centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach

Post autor: michmarmik »

Hej.gratulacje dla pomyslodawcy.
ten opis zainspirowal mnie albym zalozyl sobie centralny+alarm.
świetny sposob montarzu, zrobilem tak samo i jast oki. pancerz linki jest dosc twardy i nie zgina sie nawet jak mocniej go docisniemy blaszka. ponizej foto jak ja to zrobilem.silownik z ruchomo główka.na zdjeciu nie ma jeszcze mocowania główki do linki.jutro zrobie to tez wrzuce.
pozdro for all
Załączniki
DSC00186.JPG
Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 19:37 przez michmarmik, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

michmarmik, a mógłbyś jeszcze podać linka do zestawu który kupiłeś bo zima idzie i bym sobie też z pilota założył
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

W sumie to ja kupilem zwykle silowniki(mastery,choc niepotrzebnie bo slevy wystarcza)i allarm ktory ma mozliwosc bezposredniego sterowania silownikami:) mianowicie STIG, wbrew wszystkim zlym opinia zdecydowalem sie na niego i nie zaluje, piloty ma ładne :razz:
o to byl ten
http://www.allegro.pl/item244891232_ala ... ocja_.html

silownik
http://www.allegro.pl/item248411056_sil ... najle.html

teraz jeszcze mysle nad silownikiem do klapy bagaznika co by sie tez z pilota otwieral,bo zamek mam popsuty a tak ciagle z sirodka otwierac...to mi sie nie chce :razz:
Załączniki
DSC00187.JPG
do polaczenie glowki z ciegnem wykorzystalem"szpryche"dodana do silownika i "kostke"na szpryche i na linke(równierz byla w zestawie
do polaczenie glowki z ciegnem wykorzystalem"szpryche"dodana do silownika i "kostke"na szpryche i na linke(równierz byla w zestawie
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

funkcjonalosc alarmu ciekawa, ale...

jak na moje (kwestia gustu) te piloty wygladaja conajmniej tandetnie :P chyba ze ktos lubi blyszczec na kilometr swiecidelkami i blyskotkami. :)

jest tam w instrukcji cosa o tym dodatkowym przycisku? mozna go "zlikwidowac?" czy musi byc podpiety?
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ja mam jeszcze jedno pytanie ponieważ w sprawach elektryki i elektroniki jestem prawie totalny ciemniak, czy nie dałoby się tego alarmu lub jakiegoś innego podpiąć pod fabryczny centralny zamek, bo po co dokładać jakieś dodatkowe siłowniki skoro większość naszych aut ma już centralny fabryczny
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

z cala pewnoscia sie da, pytanie tylko czy ktos cos takiego robil :P a jesli tak, to jak :)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

piloty sa ok ladnie wygladaja i sa solidne(metalowa obodowa)patrz foto.
jest tam w instrukcji cosa o tym dodatkowym przycisku? mozna go "zlikwidowac?" czy musi byc podpiety?
mozna go zlikwidowac tzn.wylaczyc te opcje do ktorych jest on potrzebny.
ja mam jeszcze jedno pytanie ponieważ w sprawach elektryki i elektroniki jestem prawie totalny ciemniak, czy nie dałoby się tego alarmu lub jakiegoś innego podpiąć pod fabryczny centralny zamek, bo po co dokładać jakieś dodatkowe siłowniki skoro większość naszych aut ma już centralny fabryczny
jak ma sie fabryczny centralny to jeszcze lepiej, nie trzeba juz silownikow dodatkowych(ja nieststy nie mialem)

czy ktos cos takiego robil a jesli tak, to jak

ja robilem,zaraz napisze gdzie sie podpiac i ktore kabelki i moze foto zapuszcze :razz:
Załączniki
DSC00192.JPG
pilot wydaje sie byc "mocny"
pilot wydaje sie byc "mocny"
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

Kolo lewej nogi kierowcy, pod tym plastikiem zboku, ida dwie wiazki, wybieramy ta z przewadami od centraklnego,podlaczamy jak na foto,w mk7 te kolorki sa inne(chyba):
- Pomarańczowy z niebieskim paskiem (12v+)
- Brązowy masa (-)
- Biały z fioletowym paskiem otwieranie zamka (+)
- Żółty z czarnym paskiem zamykanie zamka (+)
oczywiscie kabelkow nie przecinamy tylko wlutowywujemy sie w nie

na foto kolory w sterowniku sa tylko przykladowe,ale na zalaczonych instrukcjach do alarmow latwo je znalesc.
Załączniki
podlaczenie sterwonika.JPG
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

dzięki michmarmik szkoda że nie mogę Ci dać pomógł ale jestem Ci bardzo wdzięczny za ten zrozumiały nawet dla mnie schemat w następnym tygodniu biorę się za to bo zima zbliża się wielkimi krokami :evil:
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

no szkoda, mial bym pierwsze pomogl tutaj :) ale jak bys mial jakis problem przy montarzu to wal a napewno pomoge ;)
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

pewnie będę miał, trochę tylko poczekam aż przetestujesz u siebie ten alarmik bo ja się na tym nie znam
Awatar użytkownika
Intruder D1
Posty: 156
Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Kontakt:

Post autor: Intruder D1 »

Mam pytanie. Mam escorta z 5 furtkami i chciałbym do niego zamontować centralny zamek. Podobno występuje problem z zamontowaniem w tej budzie siłowników. Czy to prawda? Może się komuś udało zamontować taki zwykły uniwersalny centralny zamek? Nie obraził bym się jakby ktoś dał jakiś opis jak to zrobić w escorcie z 5 furtkami :mrgreen:.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/27941 ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I KOMENTOWANIA :)
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

wydaje mi się że to prawda, zdejmij tapicerkę i się przekonasz czy uda ci się w ten sposób zamontować siłownik. muszę przyznać że nie miałem jeszcze żadnego problemu odnośnie użytkowania tak zamocowanych siłowników!
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
snake_90

Centralny zamek MK7

Post autor: snake_90 »

Witam mam oto problem z centralnym zamkiem. Kupiłem oryginalne fordowskie zamki (cały zestaw z okablowaniem jak i sterownikiem) i przyznam się szczerze, że ni cholery nie wiem jak to podłączyć. Podłączyłem zamki, jedną wtyczkę do skrzynki bezpieczników, drugą do sterownika a zostało mi jeszcze ze 6 wtyczek :D no i co ważne na chwilę obecną centralny nie działa :/ Pomoże ktoś w objaśnieniu co z czym i jak? Z góry dzięki i pozdro
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Tematt przesunięty do odpowiedniego działu.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ