Strona 1 z 1
Potrzebuje schemat przewodow podciśnienia.
: 25 paź 2009, 22:36
autor: tomasse
Witam wszystkich

Mam mały problem zmoim rsem.. mianowicie niedawno swapowalem silnik do mojego cabrio i z efektow bylem bardzo zadowolony (pomijajac fakt zeprzestal sie prowadzic) do momentu jak nie okazalo sie zepadlauszczelka podglowica

Uszczelka juz wymieniona. przy okazji glowica zrobiona ale jest problem, auto juz nie jedzie jak jechalo

kiedy dodam mocno gazu auto zamiast jechac to tak dziwnie hmm, jakby chcialo jechac ale cos je trzyma... sprawdzalemjuz wszystko i nie wiem co to moze byc, doszedlem do wniosku, ze moze pomieszalismy podcisnienia i cos jest nie chalo przez to bo autko odpala idealnie pracuje rowniutensko ale przyspieszenie jest beznadziejne

Maktosmoze schemat podlaczen podcisnien w rsie? jesli tak to bede baaardzo wdzieczny
pozdrawiam wszystkich

: 25 paź 2009, 22:59
autor: ELpYndoL
dotykaliscie rozrzadu ?? w sensie czy aby napewno jest ustawiony tak jak był poprzednio

: 26 paź 2009, 00:00
autor: tomasse
no a czy jest sposob wymienic uszczelke pod glowica nie dotykajac rozrzadu?

co do rozrzadu mechanik twiwrdzi ze jesttakjak ma byc... ale moze ktosmnie poinformuje jak ma byc to sobie sprawdze czyfaktycznie dobrze ustawil...
: 26 paź 2009, 00:08
autor: ELpYndoL
obstawiam ze jest przestawiony rozrzad o zabek

i stad te problemy

pali jezdzi ale nie ma mocy

typowe objawy
: 26 paź 2009, 15:05
autor: tomasse
no byl przetawiony i to w sumieo dwa zabki bo na jednym walku o jeden i na grugim o jeden aleprzestawil mi to i przestal przynajmniej falowac i niby jedzie aleporownujac do tego co bylo nawet jak byla uszczelka wydmuchana to teraz jestporazka, przynajmniej jesli chodzi o przyspieszenie

ma ktos schemat jak powinien byc rorzrzad ustawiony prawidlowo?
: 26 paź 2009, 16:51
autor: Jamszoł
Nie odkręcisz głowicy bez zdejmowania rozrządu.
Zanim przekopiesz cały silnik , weź no sprawdź dokładnie czujnik położenia przepustnicy i samą przepustnicę
Wykręć ją , przemyj , podłącz jakiś miernik - najlepiej wyhyłowy pod czujnik położenia przepustnicy i sprawdź oporność (rezystancję) - pomału przekręcając nim i patrz czy wskazówka równo się wyhyla.
Po mojemu to wina przepustnicy albo czujnika przepustnicy ze wskazaniem na czujnik.
Komputer nie widzi , że przyspieszasz .
Zajrzyj też do impulsatora pod linką od licznika i na jego połączenia elektryczne - komputer może nie wiedzieć , że jedziesz
: 26 paź 2009, 19:15
autor: cidzej
Jamszoł pisze:komputer może nie wiedzieć , że jedziesz
to nie jest takie istotne, w najgorszym wypadku nie ma podtrzymania obrotow przy wyrzucaniu w trakcie jazdy na luz
ja bym sprawdził czy MAP jest prawidlowo podpiety i czy jezeli siedzi na tym przeowdzie zaworek jednokierunkowy to czy przypadkiem przewodu (a tym samym zaworka) na odwrot nie zalozyles
: 05 lis 2009, 18:40
autor: tomasse
Panowie przestawilem rozrzad, sie poprawilo ale duzo bardziej poprawilo sie po wymianie czujnika przepustnicy

jeszcze musze jutro sondy sprawdzic bo troszke faluja obroty i jak sie juz nagrzeje to jakby slabszy sie robil, wkazdym badz razie potrzebuje zeby mi ktos powiedzial jak tepodcisnienia maja byc podpiete... pierwsze to z przepustnicy idzie gdzie? z kolektora idac od strony przepustnicy to pierwsze do serwa drugie ma byc wolne, a z drugiej strony kolektora? jedno do map sensora a drugie? bo chybya nic nie ominalem

: 05 lis 2009, 19:22
autor: Jamszoł
O rany - tak to nawet ja nie piszę tomasse, weź no zrób edycję tekstu i po poprawiaj .
: 05 lis 2009, 23:35
autor: tomasse
Jamszoł sorki ale moja klawiatura szwankuje a ten tekst byl pisany "na szybko"
