomasse
no a czy jest sposob wymienic uszczelke pod glowica nie dotykajac rozrzadu? :p co do rozrzadu mechanik twiwrdzi ze jesttakjak ma byc... ale moze ktosmnie poinformuje jak ma byc to sobie sprawdze czyfaktycznie dobrze ustawil...

: 26 paź 2009, 00:08
autor: ELpYndoL
obstawiam ze jest przestawiony rozrzad o zabek :) i stad te problemy :( pali jezdzi ale nie ma mocy :( typowe objawy

: 26 paź 2009, 15:05
autor: tomasse
no byl przetawiony i to w sumieo dwa zabki bo na jednym walku o jeden i na grugim o jeden aleprzestawil mi to i przestal przynajmniej falowac i niby jedzie aleporownujac do tego co bylo nawet jak byla uszczelka wydmuchana to teraz jestporazka, przynajmniej jesli chodzi o przyspieszenie :\ ma ktos schemat jak powinien byc rorzrzad ustawiony prawidlowo?

: 26 paź 2009, 16:51
autor: Jamszoł
Nie odkręcisz głowicy bez zdejmowania rozrządu.
Zanim przekopiesz cały silnik , weź no sprawdź dokładnie czujnik położenia przepustnicy i samą przepustnicę
Wykręć ją , przemyj , podłącz jakiś miernik - najlepiej wyhyłowy pod czujnik położenia przepustnicy i sprawdź oporność (rezystancję) - pomału przekręcając nim i patrz czy wskazówka równo się wyhyla.
Po mojemu to wina przepustnicy albo czujnika przepustnicy ze wskazaniem na czujnik.
Komputer nie widzi , że przyspieszasz .
Zajrzyj też do impulsatora pod linką od licznika i na jego połączenia elektryczne - komputer może nie wiedzieć , że jedziesz

: 26 paź 2009, 19:15
autor: cidzej
Jamszoł pisze:komputer może nie wiedzieć , że jedziesz
to nie jest takie istotne, w najgorszym wypadku nie ma podtrzymania obrotow przy wyrzucaniu w trakcie jazdy na luz


ja bym sprawdził czy MAP jest prawidlowo podpiety i czy jezeli siedzi na tym przeowdzie zaworek jednokierunkowy to czy przypadkiem przewodu (a tym samym zaworka) na odwrot nie zalozyles

: 05 lis 2009, 18:40
autor: tomasse
Panowie przestawilem rozrzad, sie poprawilo ale duzo bardziej poprawilo sie po wymianie czujnika przepustnicy :) jeszcze musze jutro sondy sprawdzic bo troszke faluja obroty i jak sie juz nagrzeje to jakby slabszy sie robil, wkazdym badz razie potrzebuje zeby mi ktos powiedzial jak tepodcisnienia maja byc podpiete... pierwsze to z przepustnicy idzie gdzie? z kolektora idac od strony przepustnicy to pierwsze do serwa drugie ma byc wolne, a z drugiej strony kolektora? jedno do map sensora a drugie? bo chybya nic nie ominalem ;)

: 05 lis 2009, 19:22
autor: Jamszoł
O rany - tak to nawet ja nie piszę tomasse, weź no zrób edycję tekstu i po poprawiaj .

: 05 lis 2009, 23:35
autor: tomasse
Jamszoł sorki ale moja klawiatura szwankuje a ten tekst byl pisany "na szybko" ;)